четвъртък, 25 август 2022 г.

"Не пускай ръката ми" - турски сериал от 6 септември по NOVA

"Не пускай ръката ми" започва по NOVA

Хитовият турски сериал тръгва на 6 септември (вторник) и ще се излъчва всеки делник от 02:00 ч. през нощта по NOVA на мястото на "Някой като теб". 

"Не пускай ръката ми" в момента се повтаря и всеки делник от 09:30 ч. сутринта по Diema Family. 

Драмата беше показана премиерно у нас от октомври 2021 г. до август 2022 г. в праймтайма на Diema Family. 

Състои се от 59 оригинални епизода по 120 минути или от 206 интернационални епизода по 45 минути. 

Романтичният сериал разказва за образованата и красива Азра (Алина Боз) и разглезеният син на богато и уважавано семейство Дженк (Алп Навруз).

Тя има силен характер и ценности, а той живее в сянката на своето минало. Животът на Азра е идеален до деня, в който баща ѝ е намерен мъртъв и мащехата ѝ я гони на улицата.

Дженк е момче, което се държи безотговорно, отказвайки да поеме семейния бизнес. Първата среща между Азра и Дженк по време на полет не протича особено добре, но съдбата решава да ги събере отново, за да ги изпита по пътя до истинската любов.

Режисурата на "Не пускай ръката ми" е дело на Садулах Джелен, познат на българските зрители от работата му по хитови поредици като "Слънчеви момичета" и "Двете лица на Истанбул".

За сложния образ на Азра създателите, сред които Хакан Инан ("Пепел от рози") и Берфу Ергенекон ("Сезони на любовта"), се спират на Алина Боз. Очарователната актриса, в която тече и българска кръв, участва в редица популярни романтични поредици, най-известната сред които е "Твоят мой живот".

"Продуцентската компания ми изпрати сценария на "Не пускай ръката ми". Когато се запознах с героинята Азра, веднага се влюбих в нея", споделя в интервю носителката на награда "Златна пеперуда" за най-добра женска роля.

"Участието ми в този проект е най-впечатляващата оферта, която съм получавал. Бях особено впечатлен от героя Дженк", допълва нейният екранен партньор Алп Навруз, който става изключително популярен след дебюта си в "Госпожа Фазилет и нейните дъщери"