петък, 26 ноември 2021 г.

Сера Кутлубей за повратната точка в живота й и как я посрещнаха във "Вятърничав"

Само с пет сериала в кариерата си Сера Кутлубей е категорична, че с това иска да се занимава.

Всъщност два от проектите й са преминали успешно границите на страната й. Сега мечтата й е да се впусне в киното.

- Как се заинтересува от актьорството?
- Обичам тази професия от дете. Не бях много добра ученичка в гимназията, не обичах училище... Ходих на театър. Винаги съм искала актьорството да бъде част от живота ми и израснах, подготвяйки се за изпита. 

- Имаш ли ясни правила в професията?
- Да, и това са моите собствени ценности. Не само в моята професия, но и във всички сфери на живота.

- Коя е най-голямата ти страст в живота? 
Актьорство и писане.

- Какъв спомен пазиш от "Безмилостен град"?
- Мисля за сериала и се усмихвам. Това беше повратна точка в живота ми, научих много, създадох добри приятели и работех с несравним екип.

- Какво научи от имена като Дениз Уур и Фикрет Кушкан?
- Научих много във всяка работа и вярвам, че всеки един от тях ме подготви за следващата ми работа. Бяхме уверени в работата, която вършим, защото всеки човек, който беше част от екипа, подхождаше към сериала с голямо внимание. Разбира се, имаше притеснение от рейтинга, както във всяка работа, защото рейтингите определят продължителността на работата. Но ние работихме толкова усилено, когато бяхме в него, че мисля, че не осъзнахме напълно популярността на сериала по това време.

- Какво те привлече в проекта?
- Това, че не е типична любовна история, нито върви само в една посока. Историята се задълбочава в любовта, страстта и състраданието и освен това контрастите се показват хармонично. Това ме омагьоса.

- Даде ли ти нещо Джемре?
- Даде ми много. Винаги ще има специално място за мен. Помогна ми да разбера, че понякога не вземаме правилните решения, дори и да се стараем.

- Какво ти казваха хората на улицата за героинята ти?
Публиката беше разделена: някои критикуваха Джемре, а други я подкрепяха.

- Имаш ли нещо от нея?
- И двете сме бойци и не спираме да се борим, докато не постигнем това, в което вярваме. Опитваме се да действаме с разум, но в крайна сметка сърцето надделява.

- Силен човек ли си?
- Не показвам много емоциите си, затворена съм в собствения си свят и това ми е причинявало проблеми и конфронтации в живота.

- Как би се определила още?
- Не съм много социална. Харесвам домашния живот и писането, особено като го правя за себе си.

- Какво означава за теб да си част от "Вятърничав"?
Вълнувам се от проекта. Наскоро се присъединих и играя Азра. За мен тя е нова жена и нов живот, работя заедно с хора, които не познавах преди.

- Трудно ли е да се присъединиш към напреднала история и състав, който е заедно от дълго време?
- Напротив, има много предимства, защото пристигаш и всичко е организирано. Това ме накара да се адаптирам добре. Освен това всички са много мили с мен и Мардин е вълшебен град, продължавам да чувам легенди за него. Това е различна възможност да снимам на това много специално място.

- Би ли работила в друга държава?
- Да! Обичам да откривам нови места и култури, когато записвам.

- Би ли искала да играеш в комедия?
Да, обичам този жанр.

- А в киното?
- Разбира се, това е моята предстояща цел. Все още не съм имала шанса, но се надявам скоро да участвам в добър филм.

- Мислиш ли, че е трудно да си жена в Турция?
Трудно е. Не само у нас, но и по всички краища на света жените се борят по различен начин на различни позиции. Също така мога да кажа, че в днешно време е много трудно да поддържаш живота си като човешко същество.