четвъртък, 3 декември 2020 г.

Талия празнува 20-та си годишнина от брака по-влюбена от всякога

Любовната история между Талия и Томи Мотола започва преди 22 години, когато Емилио и Глория Естефан ги запознават, а искрата помежду им пламва веднага.

Датата 2 декември е една от най-специалните за двойката, тъй като това беше денят, в който преди 20 г. певицата отиде до олтара на катедралата "Свети Патрик" в Ню Йорк, за да каже "да, приемам". На приказната сватба присъстваха личности като Майкъл Джексън, Глория и Емилио Естефан, Дженифър Лопес, Марк Антъни и Дани Де Вито. 

За да отпразнува 20-годишния си брак, Талия сподели нежно видео в Instagram, в което събра най-добрите моменти от религиозната си сватба, включително благословията, която майка й Доня Йоланда Миранда (която за съжаление почина през 2011 г.) й даде преди да влезе в катедралата. Певицата добави към този аудиовизуален материал песента си "Por lo que reste de vida" (За това, което остава от живота), химн на любовта, който пасва на връзката им.

"Честит юбилей, любов моя. Тези 22 години заедно бяха най-красивото нещо, което ни се случи в този живот. Преди 20 години напуснахме катедралата "Свети Патрик", пълни с илюзии и планове, и виж докъде стигнахме, любов моя. Обичам те дълбоко днес и винаги и благодаря на Бог, че заедно можем да придружаваме децата си през този живот. Честити 20 години брак, любими Томи!", написа незабравимата Росалинда.


От своя страна, Томи Мотола също публикува видео с най-добрите моменти от сватбата им: "Честита годишнина, живот мой, любов моя, всичко мое! Преди 20 години тръгнахме по пътеката на катедралата "Св. Патрик" и целият ми живот се промени завинаги. Отне ми много време, но Бог е добър и ми доведе любовта на живота ми и единствената ми истинска любов, която е непрекъснато до мен, безусловно. С теб съм сега и до безкрайност. Обичам те, любов моя".

Талия и Томи Мотола решиха да празнуват у дома с романтична вечеря за двама.