петък, 6 септември 2024 г.

Мадалса Шарма от "Свободна да избира": "Кавия не е типичната втора жена"

Мадалса Шарма играе ролята на Кавия в "Свободна да избира".

Мадалса е индийска актриса и модел. Участва в няколко филма, но най-голяма популярност добива с ролята на Кавия в сериала "Свободна да избира", в който се снима от 2020 г. 

Шарма е омъжена за сина на легендарния актьор Митхун Чакраборти - Махаакшай Чакраборти, от 2018 г. Неотдавна актрисата разкри някои трогателни подробности от личния си живот.

Мадалса Шарма си спомня вдъхновяващия съвет от своя свекър, Митхун Чакраборти, а именно да не се отказва от работата си:

"Свекърва ми и съпругът ми винаги са ме подкрепяли в работата ми. Спомням си, че когато се омъжих, мислех да си взема почивка за известно време, за да се установя. Един прекрасен ден свекърът ми дойде и каза, че е наясно, че работя от млада възраст. Каза, че това, че съм омъжена, не означава, че кариерата ми трябва да остане на заден план. Заяви, че ако някой проект или персонаж ме развълнува, имам подкрепата на цялото семейство, за да го реализирам."

Мадалса не пропусна да похвали скъпия си съпруг Махаакшай, когото тя нарича с прозвището Мимо. Актрисата разкрива как съпругът ѝ цени и разбира динамичния характер на работата ѝ и всъщност не я принуждава да остане вкъщи: "Аз съм много щастлива. Какво мога да кажа за Мимо? Колкото повече искам да се изразя, толкова повече ми липсват думи. Той е най-подкрепящият съпруг. Знае, че в края на деня ще бъда изтощена, тъй като снимаме интензивно, и е изключително внимателен за това. В същото време се грижи и аз да балансирам всичко. Аз като съпруга, снаха и дъщеря знам, че трябва да прекарвам качествено време, тъй като това изпълва душата ми."

Мадалса и Махаакшай се женят през 2018 г. Оттогава насам двойката постига успехи в своите кариери. 

Планове да станат родители? По нейните думи:

"Да, дори моите колеги на снимачната площадка ме питат това. Мимо и аз все още не планираме бебе, защото разбираме, че това е аспект от живота ни, в който трябва да сме психически подготвени. Това е отговорност за цял живот. Когато с Мимо сме готови да се посветим на родителството и усетим, че това е подходящият момент за нас, ще имаме бебе. В момента просто искам да се грижа за себе си и за семейството си."

Мадалса Шарма, известна с ролята на Кавия в популярния телевизионен сериал "Свободна да избира", получи широко признание. 

- Хората вече са влюбени в Кавия. Какво е чувството?
- Да, хората ми изпращат толкова много съобщения, казвайки ми колко много обичат Кавия, и се чувствам напълно благословена и щастлива да бъда част от шоуто, което се оценява от публиката.

- Твоят свекър Митхун Чакраборти ти предложи да се занимаваш с телевизия. Той гледа ли твоите епизоди?
- Татко ми каза, че определено трябва да правя нещо по телевизията. Защото той смята, че телевизията е огромна медия и аз съм напълно съгласна с него, тъй като обхватът на телевизията е невъобразим. Разбира се, татко гледа моите епизоди и той напълно харесва начина, по който е написан персонажът ми. Той всъщност обича всичко в Anupamaa и това ме кара да се чувствам толкова щастлива.

- Играеш втората жена в сериала и подобни роли получават много омраза от публиката. Случвало ли ти се е нещо подобно?
- Ролята на Кавия в сериала не е типична роля на втора жена. Има толкова много нюанси в характера ми. Тя е днешното момиче и е откровена с всичко. Тя прави това, което смята за правилно. Ето защо, ако видите епизодите, ще разберете, че Кавия реагира само на ситуациите, в които се намира. Кавия е много позитивна, като в същото време тя е тази, която учи Анупама да бъде независима. И мисля, че характерът ми е оправдан по такъв начин, че да не получавам никакви негативни коментари. Всъщност получавам коментари и съобщения, че се чувстват вдъхновени от мен. И това ме кара да се чувствам щастлива, че мога да дам правилно послание и хората го приемат положително.

-Непотизмът/Покровителството е голям дебат в индустрията. Съгласна ли си с това, тъй като и майка ти, и баща ти са от индустрията?
-Честно казано, чувствам, че ако имате филмово минало или родителите ти са от индустрията, определено е по-лесно в сравнение с тези, които нямат такъв тип контакти, да организираш среща с режисьор или продуцент. Ако искаш да се срещнеш с някого, това става лесно, но отново това е свързано със срещата. Да уредиш филм или да не уредиш филм, е нещо съвсем различно. Тъй като продуцентът инвестира милиарди рупии, за да направи филм и да се увери, че няма да сгреши, той няма да те избере на базата на семейния ти произход. В края на деня, когато филмът излезе в петък, това решава съдбата на филма. Публиката е толкова умна в днешно време, че те съди единствено въз основа на това колко си талантлив. Затова да станеш успешен или не - е просто съдба и въпрос на талант. 

- По-лесно ли ти беше да започнеш?
- Бях решила да стана актриса, когато бях малко момиче. В годините на израстване винаги виждах майка ми да прави филми и телевизия, а баща ми също е продуцент, режисьор и сценарист. И родителите ми ме подкрепяха изключително много. Те разбират страстта на един актьор. Без тяхната подкрепа не мисля, че щях да оцелея дълго време. Моето пътуване започна като всеки друг. Започнах с южни, телугу, тамилски и канадски филми. След това направих филм на хинди, немски и пенджаби. И сега съм тук.

- Хората също така казват, че да имаш актьорски умения, не е достатъчно, за да станеш актриса. Да имаш красиво лице и тяло също е важно. Какво е твоето мнение за това?
- Хората смятат, че ако се появиш на екрана, трябва да изглеждаш перфектно и да се държиш по определен начин. Всичките ти маниери се оценяват. Това е възприятие и до известна степен също е вярно. Но в крайна сметка, това, което има значение, е как най-накрая замисляш сцената. Може да изглеждаш великолепно или феноменално красиво, но ако не си в състояние да се представиш, тогава срокът ти на годност се скъсява. Защото винаги, когато медиен човек пише за теб или критик рецензира работата ти, първото нещо, за което пишат, е твоето представяне. Аз лично смятам, че външният вид е второстепенен, първо трябва да накараш хората да повярват в уменията ти. Ако каквото и да правиш изглежда истинско за публиката, тогава със сигурност ще бъдеш приет като актьор.

Героинята ѝ трябва да се бори с непредвидени предизвикателства. Те включват пребиваването при семейство Шах и принудата да изпрати дъщеря си Маахи в хостел поради нежеланието на семейството да я гледа. За да спаси брака си, Кавия решава да стои далеч от дъщеря си. Мадалса Шарма сподели прозрения за дълбоката си връзка с героинята и завладяващата траектория, по която е тръгнала сюжетната линия на Кавия.

"Що се отнася до днешната професионална независима жена, аз се свързах изцяло с нейния характер. В същото време Кавия се е оформила според ситуацията и знае стойността на семейството. Към момента историята е на много ранен етап, за да коментираме нещо."

Красавицата изразява сърдечна благодарност към създателите на Anupamaa за това, че я избраха да вдъхне живот на героиня, пълна със сложни нюанси. "Най-добрата ми поредица досега в шоуто е сватбената поредица на Кавия и все още получавам обратна връзка от публиката за това колко завладяваща и поглъщаща е цялата тази серия."

За настроението на снимачната площадка. "Обичам да работя с моето семейство от сериала и харесвам всичко в него. Забавлявам се много на снимачната площадка. Любовта и отговорът, който получавам от моите фенове, е най-голямата ми мотивация, която ме кара да искам да давам най-доброто от себе си всеки ден. Изпълнена съм с благодарност и съм благодарна за всичко, с което Вселената ме е благословила, и съм благодарна на моите фенове, че оценяват работата ми и ме мотивират ежедневно."

Източници: news18.com; pinkvilla.com; spotboye.com; bollywoodshaadis.com