вторник, 31 октомври 2023 г.

Еда Нур Гюлбудак от "Не ме оставяй": "Тази ситуация притесни много мен и моите колеги"

Актрисата блести в четвъртия сезон на "Не ме оставяй".

Еда Нур е роденa на 11 декември 1998 г. в Испарта. Красивата актриса, завършила Професионалната гимназия по здравеопазване в Серик, прави първите стъпки към мечтаната актьорска кариера, като взема уроци по актьорско майсторство и печели прослушването за Гьонюл, главната героиня в четвъртия сезон на "Не ме оставяй". Там дели главната роля с Гьокберк Йълдъръм. Първата й роля в сериал се оказва успешна и след края на дневния сериал се снима в "Селският доктор" (Kasaba Doktoru) и "Тропик" (Dönence). Най-новата й роля е в "Златна клетка" (Altın Kafes), който предстои да започне по турския канал ATV.

Еда Нур Гюлбудак е не само актриса, но и модел.

- Какво ти хареса в сериала "Не ме оставяй"?
- "Не ме оставяй" е първият ми проект. Разбира се, има много специално място в сърцето ми. Беше много полезно за мен да подобря актьорската си игра чрез това преживяване. Тъй като това е интензивен процес за актьорите и екипа, това ни даде усещане за училище. Много се радвам, че участвах в този проект. Много се вълнувам от проектите и преживяванията.

- Можеш ли да ни разкажеш за най-интересното си преживяване на снимачната площадка?
Свидетел съм и преживявам много интересни моменти, докато работя с колегите си на снимачната площадка. Първото нещо, което ми идва на ум в момента, е от "Не ме оставяй" - имах сцена с моя партньор на тротоара. Беше важна и емоционална сцена за нас. Въпреки че аз и колегите ми бяхме шокирани, когато едно превозно средство мина покрай нас, намали скоростта, започна да ми говори и продължи да кара, ние продължихме тази сцена без прекъсване и я завършихме. Бях наистина обезпокоена, когато сцената свърши. Въпреки че тази ситуация притесни много мен и моите колеги, за съжаление, това беше ситуация, която не можахме да предотвратим. След това, с милите думи и жестове на моите скъпи приятели от екипа, енергията ни се възвърна и продължихме откъдето спряхме. Както в много бизнес среди, може да се сблъскаме с трудности в работата, която вършим. За съжаление, въпреки че не можем да предотвратим подобни ситуации, ние се опитваме да завършим деня по най-добрия възможен начин и да се съсредоточим върху работата си, с цялото уважение към работата. Въпреки че изглеждаме сами, работим с добросърдечни колеги, които си вършат работата дисциплинирано. Отново искам да благодаря на моите колеги, с които съм работила и продължавам да работя.

- Как започна твоята актьорска кариера? Беше ли ти мечта?
Актьорската ми кариера започна, когато отидох на театър в университета и след като се качих на сцената, никога повече не исках да сляза. Винаги е било най-голямата ми мечта.

- Как би описала интереса си към театъра?
За мен театърът е таен ключ към правилния път и към това да бъдеш правилният човек. Мога да кажа, че вратите, които отваряш с този ключ, са толкова ценни, че имаш чувството, че знаеш защо дишаш.

- Коя форма на изкуството ти доставя най-голямо удоволствие?
Въпреки че се интересувам от много клонове на изкуството, театърът ми харесва най-много.

- Как се подготвяш за ролите си?
Подхождайки искрено, чувствам героините си като една от нас...

- Кой е колегата, с когото най-много обичаш да работиш?
Това е много трудно да се каже. Много ми харесва да работя с всеки един. Всеки момент, който изживях досега, беше много ценен и специален за мен.

- Има ли роля, която би искала да изиграеш?
Мечтая да участвам в много проекти. Поради интереса ми към муай-тай искам да изобразя жена боец ​​и да играя такава роля.

- Имаш ли правила в актьорството?
Дисциплина, уважение и удоволствие.

- Какви са отношенията ти с животните?
Тези, които ме познават, знаят колко съм чувствителна по този въпрос. Обичам ги много. Всички са като мои деца. Миник е малкото момиче в нашата къща :) Всеки подхожда така и любезно ви моля да бъдете чувствителни по този въпрос. Много са невинни. Само искат да бъдат обичани :)

- Какви са отношенията ти със социалните медии? Може да има много остри критики понякога. Какво мислиш за това?
Обичам да използвам активно социалните медии. Мисля, че щастието се увеличава, когато се споделя. В тази връзка е хубаво да имаш приятели и последователи. Получавам коментари и съм доволна. Моите социални медии са платформа, където всеки може свободно да изрази мнението си. Разбира се, всеки има своето мнение по този въпрос. 

- На какво трябва да обърнеш най-голямо внимание, докато напредваш в кариерата си? Кое беше най-важното нещо, което научи?
Това, на което обръщам най-голямо внимание в кариерата си, е да ценя всичко, което е допринесло за това да съм дисциплинирана. Опитвам се да бъда точна при избора на ролите, които идват в моята кариера, и мога да кажа, че се вълнувам като в първия ден за всяка роля, която играя.

- Познаваме те от екрана, но в ежедневието ти как би се описала?
Малко е трудно човек да се определи. Но най-общо казано, понякога съм безгрижна, а друг път много весел и приятен човек. Предполагам, че мога да кажа, че това варира в зависимост от потока на живота ми по това време.

- Как прекарваш почивните дни?
Обичам да отделям време за себе си. Рисуване, придружено от списък с любима музика, както и езда са заниманията, които най-много ми харесват. Освен тях, разбира се, мога да кажа, че просто почивката и гледането на филми са сред предпочитанията ми през почивните дни. Любимите ми градове за отдих са Истанбул, Анталия и Испарта.

- Каква е тайната ти за красота?
Не мисля, че имам тайна за красота. Мисля, че красотата е всеки момент, когато човек е себе си. Обичам редовно да се грижа за кожата си. Преди да се гримирам, нанасям слънцезащитен крем и хидратираща основа върху кожата си, а след премахване на грима винаги я минавам с розова вода, преди да използвам рутинни продукти.

- Знаем, че спортуваш. Как поддържаш форма? С какви спортове се занимаваш?
- Спазвам специална диета, за да поддържам форма. Обичам храната като много хора, но балансираното и редовно хранене е повече от моя грижа. Мога да кажа, че е важно. Интересувам се от много спортове. Но муай-тай е един от спортовете, които ми харесват най-много. Всеки е свикнал с поне един спорт. Аз препоръчвам муай-тай. Обичам да се фокусирам върху целите си, докато спортувам.

Натурални продукти ли използваш за кожата на тялото?
Разбира се, предпочитам винаги натурални продукти за кожата. Грижа се за тялото си толкова, колкото всяка жена. Нашата кожа е на преден план заради професията ни и мисля, че трябва да се внимава допълнително. За жалост, кожата ни трябва да диша под толкова много грим. Не е възможно. Затова трябва да се прави много добро почистване. Използвам натурални, веган продукти.