вторник, 1 септември 2020 г.

"Остани с мен" ще има продължение


Индийският канал Star TV готви продължение на хитовия сериал "Остани с мен", който се излъчва и в България в ефира на NOVA всеки делничен ден от 13:30 ч.

Новината за новия сезон на поредицата идва лично от изпълнителката на главната роля Деволина Батачарджи, която сподели в профила си в Инстаграм промо клип, оповестяващ скорошния старт на "Остани с мен 2".

Към момента обаче не е ясно дали екранната Гопи ще да бъде част от продължението на боливудската лента. Новите серии ще разкажат на зрителите чисто нов сюжет, а главна героиня в него ще бъде Гена.

Името на актрисата, която ще оглави "Остани с мен 2", към момента се пази в тайна. "Гена може да Ви изненада, дори шокира! Завръщаме се много скоро. Очаквайте ни!", обещава Деволина в рекламния клип.

"Остани с мен" стартира за пръв път в Индия през 2010 г. и за отрицателно време се превръща в най-гледаната теленовела там. До финала на първия си сезон през юли 2017 г. от сериала са излъчени над 2000 епизода.

В България гледаме "Остани с мен" от есента на 2017 г. насам, като краят на първи сезон предстои да бъде показан в началото на 2021 г.

Вижте промото към новия сезон: