неделя, 7 август 2022 г.

"Не пускай ръката ми" се завръща

Седмица след финала на "Не пускай ръката ми" (Elimi Bırakma), вълнуващата поредица за Дженк и Азра тръгва отново в българския ефир...

От 15 август (понеделник) Diema Family пуска повторение на хитовия турски сериал с участието на Алина Боз и Алп Навруз.

Епизодите на "Не пускай ръката ми" ще вървят всеки делничен ден от 09:30 до 10:30 ч. с повторения от 02:00 ч.

"Не пускай ръката ми" се излъчва в Турция от юли 2018 до декември 2019 г. в ефира на TRT1 и съдържа 59 оригинални епизода. 

У нас е закупена интернационалната версия, състояща се от 206 едночасови серии. Припомняме Ви, че премиерата на сериала бе през октомври 2021 г. в ефира на Diema Family.

Звездният каст на "Не пускай ръката ми" се допълва още от Батухан Екши ("Кварталът на богатите", "Втори шанс"), Серай Гьозлер ("Любов назаем"), Долунай Сойсерт ("Тайни", "Научи ме да обичам"), Бурак Тамдоан ("Сърцето на града") и др.

Романтичният сериал разказва за образованата и красива Азра (Алина Боз) и разглезеният син на богато и уважавано семейство Дженк (Алп Навруз).

Тя има силен характер и ценности, а той живее в сянката на своето минало. Животът на Азра е идеален до деня, в който баща й е намерен мъртъв и мащехата й я гони на улицата.

Дженк е момче, което се държи безотговорно, отказвайки да поеме семейния бизнес. Първата среща между Азра и Дженк по време на полет не протича особено добре, но съдбата решава да ги събере отново, за да ги изпита по пътя до истинската любов.

Режисурата на "Не пускай ръката ми" е дело на Садулах Джелен, познат на българските зрители от работата му по хитови поредици като "Слънчеви момичета" и "Двете лица на Истанбул".

За сложния образ на Азра създателите, сред които Хакан Инан ("Пепел от рози") и Берфу Ергенекон ("Сезони на любовта"), се спират на Алина Боз. Очарователната актриса, в която тече и българска кръв, участва в редица популярни романтични поредици, най-известната сред които е "Твоят мой живот".

"Продуцентската компания ми изпрати сценария на "Не пускай ръката ми". Когато се запознах с героинята Азра, веднага се влюбих в нея", споделя в интервю носителката на награда "Златна пеперуда" за най-добра женска роля.

"Участието ми в този проект е най-впечатляващата оферта, която съм получавал. Бях особено впечатлен от героя Дженк", допълва нейният екранен партньор Алп Навруз, който става изключително популярен след дебюта си в "Госпожа Фазилет и нейните дъщери"