сряда, 2 декември 2020 г.

Туба Бююкюстюн разкри с кого има връзка

Екранната Елиф от "Черна любов" се раздели преди три месеца и половина с режисьора и продуцент Умур Евирген, с когото имаше връзка от три години, и сега спрягат името й с млад турски актьор.

Туба Бююкюстюн е една от най-красивите и успешни актриси, затова слуховете по нейн адрес не закъсняха. Главната героиня на "Искрите на отмъщението" напоследък е свързвана с актьора Екин Мерт Даймаз, който е 9 години по-малък от нея. Туба и Екин са били засичани заедно няколко пъти и в турската преса се говори за възможна връзка между тях. Красивата актриса, чийто последен проект е минисериалът "Великата османска империя" за Netflix, чиято премиера беше през януари, реши да сложи край на клюките и да разкрие в социалните си мрежи с кого има връзка. 

"Знам, че го наричаш любов, връзка. Ти се радваш за мен и също трябва да ме приемеш. В момента имам връзка със себе си. Аз съм на безкрайна среща със себе си. Гледам се в очите. Държа собствените си ръце. Първо, трябва да докосна собствената си душа, трябва да съм самата любов", бяха думите й.

С тези думи майката на осемгодишните близначки Топрак и Мая дава ясно да се разбере, че се намира в момент от живота си, в който, преди да мисли за сериозна романтична връзка, тя иска да се съсредоточи върху себе си. В момента нейният приоритет са именно дъщерите й, освен нейните проекти за солидарност с Unicef, които тя никога не оставя настрана.

В професионален план актрисата е по-доволна от работните условия на дигиталните платформи, затова най-вероятно новият й сериал ще бъде именно там.