петък, 7 юли 2023 г.

Диего Клайн играе с истинския си баща в "Богатите също плачат"

Мексиканският актьор влиза в ролята на Сантяго в новата версия на "Богатите също плачат" - герой, който не съществуваше в оригиналната версия.

Диего дебютира като актьор през 2011 г. в ситкома на Ацтека "Lucho en familia", а след това заминава за Мадрид, за да учи актьорско майсторство. Влюбва се в театъра там и остава повече от предвиденото. Играе в няколко постановки, които му носят признание като актьор. Снима се и в испанската телевизия в сериали като "Колекция Кадифе" и "Да служиш и да защитаваш". Дебютира за Телемундо със "Затворник номер 1", след което се връща в Испания. След 10 прекарани години в европейската страна Клайн рискува и се връща в родината си, където веднага си намира работа в "Богатите също плачат".

"Не съм си и помислял да си намеря работа толкова бързо, лесно и да е толкова качествена, наистина беше изненада за мен, особено след като бях един от последните актьори, които се явиха на кастинг. Тази възможност се появи в доста напреднала фаза, направих кастинга и останах с ролята, която за мен днес е най-важната в моята кариера".

За Сантяго:

"Мисля, че той беше много успешен герой за този римейк и не само това, той прави обратното на Мариана Виляреал - тя започва отдолу и среща този богат свят нагоре, а Сантяго прави обратното, той влиза в квартала и опознава света отдолу... Сантяго е изключително красив герой, искам да разкажа тази история възможно най-добре и с цялата емоция на света. И когато се появи такава възможност, всичко, което трябва да направиш, е да благодариш на всички хора, които са ти помогнали да стигнеш дотам."

Актьорът имаше късмета да сподели сета не само със страхотния актьорски състав, но и с Армандо Франко, истинския си баща. Именно в сцена от епизод 37, който ще се излъчи на 7 юли у нас, Диего Клайн играе тенис мач заедно с актьора Гийермо Гарсия Канту, който дава живот на дон Алберто. Негов противник е баща му, който е придружен от друг играч.

Емоциите са на повърхността, защото в края на този мач се случва най-неочакваното и тъжно събитие - дон Алберто умира.

Малцина знаят, че Диего и баща му са професионални тенисисти и често споделят своите триумфи в тази дисциплина чрез профила на актьора в Instagram.

След успешното участие в тази мелодрама Диего получава първата си главна роля в "Моята тайна" на Телевиса.

"Има много очаквания, защото искаш да ти се получат нещата. За мен този проект означава всичко, много съм благодарен на Карлос, който ми даде възможност да участвам, защото това е голяма отговорност. Спечелих от лотарията, влязох през входната врата и имах голям късмет, обичам да работя и съм много дисциплиниран - това носи добри резултати."

Чаровникът се чувства много поласкан да работи с големи имена като Ерик дел Кастийо, Артуро Пениче, Фернандо Чиангероти, Луис Фелипе Товар, Куно Бекер, Ана Лайевска, Клаудия Рамирес и др.

Славата не го е променила.

Мечтае да играе злодей.

Най-новата му роля е в телемунделата "Върни се при мен" с Уилям Леви и Самади Сендехас. Там ще играе полицай, друга мечтана роля. "Получих ролята на полицай. Цял живот съм искал да бъда полицай, сега ми се падна. Умирах от желание."

В личен план излиза с Пали Дувал. "Работихме в един филм, но не се засякохме на снимачната площадка. Видяхме се на премиерата на филма, пламна искра, после почнахме да си пишем, излязохме на среща и наистина се влюбих много в нея. Цялото й семейство е пълно с артисти, прекрасни са."