петък, 3 декември 2021 г.

Хуан Пабло Хил за разбитите мечти, за жените в живота му и за "Амазонките"

"Бях голям късметлия да работя с такива професионалисти."

Хуан Пабло има брат и сестра - Алехандро и Мария Ясмин, но нито един от двамата не се занимава с шоубизнес. Роден е в Кулиакан, но когато завършва основното си образование в Синалоа, Хуан Пабло е наясно, че желанието му е да се посвети на актьорството, затова се премества в Мексико Сити и влиза в Школата на Телевиса.

Кариерата му започва през 2010 г., когато участва в пиесата "Всичко за майка ми". Това представлява първата възможност на Хуан Пабло като актьор и успехът на пиесата е такъв, че той обикаля няколко града в Мексико. През следващите години актьорът се снима в няколко филма като "Малавентура", "Любов от пръв поглед" и "Ние, благородните (Ноблес)". 

От този момент името на Хуан Пабло Хил започва да става по-известно. През 2013 г. беше част от актьорския състав на втория сезон на "Лоши момичета", където си партнираше с Исабел Бур, с която имаше и връзка. През 2014 г. Хуан Пабло вече беше един от най-търсените младежки актьори, а Телевиса го включи в теленовелата "Сърцето ми е твое" със Силвия Наваро и Хорхе Салинас, продуцирана от Хуан Осорио. Именно в тази продукция той спечели титлата телевизионен галан (красив мъж от теленовелите), но и като страхотен актьор, тъй като през април същата година той бе удостоен на десетото издание на наградите "Канасиен" като мъжко обещание на годината, благодарение на представянето си в "Ние, благородните (Ноблес)". Година по-късно се снима в "Не ме оставяй", където го гледахме за първи път у нас.

Но Хуан Пабло Хил не е известен само с работата си по телевизията и на големия екран. В средата на 2016 г. актьорът имаше романтична връзка с актрисата Гретел Валдес, с която се запозна по време на снимките на "Амазонките". Миналата година Хуан Пабло излизаше с актрисата София Кастро, най-голямата дъщеря на Анхелика Ривера. "Полетът на Виктория", "Драконът" и "Няма друг като теб" допълват сивито му като актьор. Днес 32-годишният талантлив актьор продължава да жъне успехи, благодарение на работата си в различни продукции. 

Обикновен, трудолюбив и честен младеж са някои от характеристиките на Емилиано Гусман, героят, изигран от Хуан Пабло в теленовелата "Амазонките", продуцирана от Салвадор Мехия.

Как реши да станеш актьор?
- Бях в гимназията и казах на баща ми, че искам да играя. Винаги съм обичал театъра, телевизията и киното, но не съм имал допир до тях. Тогава реших да отида в столицата, баща ми не беше много съгласен. Опитах и ето ме.

- Играел си много футбол като млад...
- През цялото време играх футбол, даже станах голмайстор на едно първенство, но ми казаха, че съм нисък и разбиха мечтите ми. Тогава се отдалечих от футбола. Харесвах спорта, но усещах, че ми липсва нещо, докато не застанах пред камерите.

- Бил си много кокетен и имаш няколко гаджета актриси. Коя беше първата?
- С Гретел Валдес излизахме преди 3-4 години. 

- След това работили ли сте заедно?
Не, сигурно ще е доста трудно, никога не ми се е случвало да работя с бившата си приятелка. 

- В какви отношения сте днес?
- Приятели сме.

- Излизал си и със София Кастро...
С нея също работихме заедно в една пиеса, говорихме си много и имаше едно кокетничене между нас, после бяхме двойка в "Драконът" и се случи. Бях представен на майка й, госпожа Анхелика Ривера, но с баща й, продуцента Хосе Ел Гуеро Кастро, не съм имал възможност да се запозная нито като родител, нито като продуцент. 

- С Барбара Мори?
- Опитах, но не стана. 

- Изневерявал ли си на някоя?
Не.

- Какво е семейството за теб?
Най-важното в живота ми. Много ми липсва. Мисля, че когато искаш да сбъднеш мечтите си, най-трудното е да се отдалечиш от твоите хора. Това е най-голямата саможертва - да оставиш семейството си.

- Кой е Емилиано от "Амазонките"?
- Емилиано е син на Инес и Лорето, последният се възползва от някои съмнения, които синът му има относно произхода си, за да го настрои срещу майка му. Въпреки това той винаги признава всичко добро, което дължи на Инес и оценява доверието, което Викториано има към него, тъй като той, освен че печели уважението му, му позволява да управлява имението "Лас Дианас". Емилиано е много красив персонаж, защото е много амбициозен, той наистина иска да бъде ветеринар като Алехандро, влюбва се в Констанса и се оформя любовен триъгълник. Емилиано знае много за конете и се стреми да бъде жокей. Обещава на Кони, неговата младежка любов, да я чака, докато пътува в чужбина.

- Какво те привлече в историята, за да я приемеш?
Откакто Салвадор Мехия, продуцентът, ме покани, той ми изпрати сценария и ми каза: "Искам те за този герой" и ме очарова, откакто го прочетох. Освен да играя, от време на време пея. Бях щастлив за тази възможност, опитах се да го направя възможно най-правдоподобно, с конете, пеейки с "Tракалоса де Монтерей", има много неща, които се вплитат в този проект и които ми харесват.

- Какво е да си син на Виктория Руфо?
Чест! Бях голям късметлия да работя с такива професионалисти като нея.

- Какво ще кажеш за амазонките?
- И трите са много красиви.

- Как определяш Гретел Валдес?
Тя е страхотен човек, страхотна майка, приятелка, жена, колежка и истински ангел.

- Какво можеш да ни кажеш за героя си в сериала "Драконът"?
Мога да кажа, че Хорхе Гарса е млад мъж с много травми, които се опитва да преодолее след смъртта на родителите си. Той се опитва да оцелее в това семейство с голям хаос, но е твърде интелигентен и успява да работи с брат си Мигел Гарса.

- Какво е да работиш със Себастиан Рули?
- Беше истинско удоволствие. Той наистина е страхотен човек, много добър партньор и актьор. Моите уважения винаги!

- Как получи ролята в "Няма друг като теб"?
Продуцентите от Lemon Films ме поканиха. Вече бях работил с тях по "Драконът". Бях поканен да направя кастинг за този герой и истината е, че откакто прочетох за Божествения пламък и какъв беше Адан, казах, че ще го запазя. Опитах се да направя най-добрата версия и за щастие им хареса. Това е проект, който като се прибереш вкъщи и го видиш, ще можеш да се смееш и ще можеш да се идентифицираш с някой герой и ще можеш да прекараш приятен момент със семейството. 

- Какво научи от Адан?
Научих се на благородство, на това, че трябва да вървиш напред, да отглеждаш семейството си и да вярваш в това, което искаш. Постоянната борба е това, което научих най-много от моя характер.

- От всички роли, които изигра по телевизията, коя смяташ за най-специална и защо?
Тази в "Моето сърце е твое" на г-н Хуан Осорио, тъй като това беше първият ми сериал и хората харесаха проекта. Бях част от младежкия състав, бяхме много хубав екип.

- Смяташ ли се за секси?
Мисля, че не е нещо, което трябва аз да кажа за себе си... хахаха.