петък, 3 юли 2020 г.

Лоши новини за Серай Кая от "Една жена"


Серай Кая претърпя тежки загуби за кратък период от живота си.

Точно на рождения си ден на 03 февруари 2019 г. талантливата актриса загуби баща си, който почина от инфаркт. Тогава тя написа в социалните мрежи следното прочувствено съобщение: "Моят рожден ден ме свърза завинаги с теб, татко! Знам, че с причина си отиде точно в този ден. Чакам момента, в който ще се срещнем отново. Имах честта да бъда възпитана от един доблестен човек. Винаги си ме учил на състрадание и уважение, да остана силна и в най-тежките моменти. Ти бе като скала за мен, на теб се опирах в най-трудните си моменти. Горда съм, че пораснах и станах като теб. Много те обичам и много ще ми липсваш". 

В средата на юни 2020 г. Серай загуби и баба си, като за това обяви самата тя в Инстаграм. 29-годишната актриса благодари на всички, които ѝ пишат и я подкрепят. "Сърцето ми вече не издържа. Моята скъпа баба вече е някъде там с баща ми...", написа Серай.