вторник, 14 ноември 2023 г.

Селим напуска "Опасно изкушение" заради

Екранният Селим...

Емре Къзълърмак е роден на 9 март 1983 г. в Анкара. Израснал е в Измир. Има брат летец, който е с 3 години по-голям от него. Баща му е учител по физическо възпитание, а също и треньор по баскетбол. Емре, който започва да играе баскетбол на 6-годишна възраст, играе професионално в клубове като Izmirspor, Balcova Municipality, DSI в Измир до 20-годишна възраст. Когато е на 18, родителите му се развеждат. Завършил е Гимназията по туризъм в Измир. Дипломирал се е като спортен инструктор в Анадолския университет в Ескишехир. В същото време си взема изпитите в Общинския театър. Докато учи там, започва да се занимава и с моделство в Истанбул. 

Емре Къзълърмак е открит от Неше Ерберк в "Търсим нови лица" през 2005 г. Той става втори в конкурса "Най-добър модел на Турция" през 2007 г. През 2008 г. представя Турция на конкурса Manhunt International, проведено в Южна Корея, и е избран за най-добър модел в света.

Започва да се снима в сериали през 2009 г. Дебютът му е в "Любовта е мечта", където си партнира с Нехир Ердоан. Завършва магистърската си степен в актьорския отдел на университета Kadir Has и се дипломира през 2014 г.

Следват сериалите "Детектив Мемоли", "Черни пари и любов", "Морска история", "Хекимоулу", "Алпарслан: Великите Селджуци", "Опасно изкушение" и др. Именно там се срещна отново с Нехир Ердоан, но този път двамата играят брат и сестра. Най-новата му роля е във филма "Мостът".

По време на гимназиалните си години в Измир той създава музикална група със свои приятели, участва като солист в училищни концерти и фестивали и свири на китара.

Той има фитнес зала, наречена Kızilirmak в Измир, която управлява с баща си и дава безплатни курсове по баскетбол за деца на възраст между 6 и 12 години.

През ноември миналата година Емре Къзълърмак се присъединява към шестия сезон на "Опасно изкушение", където играе доктор Селим. Актьорът споделя, че първоначално е имал споразумение да участва в 10 епизода, но след това са удължили броя на епизодите на 17, тъй като героят му беше обичан: "Всъщност имахме сделка за 10 епизода. Удължихме споразумението и много ми хареса характерът на Селим. Също така е много приятно да се играе там, снимачната площадка е страхотна така или иначе, забавлявах се много. Това е един от най-приятните проекти. Забавна работа е."

Емре Къзълърмак се сбогува със сериала в 171 оригинален епизод. (бел. ред. Тази седмица у нас започна 169 оригинален епизод.) Освен Къзълърмак си тръгва и Елиф Йълмаз, която играе асистентката на Джулия - Туче.

Защо Емре напуска телевизионния сериал "Опасно изкушение"?

Селим и Кумру имат връзка. Тя забременява от Селим, но когато отива да изненада Селим с новината, че е бременна, Зейнеп отваря вратата, облечена с тениската на Селим. Кумру мисли, че е била измамена. Въпреки че Селим твърди, че всичко е недоразумение, за съжаление, Кумру не му вярва. Тя не само крие бременността си от Селим, но дори казва на всички, че Джанер е бащата на бебето. Поради тази причина Джанер и Кумру смятат да вдигнат сватба. Селим е много изненадан, когато разбира това. Той отвлича Кумру, но след сблъсък с Доан умира.

Емре Къзълърмак напуска сериала заради сценария

В личен план чаровникът е щастливо женен за Севда Байрактар от 11 години. Двамата имат един син, който се казва Мурат. Севда е турска танцьорка. За сина си Мурат Емре казва: "Колкото и да ви говори баща ви, детето ви е този, който ви учи как да бъдете баща."

- Започна актьорската си кариера с "Любовта е мечта" и стана популярно лице. Как реши да започнеш да играеш?
- Това беше една от мечтите ми от детството ми. Добрите филми, които ме накараха да мечтая да бъда актьор, оформиха живота ми. Много хора искат да станат актьори, но нямат възможност. На мен ми се случи. Ако имате необходимия талант и квалификация, ако сте се образовали и сте осигурили подходяща среда в това отношение, можете да започнете този бизнес. Имаше положителни отзиви за пробните снимки, в които участвах, веднага след като завърших университета. И започнах пътуването си с телевизионния сериал "Любовта е мечта". Влизането във филмовата компания Erler Film беше началото на моята актьорска кариера.

- Кога за първи път се сблъска с актьорството?
Играх малки роли в детски и младежки театри. Разбира се, тогава за мен това беше просто част от забавлението и обществото. По-късно избрах спортната академия в университета, защото това беше отдел, който щеше да ме подобри физически. Завърших отдела за отдих в Спортната академия на Ескишехир Анадолу. Имаше отдел с голямо разнообразие от направления, дори клас по актьорско майсторство. Въпреки че тези обучения не бяха качествени като консерваторията, те бяха крачка напред за мен. След това се явих на изпит в общинско театрално училище и останах там 1 година. След дипломирането си учих актьорско майсторство в TÜRVAK за около 1 година. В университета Kadir Has завърших магистърската си степен в катедра "Драма". Тъй като усещам, че вече имам актьорски талант, го преследвам и полагам усилия. Всеки човек полага усилия да прави нещо, което му харесва, и аз го правя за актьорството.

- Как започна да се занимаваш с моделство?
Бях ученик в Спортната гимназия в Ескишехир. От време на време отивах в Истанбул за снимки на каталози и реклами, за да имам малко джобни пари. Винаги съм гледал на нещата от развлекателната страна. Поводът за участие в конкурса за най-добър модел за 2007 г. беше, че имаше едноседмичен хотелски лагер. Това би било едновременно забавно и удовлетворяващо занимание за студент, който ядеше паста и булгур всеки ден в студентската си къща в Ескишехир. В интерес на истината се случи. Станах втори на състезанието и след това отидох да представя страната си на друго международно състезание в Сеул, Южна Корея. И там ме избраха за най-добър модел. Исках просто да си прекарам добре. Но в резултат това доведе до добри неща. Тогава, както и сега, моделството не беше професия в Турция. Да си модел с цел актьорско майсторство е лоша стратегия. 

- Коя от изиграните досега роли ти е най-близка и коя ти беше най-приятно да играеш?
От героите, които изиграх, най-близкият до Емре беше героят Алтай от "Любовта е мечта". За първи път заставах пред камера. Единствената ми грижа тогава беше да играя себе си и да се чувствам удобно и естествено пред камерата.

- A kой е любимият ти герой, който си играл?
Доктор Селим.

- В едно свое интервю каза: "Ако имах мъдростта, която имам сега, нямаше да се откажа от баскетбола." Какво те накара да мислиш това?
Баща ми беше треньор по баскетбол, благодарение на него започнах да играя баскетбол на 6 години и играх в клубовете, които той тренираше. Докато играх в клубове DSI и Tuborg, започна студийната работа на музикалната ми група, сърцето ми започна да се интересува повече от музика и реших да напусна баскетбола. И животът ме доведе тук. Не се знае какво щеше да стане, ако не бях спрял с баскетбола. Но предполагам, че настроението ми в дните на предишното ми интервю ме накара да кажа тези неща. Понякога имаме възходи и падения, но имайки предвид, че в момента съм спокоен и щастлив, най-добре ще е да кажа, че правя това, което най-много обичам.

- Какво е чувството да имаш опит в спорта, музиката и актьорството на толкова млада възраст? Смяташ ли, че възможността да правиш всичко това те подобрява лично?
- Разбира се. Всичко, което правиш и се насилваш да правиш, ще ти бъде от полза един ден, дори и не веднага. 

- Имаш ли братя и сестри? Кой какво прави в твоето семейство?
Имам по-голям брат, който живее в Измир. Той беше пилот на F5, сега стана капитан. Майка ми беше помощник-директор в Професионалната гимназия Cumhuriyet, но се пенсионира. Баща ми също беше учител по физкултура. Беше ми и треньор, докато играех баскетбол.

- Как би описал себе си в личния ти живот, как протича семейният ти живот и общуването със сина ти?
Чувствам, че да се определя сам би довело до самохвалство или обвинения. Предполагам, че съм човек, който действа, както го чувства. Играем хубави игри със сина ми и спортуваме, както той иска. Опитвам се да го направя щастлив, а той ми дава възможност да го гледам щастливо.

- Каква е мотивацията зад твоята актьорска игра?
Да събера много герои в един живот.

- На театър или на кино?
Отидете на театър.

- Имаш ли неприятен или мил спомен, случил се по време на снимане на сцена?
Снимахме сцена с дрон, докато се разхождахме сами в планински район в снега в Ардахан. Когато завъртях главата си надясно, докато вървях, се озовах лице в лице с рис. Спрях за момент и продължих🙂

- Как се справяш с трафика в Истанбул?
- Преминах на мотоциклет, защото Истанбул е непоносим с кола. Когато започнеш да караш мотоциклет, искаш да излизаш повече. Карам мотоциклет от 8-9 години. Той стана незаменим за мен, защото не можеш да отидеш от едно място на друго с кола.

- Не е ли опасно карането на мотоциклет?

- Опасност има. Ставаш по-внимателен, защото си наясно, че съществува опасност. Понякога в колата се случват неща, които разсейват твоето възприятие. Винаги трябва да си нащрек, докато караш мотоциклет. Влюбен съм в моя мотоциклет. Той е моята страст.