неделя, 30 август 2020 г.

Бергюзар Корел: "Най-малко съм очаквала подобно нещо"


В четвъртък (27 август) известната турска актриса Бергюзар Корел отпразнува своя 38-ми рожден ден...

По повод празника феновете на екранната Шехерезада от "1001 нощ" изненадоха любимката си по особено нестандартен начин. Стотици почитатели на актрисата от цяла Турция се обединиха в инициативата да финансират изграждането на училищна библиотека, която да носи името на Корел.

Откриването на мястото, където малки и големи ще могат да отдъхват в компанията на приятно четиво, бе точно на рождения ден на съпругата на Халит Ергенч, а тя, от своя страна, не скри емоцията си, и публикува трогателен пост в профила си в Инстаграм.

"Най-малко съм очаквала подобно нещо! Сякаш се раждам отново, благодарение на вас. Пълна съм с надежда. Благодарна съм. Благодаря ви много, вашето присъствие ме кара да се чувствам по-силна и по-щастлива! Обичам всеки един от Вас", написа Бергюзар.

Чаровната актриса, която зрителите в България могат да гледат в епизодите на турския хит "Справедливостта на Кара" в ефира на TDC, бе сюрпризирана от феновете си и с голям букет цветя, оставен пред вратата на дома й.

Вижте фотоси от училищната библиотеката, която носи името на Бергюзар: