сряда, 3 март 2021 г.

Неслихан Атагюл за това как е станала актриса и ключа за щастлив брак

29-годишната турска актриса покори целия свят със сериала "Черна любов". 

Тази седмица светлооката красавица се завръща на екран в САЩ с най-новия си сериал "Дъщерята на посланика". Неслихан даде специално интервю за списание HOLA! USA. 

От Съединените щати до Близкия изток и от Латинска Америка до Африка - талантът на Атагюл е преминал всякакви граници. Чаровницата е смятана за една от най-успешните турски драматични актриси през последните години. Кариерата й започва от ранна детска възраст. 

- Коя е Неслихан Атагюл Доулу? Разкажете ни малко за себе си ...
- Реших да стана актриса, когато бях на 8 години. Един ден, докато с баща ми гледахме филм по телевизията, му казах, че ще стана актриса. Той ме погали по косата и отвърна: "Ще станеш, дъще". След това бях обсебена от тази идея. Когато бях на 13 обаче почувствах, че е малко късно да опитам. Веднъж чух името на агенцията на един артист по телевизияа. Веднага се обадих. Попитах ги как мога да се регистрирам и да стана актриса и получих цялата необходима информация. След това отидох при мама и й казах: "Мамо, ще бъда актриса, моля те, заведи ме в тази агенция". Майка ми винаги е вярвала в мен и много ме е подкрепяла. Тя ме заведе в агенцията, а след това кариерата ми стигна до мястото, където съм и днес. Какъв човек съм аз ли?! Твърдо решен човек, въпреки че е малко трудно да говоря за себе си... Винаги се опитвам да преследвам нещата, в които вярвам. Като цяло не съм ориентирана към резултатите, а към процеса, защото за мен успехът е усилието, което си положил за постигане на целта.

- Как се определяте?
- Намирам за малко трудно човек да определя сам себе си. Ако все пак трябва да го направя, смятам, че съм човек, който винаги се стреми към нещата, в които вярва, и се опитва да даде живот на нещата, които чувства...

- Работата Ви като актриса получи международно признание. Как приемате огромния си успех?
- Когато турските сериали започнаха да достигат до световната аудитория, аз наистина предусещах този успех и се чудех как ще се разгърне. Очевидно всички хора по света изпитваме едни и същи емоции в даден момент. И това наистина ме радва. Защото "емоцията" няма език, религия, раса или цвят. Не виждам това само като мой личен успех. Това е и успехът на моята страна... и успехът на цялата ни публика по света.

- Как се справяте със славата? Кое е най-голямото предизвикателство, с което сте се сблъсквали в живота си?
- Когато започнах да играя, дълбоко в себе си знаех и приех, че "ако се появиш за малко по телевизията, хората ще те видят и навън". Така че сегашния ми статус изобщо не ме принуждава да приема славата. Целите ми са да бъда добра актриса, винаги да се усъвършенствам и да бъда добър човек. "Славата" не може да ме принуди да направя каквото и да било, когато това, което наистина искам, е да израсна като професионалист. И така, отново съм си "аз".

- Омъжена сте за Кадир Доулу, също известен актьор. Двамата се срещнахте на снимачната площадка на телевизионния сериал "Двете лица на Истанбул" (Fatih Harbiye). Бихте ли споделили малко повече за връзката си?
- И двамата сме и любовници, и приятели, но тук бих искала да поговоря малко повече за приятелската ни връзка. И двамата вярваме в едни и същи неща и мисля, че това е наистина ценно. Понякога говорим с думи, понякога се разбираме и с мълчание. Уважаваме личното пространство на другия. Приемаме, че и двамата сме човешки същества.

- Какво мислите за новия си проект "Дъщерята на посланика" (Sefirin Kızı)? Бихте ли искали да споделите нещо конкретно за новия сериал, който започва по Унивисион?
- Толкова се вълнувам от премиерата! Това е проект, който започнах с голям ентусиазъм. Работих много усърдно и всеотдайно, щастлива съм от това. Докато играех Наре, я усещах с всяка пора по тялото си, живеех с нея във всеки един момент. Публиката ще види една страхотна любовна история. Чувствам се много щастлива!

- Готова ли сте да завладеете отново латиноамериканската аудитория?
- Много сте мили, много благодаря! Наистина съм развълнувана, че в момента съм пред Вас. Като географско положение на нашата страна - ние сме в средата между Изтока и Запада. Апелираме както към Изтока, така и към Запада, и мисля, че това е нещо много ценно. Надявам се, че много скоро ще се срещнем с всички вас... Благодаря Ви много, много Ви обичам.

- Разкажете ни за героинята си Наре в "Дъщерята на посланика".
- Наре е много силен женски персонаж, който обаче има проблеми с идентичността. Живяла е почти по целия свят, говори много различни езици, обича цивилизацията, обичлива е, посвещава целия си живот на малката си дъщеря, влюбвала се е само в един мъж в живота си... Определено ще Ви спечели!

- Имате ли общи черти с Наре?
- И двете търсим това, което ще ни направи щастливи, и не обичаме да бъдем съдени.

- На кои латино актриси се възхищавате?
- Всички те са много красиви и талантливи! Страхувам се да не бъда несправедлива към другите, ако спомена конкретно име. Много харесвам латиноамериканците като цяло.

- Публикували сте онлайн списание, озаглавено "Без граници" (Hadsiz). Как стигнахте до тази идея и за какво става дума?
- Понякога се чувствам претоварена... и това не ми харесва. Чудя се и защо се чувствам така. По време на пандемията усещах същите неща. Очевидно тази ситуация ме разочарова. И тогава си помислих какво би се случило, ако нямаше граница между сърцата, граници между градовете, граници между държавите и граници в обмена на информация... От друга страна, ние като хора винаги се чудим за нашите вътрешни граници и как да ги надхвърлим. Какви са тези граници и усилията за преминаването им? Пчелата произвежда мед по цял ​​свят без никакви ограничения. "Had" означава на турски "граница / лимит". Срещаме се и разговаряме с хора, които виждат отвъд своите ограничения. Питаме хората, които можем да наречем "неограничени", за техните собствени граници. Списанието се състои от две части: "Днешен конфронтист" и "Конфронтист сред всички". В случая с "Конфронтист сред всички" говорим за хората, които са хвърлили светлина върху нашия път в своето време. Целият ни екип работи почти доброволчески и наистина се стараем да има консенсус. Публикуваме го както на турски, така и на английски език.

- Има ли нещо, което бихте искали да споделите с читателите на HOLA!?
- Благодаря Ви много, че ме приехте. Надявам се скоро да се видим и лице в лице. Изпращам Ви много любов и надежда да бъдем единни.

Снимки: Hola USA