събота, 23 януари 2021 г.

Сабрина Сеара: "Хората ме спираха на улицата и ме упрекваха заради Бети"

Сабрина Сеара се превърна в любимата злодейка на испаноговорящите семейства, благодарение на ролята на Марсела в успешната телемундела "Бети в Ню Йорк".


Няколко дни преди големия финал на историята, която тя оглавява с Елифер Торес и Ерик Елиас, венецуелската актриса говори за резултата от този толкова важен в кариерата й проект и разкрива, наред с други неща, какво мисли за противоречията, които предизвика промяната на външния вид на Бети, и колко трудно й е било да се отдалечи от сина си Максимилиано, тогава на 2 години, толкова дълго, докато записва сериала.

- Когато сте затворени в едно студио толкова много месеци, през които работите нон-стоп с едни и същи хора и идва краят на проекта, какво е усещането?

- Странно е, защото те в крайна сметка буквално се превръщат в твое семейство. Така че, когато свършва, е като: "Ами сега?" Да, липсват ми, но исках да отида на почивка. Има смесени чувства, които рядко ми се случват, когато завършвам проект. Понякога завършвам и си казвам край, но конкретно в този имаше много красива енергия и срещнах прекрасни хора. Но ще бъда честна, наистина ми е приятно да не съм на снимачната площадка в момента, защото наистина трябваше да бъда със сина си и съпруга си.

- Говорейки за сина ти... той все още е малък, но когато тръгнеш с него на улицата и хората те спират и искат снимки, това привлича ли вниманието му?

- Той все още не разбира какво прави майка му, но ме разпознаваше, когато гледахме "Бети в Ню Йорк" у дома по телевизията, разпознаваше и Бети и пееше песента от сериала. Обичаше песента. Всеки път, когато започваше, ми казваше "Мама Бети". Ако го попитате къде работи майка му, той казва "мама работи в "Бети в Ню Йорк". Но той все още не трябва да разбира и също така не разбира, когато ме спират на улицата и ме снимат. Той все още е много малък.

- Без съмнение най-трудната част от снимките беше да прекарваш толкова много време далеч от сина си ...

- Съпругът ми може да разбере, защото имаме една и съща работа, но как да го обясня на сина си? Имаше моменти, когато два или три дни минаваха подред и аз не го виждах, защото, когато се прибирах, той спеше или пропусках дейности в училище и се чувствах най-лошата майка на света. Но не съм единствената майка, която работи. Мисля, че важното е качеството на времето, което прекарваме с децата си, то да е посветено на тях, да не сме с телефоните, нито да правим други планове, които не са свързани с тях. Затова се опитвам да правя именно това, когато записвам: прекарвам качествено време със сина си.

- Приятелството, което създадохте с мексиканската актриса Силвия Саенс (Патрисия) в теленовелата, премина извън екрана, нали?

- Персонажите на Патрисия и Марсела бяха избрани последни, буквално Силвия и аз бяхме уведомени седмица преди да започнем да записваме, толкова много актьори вече живееха в Маями, те вече четяха от седмици и ние пристигнахме, мисля, че в четвъртък и в понеделник пътувахме за Ню Йорк. С други думи, имахме много малко време за подготовка. Това, което ни помогна много, е, че трябваше да пътуваме до Ню Йорк заедно. Не се познавахме и на това пътуване се опознахме. Освен това и двете сме актриси, отдадени на нашите героини, ние сме от тези, които обичат да учат, анализират ... Истината е, че рядко се намират такива актриси или актьори. Тъй като трябваше да работя извън дома си в друга държава, знам колко е трудно, така че всеки път, когато някой дойде в Маями за даден проект, се опитвам да отворя вратите за всички и има хора, с които си допадаме повече от други и със Силвия просто си допаднахме.

- Промяната на визията на Бети предизвика някои противоречия в социалните мрежи. Какво мислиш за това?

- Разбирам, че хората очакваха много радикална промяна по въпроса с косата, но аз присъствах, когато Елифер направи пробите и те говореха за това какво да правят и какво да не правят и мисля, че имаше много общо с това, което мисли Елифер, защото тя е момиче, което на млада възраст е много наясно за ролята на жената, за овластяването. Наистина много й се възхищавам. Тя започна да се оправдава защо не трябва да сменя прическата си и аз казах: "Тя е права", все пак тя познава героинята си най-добре. И също това, което казвам на хората днес, е, че жените са много различни от жените, които са съществували през 80-те или 90-те години. Не е нужно да се променяш за никого, физически можеш да се промениш, но не и да променяш външния вид или начина, по който се решиш или се обличаш, за да угодиш на мъж. Можеш да се усъвършенстваш, но не е нужно да се променяш напълно, за да се харесаш на някого. Трябва да го направиш за себе си. Така че мисля, че това е посланието, което те искаха да дадат, особено на младата публика и децата, които ни следват. Но ти казвам, че хората ме спираха на улицата, за да се оплачат и това ме караше да се смея, защото хората го приемат много сериозно и Марсела дори не беше замесена в това.

- Теленовелата е на път да приключи, какво можеш да ни кажеш за финала?

- Толкова ме е яд на Марсела, тя е един от онези персонажи, които правя и ги правя много интензивни, така че жената да осъзнае как не трябва да се държи, тоест посланието, което искам да дам, е, че жената, когато има толкова малко любов към себе си, може да стигне дотам, защото Марсела определено страда от любов, самочувствие. Това, което ми харесва във финала на Марсела, е, че има, да кажем, добър край. Марсела, във всичко, мисля, че ще има своя момент да се утвърди. Краят ми хареса. Мисля, че Марсела е от онези жени, които трябва да останат известно време сами, за да разберат какво искат.