сряда, 17 август 2022 г.

Еда Едже за любовта и смята ли да се омъжва

 

Екранната Йълдъз сияе от щастие.

Еда Едже не споделя често снимки с любимия си Буурахан Тунджер в социалните мрежи. Прави го само при специални поводи. Преди няколко дни Еда Едже отпразнува третата годишнина от връзката си с баскетболиста и сподели общи фотоси.

"3 години минаха, здравей 4❤️‍🔥🥂🧿".

Попитана от журналисти дали мисли за брак, блондинката отговори: "Винаги ме питате за брак като майка ми. Вие сте като майка ми. Дори бракът има нужда от време. Това е работа на съдбата. Той е зает, аз също." А дали има мечтана сватба или мечтана сватбена рокля, Еда сподели: "Омъжвала съм се 9 пъти в сериалите. Обличала съм всякакви рокли. Дори имах дете в сериалите. Усетих всяка емоция."



Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)