неделя, 29 ноември 2020 г.

Двоен удар за Сара Малдонадо - аборт и изневяра

В рамките на три седмици актрисата от "Аурора" преживя огромно разочарование.

Сърцето на мексиканката е разбито! Огромен скандал избухна в социалните мрежи. Красивата актриса Сара Малдонадо хвана гаджето си Хуан Себастиан Авила с друга три седмици след като преживя спонтанен аборт с бебето, което очакваха заедно. В изблик на ревност тя сподели няколко сторита, а после ги изтри и се извини за съдържанието им. Актрисата отвори сърцето си в момент на слабост. Първо, сподели за изневярата и искаше да разбере повече за тази "мръсница", която е била с приятеля й в Тулум, докато тя е вкъщи, заключена заради COVID. Второ, разбрала вече името й, я предизвика да си покаже лицето. След това съобщи за преживения аборт преди три седмици.

Феновете продължиха да четат съобщенията й с изумление: "И за да бъда добре разбрана, загубих бебето си и трябваше да ме вкарат в болницата, за да ми направят аборт, а на следващия ден той отиде на работа, а аз останах сама в дълбока депресия ..." След като изля всички емоции, които бе натрупала в себе си, завърши, споменавайки отново нейния приятел: "Благодаря ти за омразата ти." 

Малко след това съобщенията от сторитата изчезнаха и тя се извини на почитателите си: "Аз съм човек и не се намирам в толкова положителни обстоятелства, колкото бих искала", обясни  Малдонадо.