сряда, 24 юли 2024 г.

Споделено от теленовелите: Любопитни истории от снимачната площадка 2

Рубриката, където звездите споделят най-интимните си тайни зад камера и разкриват драмите си от личния живот, крити години наред.


Процесът на кастинг за избор на главната героиня на "Силикон за рая" изобщо не беше лесна задача. Колумбийската актриса Кармен Виялобос прекара повече от месец в прослушване за ролята. Въпреки че както сценаристът на теленовелата, Густаво Боливар, така и изпълнителният продуцент, Уго Леон Ферер, бяха наясно от самото начало, че главната героиня трябва да бъде колумбийска актриса, от Телемундо искаха образът на Каталина Сантана да бъде интерпретиран от мексиканка. "Всички казахме: "Не, трябва да е колумбийка, това е колумбийска история", а те: "Не, трябва да е мексиканка", призна години по-късно сценаристът на теленовелата. "Помня, че на Ъпфронта беше показана с мексиканка, главната героиня беше мексиканка и ние се борихме по време на този кастинг", каза Боливар. За щастие, каналът беше възхитен от таланта, който Кармен показа на кастинга, и най-накрая прие главната героиня да бъде колумбийска актриса.

Ливия Брито направи всичките си екшън сцени в "Пилотът" (La Piloto)

Именно през 2017 г. звездата от кубински произход влезе в кожата на Йоланда в теленовелата "Пилотът". За да съживи честната и смела жена, която мечтае да управлява самолет, актрисата не само научаваше репликите си, но реши да направи собствените си екшън сцени и взе курсове по стрелба и летене.

Ливия Брито претърпя инцидент по време на записите на "Пилотът 2"

Въпреки че обучението ѝ за ролята беше обширно, това не я лиши от инцидент, който я изложи на риск. Както тя разказа през юни 2018 г., по време на премиерата на продукцията, събитието се случило, докато записвала в река: течението било толкова "силно", че я завлякло. "Трябваше да взема чанта в сцената, не можах да я хвана и се увлякох. Беше малко рисковано, защото обикновено не използвам дубльори, така че аз направих сцената и видях как животът ми минава на лента."

За щастие, екипът на продукцията предотврати подобна ситуация и по-късно "имаше служители, които ме чакаха" и успяха да я изведат на безопасно място. Истината е, че това не беше единственият рискован момент, през който премина Ливия Брито при записите на "Пилотът". Нараняванията са станали част от ежедневието ѝ по време на сериала. "Пристигах всеки ден на снимачната площадка със синини, с белязани ръце, с ожулвания по коленете...". Те бяха причинени от най-насилствените моменти в историята, като "битки" или "сцени на изнасилване" и стигнаха до точката, че: "Трябваше да прикриват с грим моите наранявания по-късно, защото излизах пред камерата и ръцете ми бяха лилави." Въпреки че Брито призна, че тази част от процеса "не е толкова приятна", след като видя продукта в ефир, тя осъзна, че всичко си е струвало.

Жулиана Паеш сподели ужасяваща история от записите на "Пантанал" на Globo. В една от сцените тя е с коремче на бременна и плува в реката, когато изведнъж един алигатор не я захапва. Тя била толкова увлечена от драмата на героинята си Мария, че не осъзнала опасността: "Изведнъж извикаха: "Махай се". Ходих да плувам, но коремът ми беше тежък. Когато погледнах, алигаторът беше до мен. Животните не се заяждат с теб, когато се движиш, но ако стоиш неподвижно твърде много, те си мислят: "ще атакувам". При алигатора е добре да му покажеш малко движение, за да разбере, че и ти си жив и ако дойде, ще контраатакуваш."

Анаи е един от стълбовете на групата RBD - група, създадена от успеха на теленовелата "Непокорните" (Rebelde). Актрисата изигра един от най-важните герои: Миа Колучи. Интересното е, че от Телевиса не са искали тя да играе тази роля. Анаи разказа как е разбрала за проекта и кой се е борил именно тя да влезе в този образ. "Един ден бях с Кристиан Чавес в дома ми, двамата си говорим, мечтаем и отваряме сърцата си, както винаги сме правили, и той ми казва: "Ще правя сериал с Педро Дамян, казва се Rebelde, това е страхотен проект, направиха го в Аржентина, беше много успешен и сега ще го направим в Мексико. Имаше кастинги дълги месеци, но единствената, която не са намерили, е Миа Колучи. Правиха кастинги с известни актриси, неизвестни, певици, актриси, мексиканки, от друга националност, но не откриват Миа Колучи." Спомням си този ден перфектно. Вселената се намеси. Кристиан ми разказва за новия си проект и в този момент ми се обажда Педро Дамян. Той ми казва: "Ани, не намирам Миа Колучи". Попитах го как мога да му помогна. Той каза: "Миа си ти и ти си Миа, това е, но има проблем. От Телевиса не искат ти да я играеш. Повече от месец се боря с тях и ми казват не." Какво съм им направила? Отдадох им целия си живот. Имало определени хора, които, не знам защо, не са ме искали. Педро ми каза: "Имам нужда да дойдеш, за да можем да направим сцена с Хуан Ферара, който ще ти бъде баща, и ми позволи да те запиша. Знам, че имаш кариера от милиони години, но трябва да те запиша, за да могат да видят коя си." Казах: "Как, Педро? Казваш ми да направя кастинг? За мен е чест, искам да го направя, нека го направя, моля! Нека го спечеля." Отидох, направихме сцената, спечелих я и бях Миа Колучи. Така започна най-прекрасната глава от цялата тази история, Rebelde."

Наталия Херес, актрисата от "Сину, реката на страстта", изживя интересен момент, пълен с адреналин, по време на снимките на една от сцените. "Паднах в средата на реката от джет по време на снимките. За мой късмет имаше въже, което пресичаше мястото, и аз увиснах на него. В крайна сметка всичко се размина, почувствах се като Тарзан, когато си тръгнах оттам."