вторник, 20 април 2021 г.

Акън Акъньозю напусна снимачната площадка на "Вятърничав" след обиди, а Ебру Шахин спря да го следва в социалните мрежи

Голямо напрежение на сета на "Вятърничав" през последните снимачни дни на сериала.

Турските медии гръмнаха с новината, че екранният Миран "за пореден път" е предизвикал скандал на снимачната площадка на "Вятърничав". Според техни източници, актьорът си тръгнал, накарал целия състав да го чака за снимки и дори се скарал с човек от екипа. 

Тази седмица се снима последният 69-и епизод, който ще бъде показан в неделя, 25 април, по турския канал ATV. Говори се, че Акън се ядосал на предупреждението, че е пристигнал късно, отишъл в караваната си на снимачната площадка и напуснал записите след това. 

Веднага след появата на тези твърдения публикация на Ебру Шахин (Реян) привлече вниманието. Тя пусна стори в Инстаграм с нейна снимка, на която се вижда, че й е много скучно, и написа: "Какъв чудесен начин да започнеш седмицата, чакайки." Тя дори отследва колегата си в главна роля Акън Акъньозю.

Часове по-късно самият Акън сподели своята гледна точка за събитията, случили се този понеделник, 19 април, която Ви оставяме по-долу:

"Избрах да мълча заради професията си, която толкова много обичам и която се опитвам да върша успешно, въпреки необосновани обвинения срещу мен.

Почувствах се длъжен да обясня от уважение към себе си и близките си за събитието, за което се твърди, че се е случило днес и чиято реалност е отразена съвсем различно, въпреки че не е създадена от мен.

На 19/04/2021 г., докато бях в каравана по време на етапа на подготовка преди записи, човек от екипа се насочи към мен и каза обидни и заплашителни думи поради закъснението, което не е причинено от мен. След това отидох в Главната прокуратура на Мидят и подадох наказателна жалба срещу този човек... който ме заплаши физически и ме обиди. Оставям безпочвените твърдения, които не отразяват истината, и особено опортюнистите, които се опитват да се възползват от тази ситуация, на Ваше усмотрение. Дори при тези настоящи условия продължавам да работя на снимачната площадка заради моята отговорност и поради тази причина мога само да направя необходимото обяснение по въпроса сега.

С уважение"