вторник, 4 април 2023 г.

Джанер Джиндорук - изневерявал ли е в живота, как се разбира с Джансу Дере и има ли жена до себе си

Ролите, които играе, не оставят безразличен никого.

Джанер Джиндорук носи артистична жилка в кръвта си. Баща му е писател, а чичо му е актьор. От малък се запознава със сцената и актьорството се превръща в голямата му любов. Доскоро го гледахме в "Една жена", а сега всяка вечер се ядосваме на поведението на Волкан в "Мрежа от лъжи".

В личен план е много резервиран. През годините обаче имаше няколко връзки с колеги, които излязоха наяве. Първата му известна партньорка е Ебру Йозкан ("Твоят мой живот"). Любовната им история се заражда по време на снимките на сериала "Господарката на чифлика" (Hanımın Çiftliği) 2009 г., в който работят заедно, а раздялата им излиза наяве през февруари 2014 г. Друга актриса, с която той е свързван, е Гьокче Бахадир, въпреки че тя отричаше няколко пъти. След това, през 2017 г., беше потвърдена връзката му с Фарах Зейнеп Абдула, с която работиха във "Великолепният век: Кьосем", но любовната им история приключи година по-късно. Въпреки че нямаше много късмет в любовната сфера, харизматичният актьор продължи да търси любовта на живота си. Излизаше година и половина със Селин Шекерджи, също актриса и почти десетилетие по-млада от него. Оттогава насам актьорът вече няма връзка с никого, така че всичко сочи, че е необвързан. Но времето ще покаже...

Най-новата роля на Джиндорук е в сериала "Синият изгнаник / Mavi Sürgün", който ще бъде сниман от компанията O3 Medya за Телемундо. В него ще си партнира с Дамла Сьонмез ("Ямата").

- Как се появи възможността да играеш в "Мрежа от лъжи"?
- Вече бях работил с продуцентската компания Med Yapım в "Една жена" и имахме добра хармония. Те имат много добър екип и работят щателно върху проектите си, които обикновено са много успешни. Освен това много ми хареса историята на "Мрежа от лъжи".

- Как се чувстваше в сериала?
- Това е вълнуваща история за измама и изневяра, подобно на "Една жена", която отново се фокусира върху силен женски характер. Моята роля е малко неприятна, защото Волкан изневерява на жена си, съсипва живота си и живота на околните. Този проект е много обичан в моята страна.

- Кой е най-важният герой, който си играл в кариерата си?
Всички имат специално място в сърцето ми. Наистина ми хареса да играя Сарп в "Една жена", след това и Волкан в "Мрежа от лъжи", но Кемал, който играх в "Господарката на чифлика", заема уникално място в живота ми, защото сериалът е заснет в Адана, града, в който се родих и пораснах. Също така бях развълнуван да играя герой от роман на Орхан Кемал, който е страхотен автор. Баща ми спечели два пъти наградата за разказ на Орхан Кемал, а дядо ми работеше с него във фабрика в Адана. Да мога да играя тази роля, беше страхотна възможност.

- И в "Една жена", и в "Неверен" работиш с деца, но все още не си баща. Би ли искал да станеш баща?
- Обожавам децата и искам да бъда баща. Родителството би било ново изживяване за мен.

- Ако беше на мястото на Волкан, как би постъпил? Или какъв съвет би му дал?
- Аз съм човек, който цени много лоялността. Бих казал на Волкан да загърби егоизма и да не съсипва живота на жените, които идват в живота му.

- Някоя интересна случка, докато снимахте "Мрежа от лъжи"?
Беше 8 или 9 ч. сутринта. Както си седях, погледите ни се засякоха с една жена. И аз направих следното: понеже по принцип получаваме същите реакции, поздравявахме се по следния начин - с кимане, и аз казах: "Здравей". Спря се тя (с лице към мен) и направи "Пу!"

- Къде според теб стои лоялността в една връзка? Случвало ли ти се е да бъдеш измамен?
- За мен лоялността е в основата на една връзка. Честно казано, не знам дали са ми изневерявали, за мен няма значение, ако една връзка е приключила по някакъв начин, намирам за уморително и безсмислено да влизам в разправии.

- Би ли простил изневяра?
Май няма да простя. Начинът, по който изневеряваш, е много важен.

- Бил ли си неверен?
- За съжаление, бях, но когато се изправиш пред това, което си направил, разбираш, че не си е струвало.

- Съжаляваше ли?
Да, осъзнаваш съжалението по-късно. Вината също не изчезва.

- В кой момент човек забравя логиката си и се поддава на желанията си?
Мисля, че любовта или обичта, които изпитваш, се появяват към друг, когато преживяванията с партньорката свършат или когато двамата се отчуждят един от друг... Но това не оправдава стореното. Мисля, че едната връзка първо трябва да приключи, а след това другата трябва да започне, ако и двамата искат да започне.

- Призна ли си?
Когато преживяваш раздяла, не се разделяш само с един човек. Напускаш общ живот, приятелски кръг, семейства и дори животното, което отглеждате. Колкото и вълшебно да е началото на любовта, толкова странен е и нейният край. Затова не можех да кажа на никого. Много по-късно си признах.

- Как се разбирахте с Джансу Дере?
- Създадохме добра двойка. Джансу е много професионална, фокусирана върху работата си. Създаде силна жена. Публиката много я хареса.

- Слоганът на сериала e "Гневът на излъганата жена е по-страшен и от огъня в ада". Съгласен ли си?
- Аз съм съгласен, да. Ако една жена е наранена, тя също може да нарани.

- Бил ли си някога подложен на гнева на жена?
Бях подложен, когато бях по-млад.

- Коя е най-необичайната черта, която изненадва хората около теб?
Спя, като гледам филм, който съм гледал преди, особено филмите Yeşilçam.

- Как прекарваш един свободен ден?
Предпочитам да се срещам повече със семейството и приятелите си. Ако се чувствам уморен, прекарвам времето си у дома. Гледам, слушам, чета, спортувам.

- Кой е най-добрият съвет, който си получавал в професията и от кого?
- Кемал Айдоан, директор на театър, казва: "Един актьор не трябва да е твърде уверен в таланта си." Аз също съм съгласен с тази мисъл. Според мен, докато един актьор се занимава с тази професия, той трябва да работи и да се самоусъвършенства. Всяка история и всеки герой изискват нова фаза на работа.

- Би ли работил в чужбина?
Бих искал, да. Още не знам къде, но уча езици, за да имам възможност.

- Колко важни са според теб красотата и физиката? Мислиш ли, че са ти помогнали в кариерата?
Въпреки че не са много важни за мен, мисля, че ми помогнаха в кариерата.

- Какви са твоите хобита?
- Обичам да пиша, да свиря на китара, да си почивам и да съм сам. Споделям живота си с две котки, Хера и Ерос, от 8 години.

- Имал си трудно детство. Баща ти е писател, но тъй като години наред не можеше да изкарва пари, той се издържаше от търговия...
Да, имахме финансови проблеми, той не можеше да печели пари с писане. Ние сме трима братя. Опитваше се да печели пари от търговия. Започнах да работя с него, за да го подкрепям.

- Каква работа вършихте?
- Най-много продавахме чехли. Аз също продавах балони, катарами и играчки. Това ми позволи да опозная улицата от ранна възраст.

- Как актьорството влезе в живота ти?
Чичо ми се занимаваше с театър. Благодарение на него... Започнах да играя професионално в Градския театър на 17 години. Тогава тази работа се превърна в любов за мен.

- Тогава защо си учил бизнес?
Исках да уча език и история. Но не можехме да си позволим да отидем в друг град и да учим. Записах се в драматичния клуб към университета. Запознах се с експерименталния театър. Играх и режисирах. В един момент, когато бях на 27, останах в Адана. Убедих още трима мои приятели. Заедно се отправихме към Истанбул.

- Какви са твоите цели за бъдещето?
- Искаме да заснемем филм, който баща ми и аз написахме заедно; вълнуваме се и чакаме подходящия момент. Ще се заснеме в Адана, моя роден град.


Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)