сряда, 5 май 2021 г.

Фуркан Андъч за Айча Айшин Туран по време на сериала "Мерием"


Фуркан Андъч е актьор с изгряваща кариера в Турция, но малцина знаят, че животът му не винаги е бил лесен.

Красавецът дълго време се бори да се открои като актьор. Въпреки трудностите, детството му е наистина красиво. Фуркан получава пълна подкрепа от родителите си да избере актьорската кариера и да я превърне в супер успешна. През по-голямата част от детството си е усещал липсата на баща си, тъй като е трябвало да работи в чужбина и се прибирал веднъж или два пъти в годината. 

"Моят характер беше силно повлиян от майка ми. Тя искаше да сме щастливи и настояваше да правим това, което ни харесва. Баща ми работеше в областта на финансите, в чужбина, и рядко се прибираше у дома. Но на по-късен етап ни се отдаде изцяло, аз бях най-голямата му слабост. Позволено ни беше да мислим свободно, да следваме мечтите си и от ранна възраст се научихме да разграничаваме доброто от злото. Възпитаха отговорни и честни хора". 

- Как започна твоята кариера? 

- Едно лято, като тийнейджър, бях с развлекателна група в Анталия и изнасяхме вечерни представления в хотел. Там усетих, че това е моят път. 

- Коя е най-специалната жена в живота ти? 

- Майка ми е специална жена, изключително любвеобилна. Посвети живота си на мен и двамата ми братя. Спомням си, че като дете ядохме по 12 пъти на ден, защото всички имахме различни графици, а тя постоянно чистеше след нас. Винаги е казвала, че няма нищо против да го прави, че й харесва. Реших да напусна дома, защото исках да я улесня. Преместих се в Украйна, където живеех с още трима души в квартира от 12 квадратни метра. Това беше тест за мен, който ме научи, даде ми увереност. 

- Какво означаваше за теб ролята на Саваш в "Мерием"? 

- Саваш е много важна роля, защото заедно с него дойде моето световно признание. Сериалът стартира в много страни по света. Поканиха ме да участвам на кастинга, отидох, направих пробите и очаквах резултата, изпълнен с надежда. Конкуренцията беше ожесточена, а емоциите достигнаха своя връх! 

- Доколко се идентифицираш с героя си? 

- Много, защото Саваш е силен, борбен, дори импулсивен. И аз, за щастие, съм такъв! Освен това Саваш има и романтична, любяща, "домашна" страна, каквато мисля, че аз също притежавам. 

- Как се разбирахте с Айча на снимачната площадка? 

- Страхотно! Тя е приятен човек, момиче, жадно да научи колкото се може повече за това, което се случва на снимачната площадка. Имахме хармонична комуникация по време на снимките, учихме се взаимно, но също така и се забавлявахме - по време на почивките, разбира се. 

- С кой от героите си се чувстваш най-близък? 

- Чувствам се по-близо до Синан от "Сладко отмъщение" (Tatli intikam), защото преживях интензивно миналото му и това особено ни свърза. Приличам на него по енергията и чувствителността. 

- Гледали сме те и в "Огледален свят". Промени ли се през всичките тези години? 

- Да, с течение на времето станах по-добър, благодарение на курсовете и семинарите. Мисля, че е важно да продължиш да учиш през целия си живот. В личен план също съм различен. Мислите и чувствата се преустройват с преживяванията... 

- Ще продължиш ли да се фокусираш върху комедиите? 

- Харесвам ги и се радвам, че успявам да предизвиквам усмивки у зрителите. Но дълбоко в себе си предпочитам драмата. 

- Какъв персонаж искаш да играеш? 

- Различни - детектив, баща, сериен убиец ... 

- Какви хобита имаш? 

- Правя ежедневни физически упражнения. Свикнал съм да посвещавам време и на душата си, а по време на снимки ми липсваше това усещане. Също така чета, пиша и се упражнявам на саксофона. В момента не бързам да се връщам на работа, а когато го направя, ще е с нещо различно. 

- Имаше дълга връзка с актриса. Трудно ли е да си с някого от тази среда? 

- Любовта не зависи от професията, а от пасването с дадения човек. 

- Искаш ли да имаш деца? 

- В краткосрочен план не. Фокусиран съм върху себе си и мисля, че ми предстои още дълъг път, преди да създам семейство. Но животът обича да изненадва! 

- Как обичаш да прекарваш свободното си време? 

- Обичам да чета, да гледам филми, да пътувам, да спортувам. Както и да прекарвам времето си с приятелката си...