петък, 10 юли 2020 г.

Катерин Сиачоке пусна своя колекция слънчеви очила


Катерин Сиачоке е една от най-обичаните и признати актриси в Латинска Америка.

Талантът й е безспорен, а благодарение на лицето, както и на фигурата си, тя се смята и за една от най-красивите актриси. За мнозина Кати е и една от най-модерните в индустрията. Ето защо чаровницата създаде собствена колекция от слънчеви очила в сътрудничество със "Санторини".

"Дълго време се опитвах да правя нещо, което наистина да ми хареса. Предложиха ми да направя няколко колаборации с някои марки, но истината е, че не ме удовлетвори. Ако ще правя нещо, искам да е това, което бих харесала", казва колумбийката, която уверява, че няма да остави актьорството на заден план. "Това с очилата се появи и ми допадна да го направя с хора, които бяха наясно по този въпрос, които имаха добри лещи и добри материали. И го направихме в разгара на всичко това, което трябваше да преживеем. Много съм щастлива, защото обичам слънчеви очила."

Въпреки че актрисата вече работи върху други модели, за момента колекцията от очила, която се предлага на Santorinisunglasses.com и всяка струва $85, има само един стил, който се предлага в четири цвята. И моделът, и цветовете са вдъхновени от нейните последователи. "Любимите ми са сините. Много ги харесвам. Казах им, ако няма сини, не мога да ги направя. Имам нужда от сини, защото обожавам този цвят очила" .

Освен че са удобни и ясни, аксесоарите могат да се използват и на закрито. "Друго нещо, което имах наум, когато правех тези очила, е всеки да може да бъде на закрито с тях. Ако имаш тъмни кръгове или си плакал, можеш да сложиш очилата и никой няма да ти гледа лицето. Можеш да отидеш на пазара, можеш да отидеш навсякъде - още повече сега, когато трябва да се грижим за лигавицата на окото. Те са перфектни".

Най-добрият модел на очилата й е, разбира се, Мигел Варони.


Снимка на Catherine Siachoque.



Снимка на Catherine Siachoque.