сряда, 17 август 2022 г.

Съла Йозлем Йонемли за напускането си от "Не ме оставяй", за мъжа до себе си, за когото тъкмо се омъжи, и любопитни моменти от сериала

Танцьорка, певица, театрална и телевизионна актриса. 

Родена е на 14 август 1999 г. в Анкара. Учила е в Държавната консерватория на университета в Ескишехир, катедра по сценични изкуства, актьорско майсторство и театър.

Тя играе ролята на Зейнеп в сериала "Не ме оставяй", който е първият й и засега последен телевизионен сериал. В момента играе в театъра в мюзикъла "Пепеляшка".

На 16 август актрисата се омъжи за приятеля си Анъл Нурал, с когото е от почти 6 години.

- Разкажи ни малко за себе си...
- Аз съм Съла, родена съм през 1997 г. в Анкара. Да бъда актриса е моята детска мечта и до днес съм играла в много пиеси в различни театри. Първият ми екранен опит — за щастие — беше главна роля. Играх образа на Зейнеп в продължение на 2 сезона в сериала "Не ме оставяй", излъчван по ATV. Завърших Театралния факултет на Анадолския университет през 2019 г.

- Как се присъедини към актьорския състав на сериала "Не ме оставяй"?
- Мисля, че беше през ноември 2017 г., кастинг директорът на продукцията, Самет, ми каза за този сериал и изпратих две различни прослушвания за различни героини за пробните снимки. След това ме поканиха в Анкара на прослушване. Бях трета година студентка, отидох в Анкара с мисълта, че прослушването би било добро изживяване за мен. Не ми е идвало наум, че ще ме изберат, нито че ще започна сериал. Всъщност веднага след пробите се върнах в университета в Ескишехир с влак. Тогава господин Самет се обади и каза, че съм избрана. Освен това, когато добави, че ще започнем записи много скоро, отидох в Анкара и започнахме това приключение. Никога няма да го забравя, защото първите дни от снимките съвпаднаха с финалните ми дни в университета. Учих във влака, когато пътувах до Ескишехир за изпитите, а на връщане за Анкара запаметявах репликите за сериала.

- Приличаш ли на Зейнеп? Разкажи ни малко за характера на Зейнеп?
- На първо място, Зейнеп е момиче, израснало без баща. В крайна сметка това оказва голямо влияние върху нея. Тя е момиче, което стига до този етап с майка си, учи в мечтаното медицинско училище, въпреки трудностите, работи и учи едновременно. Ето защо тя се научава да се изправя твърдо срещу живота. Един ден обаче, когато се влюбва за първи път, всичко, което знае за света, се обръща с главата надолу, животът започва да се върти около тази любов за Зейнеп. Емре е първата й любов, дори майка й да се противопоставя на тази любов, има големи караници между нея и Емре и Зейнеп трябва да се омъжи за Бора. Но Зейнеп не може да забрави за Емре и да продължи напред след всичко случило се. Разбира се, имаме много общи неща със Зейнеп - нейната решителност, преследване на любовта и мечтите й, опит да стои твърдо в живота и да цени приятелството и семейството. Но Зейнеп понякога не издържа, отказва се и се примирява с повечето неща, нейното отчаяние и неспособността й лесно да изрази това, през което преминава, са неща, по които се различаваме. Ако бях аз, нямаше да съм толкова спокойна, щях да търся други решения.

- Има ли нещо в Зейнеп, което би искала да промениш?
- Честно казано, Зейнеп се промени драстично през втория сезон в сравнение с първия. Тя порасна, започна да взема собствени решения и да носи последствията от решенията си. Единственото нещо, което бих искала да променя, е да стане малко по-уверена и да спре да мълчи, да започне да крещи истината, вместо да се затваря и да плаче.

- Кой герой от "Не ме оставяй" намираш за най-близък до себе си и защо? 

- Зейнеп е персонажът, който намирам за близък до себе си в сериала. Имам истинска връзка с нея, съжалявам за всяка грешка, която прави. Докато чета сценария вкъщи, не мога да не се вълнувам, когато нещо хубаво се случва на Зейнеп и когато тя прави грешна стъпка.

- Имаш ли запомнящи се моменти от снимачната площадка на сериала?
- Снимахме първите епизоди на сериала в Истанбул, а през дните, в които бяхме там, валеше безспир... Май беше последният снимачен ден, когато краката ми се намокриха до коленете от дъжда на плажа в Ортакьой. Продължавахме да се опитваме да се изсушим, докато ни беше смешно на целия екип.

- Как се чувстваше в сериала?
Това е първият ми опит в сериалите и всички наши режисьори имат специално място за мен. Всички те са мои учители, благодарение на техните насоки всеки път намирах истината. Моята учителка Хюля, моята учителка Дилшен, моята учителка Нуджин, моята учителка Айше, моята учителка Гюрсел и моята учителка Джанан. Удоволствие е да се работи с тях.

- За какво мечтаеш?
- Най-голямата ми мечта е да участвам в мюзикъл на Бродуей. Не знам дали ще стане, но видях много добри работи в това отношение в Турция през последните години. Бих искала да бъда на сцената с музикална продукция. Танците са в душата ми, много съм добра с музиката. Комбинацията от танц, музика и театър е като магия за мен.

- От какво се страхуваш?
- Мисля, че най-големият ми страх е да загубя любимите си хора. Смъртта съществува за всички, но да живееш в свят, в който нямаш близки, е наистина като мъчение. Не искам да живея без семейството си, без половинката ми Анъл. Пожелавам на любимите си хора здрав и дълъг съвместен живот и търпение за тези, които са загубили своите близки.

- Любимата ти книга е...? 
- Любимата ми книга е "Моето портокалово дръвче". Няма друга книга, която да ме е накарала да се чувствам толкова емоционално, докато я чета.

- Какви хобита имаш?
Моите хобита са модерни танци, латино танци, пеене и фотография. Занимавала съм се с много спортове, тъй като имам интерес към спорта от детството си. Също така обичам да се занимавам с ръкоделие като правене на маски и рисуване в свободното си време.

- Кои са най-приятните и най-трудните аспекти на телевизионната индустрия?
- Разбира се, най-приятната част от сериала е да върша мечтаната си работа. Безспорен факт е, че играта в делнични сериали предоставя невероятна възможност за трупане на опит. Защото има малко време и много работа. Истинско училище за професията... Освен това е толкова радостно, че хората, които те гледат, които са тъжни с теб, които ти се радват, те разпознават на улицата, прегръщат те и споделят мислите си... правим това за общо споделяне, така че да виждаш, че те наблюдават и те разпознават, е част от това щастие. Най-трудните аспекти са дългите работни часове и понякога невъзможността да отделиш време за себе си, снимането при много горещи климатични условия през лятото и много студени климатични условия през зимата. Те наистина са уморителни както за актьора, така и за целия екип зад камерата. Но ми е любимо "3-2-1 Екшън!". 

- Каква роля искаш най-много да играеш?
Искам да играя в комедия. Забавно е да се гледа и да се играе. Честно казано, бих искала следващата ми роля да е в комедийна продукция. Но най-важен е сценарият. Ако той е силен, ако ме вълнува, докато го чета, тогава тази работа е добра за мен.

- Как би се описала с 3 думи?
Весела, трудолюбива, искрена.

- Имаш дует с твоя любим мъж, който е певец...
Всъщност Анъл ме насърчи относно музиката, нямах никаква връзка с музиката - освен музикалното ми образование поради театъра и това, че бях добър слушател. Един ден Aнъл каза, че иска да направи специална песен и когато казах, че мога да напиша текста, казахме нека да опитаме тогава и така се роди "Следа от теб" (Senden Bir İz). Участвах в тази работа, защото ми харесваше, така че музиката е по-скоро хоби за мен, но кариерата на Aнъл, разбира се, ще продължи в тази посока.

- Как се запознахте? 
- Facebook ми изпрати известие, което гласеше: "Днес е рожденият ден на този приятел", беше 20 октомври 2016 г. Изобщо не сме се срещали, но се бяхме добавили, кой знае кога... Реших да му изпратя съобщение за честит рожден ден и от това съобщение стигнахме до днес. Това са наистина щастливи години за нас.

- Ти си едновременно актриса, певица, а също и автор на песни. Ти си пълен талант. Редуваш ли ги или най-често ги правиш заедно? 
- Радвам се, че мислиш така. Въпреки че всеки клон на изкуството е вълнуващ за мен, актьорството е на върха. Моята основна професия, моята страст, моите мечти са свързани с актьорството. Години наред спортувах различни спортове, танцувах, сега пиша и пея. Това са все неща, които ме правят щастлива и ми носят радост в живота, но актьорството има специално място. Актьорството е моята професия и сферата, в която постоянно се опитвам да се усъвършенствам. Ученето и развитието в актьорството никога не свършва, това е любимата ми част. 

Защо Съла Йозлем напуска "Не ме оставяй"?
След два сезона и общо 280 епизода сценарият на поредицата се нуждаеше от освежаване. В тази ситуация сценаристите решиха да въведат нови герои, за да добавят нова атмосфера в сериала. Тази промяна не засягаше Съла и Тарък, а Емре и Зейнеп. Сценаристите, които творяха нови истории за любовта на Съла и Тарък, решиха да направят промяната в триъгълника, съставен от Зейнеп, Емре и Бора, където вече не можеха да измислят нови конфликти. Иначе казано, раздялата и със Зейнеп, и с Хюля в сериала "Не ме оставяй" се дължи изцяло на сценария.

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)