понеделник, 10 юни 2024 г.

Гьокберк Йълдъръм - интересни подробности за актьора от "Не ме оставяй"

Гьокберк Йълдъръм играе образа на Юсуф в телевизионния сериал "Не ме оставяй".

Актьорът има трима братя и три сестри. Обича много семейството си и особено майка си. Родителите му са разделени. Имал е палаво детство и не е бил особено обичан. Но с времето става по-възпитано дете. Има нюх към бизнеса и ако не беше актьор, щеше да стане предприемач като баща си.

Роденият в Анкара актьор открива интереса си към актьорството след гимназията и започва да взема уроци по актьорско майсторство, за да се усъвършенства. Първият му актьорски опит е през 2015 г. с телевизионния сериал "Морска звезда". Работил е в сериали като "Прости ми", където играе Мурат, "Любов и грях" и "Не ме оставяй". Мечтае да изиграе лош герой.

Тази година се снима във "Ветровете на любовта". Именно там срещна любовта в лицето на Джемре Арда, главната героиня в сериала. Двамата са заедно от няколко месеца, но предпочитат да крият връзката си.

- Каква беше първата ти реакция, когато видя Джемре Арда? 
- Трябва да призная, че Джемре беше студена като лед по време на първото ни прослушване. Стори ми се много студена и това ме уплаши в началото. Мислех си, че няма да се разбираме. Когато се качихме в колата на продукцията, с облекчение осъзнах, че е само вълнение. Разбрах, че тя е като слънце. 

- Какво правиш, когато не снимаш?
- Аз съм домошар. Обичам да съм у дома, не ми е скучно. Това е моята зона на комфорт. Дом означава семейство. Правя всичко със семейството си. Нямам много приятели. 

- Ревнив ли си?
- Много съм ревнив.

- Какво е "Не ме оставяй" за теб?
- Това е много красив проект. Много се радвам, че съм част от него. Интригите не спират. Действието е различно.

- Как се присъедини към актьорския състав на "Прости ми"?
- Всъщност беше много интересно съвпадение. През гимназиалните години, когато бях запален по всичко (футбол, кикбокс, китара и т.н.), срещнах театъра, просто за да пропусна часовете. Положих обаче основите на мечтите си, без да го осъзнавам. В театралната пиеса "Лудият от съседното село" избрах два образа, вместо главната роля. Единият беше господарят на селото, а другият беше лудо момче, което обичаше дъщерята на този господар. Играх първата си пиеса. В края останах с този костюм на луд човек. Една леля дойде при мен и ми каза: "Сине, ти игра много добре, поздравления. Имаше и едно черно, смело момче. Къде е то?" Разбрах, че говори за другия герой, който изиграх. Веднага отидох, смених костюма и дойдох пред нея. Когато се вгледа внимателно, тя разбра, че това е същият човек, и каза: "И ти ли си, магаренце?" Разбрах, че за първи път съм постигнал нещо. Това беше първият път, когато бях оценен за нещо, което ме влечеше. С тази пиеса станахме първи сред гимназиите и получих награда за най-успешен актьор и почетна грамота. През годините имах много мечти. Разбира се, с времето те се стопиха една по една, надеждите ми се изчерпаха. И аз реших да постъпя в армията. Сверих часовника си за 10:00. Аз спах. На следващия ден точно в 9:45 телефонът ми звънна. Беше кастинг директорът на продукцията. Каза, че ме намерил случайно във фейсбук и искал да се запознаем. Както виждате, точно когато се отказах и изгубих надежда, чудото се случи. Започнах професионалната си актьорска кариера с роля от 10 епизода. Когато за първи път се гледах по телевизията, несъзнателно си помислих, че не мога да върша тази работа. Но те ме подкрепиха и повярваха в мен. Те казаха: "Ще го направиш, знаем". Обучавах се. Упорствах, работих, борих се и въпреки че получих много предложения от Истанбул, приех предложението от "Прости ми". Аз съм лоялен човек и не пуснах ръцете на онези, които ми помогнаха. Направих го, като приех предложението им.

- Коя е най-голямата ти мечта?
- Да създадем художествена академия и да сбъднем мечтите на младите хора за изкуство.

- Кой е най-големият ти страх?
- Да бъда победен от себе си. Аз съм човек, който се състезава със себе си. Ще остана на предния ден и никога няма да има утре.

- Коя е любимата ти книга?
- "В очакване на Годо". Защото човекът все чака и нищо не му се случва. Също като живота... Харесвам я, защото е книга, която ми казва, че трябва да предприема действия, а не да чакам.

- Гьокберк Йълдъръм има ли хоби?
- Писане и пеене на песни.

- Кои са най-приятните/трудните аспекти на индустрията за телевизионни сериали?
- Мисля, че най-приятната част е, че докато преживявам неприятностите, проблемите и любовта на героя, който играя, се измъквам от трудните ситуации в собствения си живот. Постоянно се чувствам като в гондола, в кола с броня, във виенско колело. Относно най-трудните аспекти - всеки, който обича работата си, знае много добре, че в нея няма нищо трудно. Дори чакането е забавно.

- Какъв характер/роля искаш да изиграеш най-много?
- Определено искам да играя любовника психопат, който има много основателна причина и е добър, но рискува много за любовта си.

- Как би се описал с 3 думи?
- Самопожертвователен, работохолик, лоялен.

"Двойката Юсуф-Гьонюл.. красива история ви чака, мили мои" - Гьокберк

"Не ме оставяй" е на финалната права! 



С Джемре






Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)