сряда, 27 март 2013 г.

Ейза Гонсалес: "Животът ме изненада"

Красотата на Ейза Гонсалес не е основният фактор кариерата й да се развие.
Тя е успяла, благодарение на дисциплината и таланта, които притежава.
Днес, актрисата и певица експериментира нови идеи в живота си, като например навлизането в модата. Няма начин, когато майка ти е бивш модел и е държала една от двете най-важни агенции в последните дведесет години, да не носиш нещо модно в ДНК-то си. На двадесет и три години e, а вече знае, че животът е риск: "Не се страхувам да падам и ставам. Може би нещо, което днес не работи, утре ще стане... Никога не трябва да оставаме с желанието".

Като дете е била голяма пакостница и не много ученолюбива. "Когато бях на дванадесет, баща ми почина в инцидент с мотор и насочих тъгата си към актьорството. Бях много привързана към него. След това разбрах, че Бог има план за всеки. Kато малка никога не бях с майка си, тя винаги работеше, докато баща ми беше с мен винаги. Той ми остави добро образование и стойности, с които да се изправя пред света на шоубизнеса. Записах се на уроци по театър, танци и пеене. Също компенсирах с храна, надебелях и съучениците ми ми казваха, че няма да стана актриса никога, защото съм дебела и грозна, беше тежко. Но не се оставих на критиките и продължих да бъда вярна на страстта си. На четиринадесет започнах да уча при Патрисия Рейес Спиндола (майката на Рафаела в "Рафаела"), докато влезнах в "Школата на Телевиса", учих също и една година в Ню Йорк. Бяхме само три мексиканки в цялото училище. Имах часове с Робърт де Ниро и Скарлет Йохансон, които дадоха друг смисъл на мотивацията ми". Ейза разполага с изключителен представител - майка й, която е и бивш модел: "Най-много вярвам в нея, тя дава всичко за мен, не мога да искам повече. Беше трудно за нея, тъй като трябваше да остави всичко и да затвори агенцията си за модели". Ейза има брат, Юлен, с тринадесет години по-голям от нея: "Когато бях малка, бях неговата играчка, той ме заведе за първи път на купон и ме научи на много неща", спомня си красавицата. Двамата били разделени за известно време, тъй като той учил във военно училище в САЩ.

Откакто дебютира като актриса в младежка новела, изигравайки Лола, за която получава наградата за "Женско откритие" през 2008-а година, Ейза не само опозна славата и вкусът си към музиката, а и започна кариерата си на певица с диска "Contracorriente" ("Обратно течение"). Изпълни и главната роля в сериен филм в Аржентина - "Мечтай за мен" ("Suena conmigo"). "Майка ми ме подкрепя в добро и зло. Има врати, които се отвориха, и възможности, за които не съм си и помисляла и днес се случиха. Животът ме изненада. Виждах го като страст, но много далечна, никога не съм смятала, че ще стане реалност. Чувствам се напълно пълноценна като човек и благословена". След като се завръща в Мексико, Ейза е знаела, че ще й костват много усилия, за да си върне статута на актриса там - трябвало е да почне от нулата. Затова решава да се включи във втория сезон на сериала "Жени убийци" ("Mujeres asesinas").

Снимала се е в киното във филма "Почти 30" ("Casi 30") със Сара Малдонадо. 
Миналата година на театралната сцена изигра Жулиета от шедьовъра на Шекспир - роля, която й донесе наградата за "Женско откритие на годината на театралната сцена". Ролята беше написана специално за нея. "Ейза е много талантлива, притежава всичко, за да бъде Жулиета и който и да е друг сложен персонаж, тъй като е много подготвена и красива", казва режисьорът за нея.
Наскоро озвучи филма "Круд" ("Los Croods") на испански.
Радва се на успеха на втория си диск и на ролята си в "Истинска любов" ("Amores verdaderos"), където играе Ники. "Искам да правя неща, които ме вдъхновяват, които ме привличат и ми оставят нещо на мен". Мечтае да стане психоложка. Оперирала си е носа, но не смята да коригира никоя друга част по тялото си.

За крехката си възраст е имала две сериозни връзки. В момента Ейза излиза с Пепе Диас, на двадесет и девет години. Двамата се разделят и събират вече няколко пъти. Когато актрисата и импресариото са се запознали, никак не са си допаднали - той бил пълна противоположност на това, което тя е търсила и дори говорила лошо за него, но минало време и съдбата ги събира през 2011-а година. И двамата уважават работата на другия. Пепе е излизал преди това с Белинда, но се разделили, заради изневяра от нейна страна, според слуховете. Пепе твърди за Ейза, че е неговата модерна Жулиета, че е жената на неговия живот, имат много хубава връзка и са много щастливи. Двамата са се наели със задачата да помагат на кученца в сложни ситуации, да се грижат за тях и след това да ги дават за осиновяване. Тя го е научила да бъде по-търпелив и смирен, за да може всичко да върви по план. Химията помежду им е неизбежна, винаги се забавляват, но не смятат все още да стигат до олтара. Преди броени дни Пепе потвърди слуховете, които вървят от доста време, а именно, че са се разделили преди два месеца, но не заради изневяра от негова страна. Младата обещаваща актриса не смята да говори повече за личния си живот.

- Как се живее с майка модел, чиято работа е да създава още модели?
- Да живея с майка си е невероятно. Всички от света на модата ме познават от малка. Беше впечатляващо. Произхождаме от скромно семейство от Сонора, многобройно. Майка ми е нямала пари да живее в града, но дойде тук и работеше. Има магистърска степен, тя е зъболекарка. Да живееш с нея е прекрасно, тъй като преживяхме много загуби.

- Между теб и камерата има истинска връзка. Винаги ли е било така?

- Да, от много малка. Майка ми ме научи. Израснах в света на модата и винаги ми е харесвал. Трябва да знаеш какво имаш и да го ползваш по най-добрия начин. Обичам да разменяме опит с фотографите, да знам какво търсят, да ги слушам. Обожавам фотосесиите.

- Живяла си една година в Аржентина...

- Прекарах си супер, с отлично отношение от страна на продукцията, която снимах, въпреки че ми липсваше много семейството ми, приятелите и храната. Хората са много топли в Мексико и си даваш сметка за това, когато отидеш другаде. Беше тежко, далече си. Може да говориш същия език, но културата не е същата, всичко е различно.

- Колко често те посещаваше майка ти?

- Не много често, колкото ми се искаше. Аржентина е доста далеч, полетът е дванадесет часа. Идвах за няколко дни в Мексико, за да изпълнявам ангажиментите си към една кампания, и след това пак се връщах в Аржентина.

- Труден ли беше този етап?

- Не мога да отрека, но станах независима жена, тъй като трябваше да правя всичко сама.

- Новият ти албум, "Ще си спомняш за мен" ("Te acordaras de mi"), е много личен...

- Този диск означава много за мен. Това е израстване - албум, в който работих и като композитор, много съм доволна.

- Разкажи ни за Ники, героинята ти в
 "Истинска любов" ("Amores verdaderos")...
- Всеки път, когато чета епизодите, се смея и се влюбвам все повече в нея. Забавна, искрена, честна, казва каквото мисли, но е и много човечна. Липсва й стабилно семейство, връзката й с родителите й я афектира.

- В новелата страдаш от булимия. Познаваш ли някого с този проблем?

- Да, участвах в една кампания за булимията и анорексията - болести, от които страдат все повече младежи. Може да си във всякаква обстановка, дори в училище. Децата те обиждат, ако си дебел или слаб и ефектите са сериозни. Трябваше да сваля пет килограма, за да изиграя Никол и по време на историята си ги върнах. Възстанових се, благодарение на любовта. Страдащите са несигурни, не се чувстват обичани и затова не харесват и себе си.

- Искаш ли да кажеш нещо на тези, които страдат от тази болест?

- Да, може да бъдеш слаб и здрав, правейки упражнения, хранейки се добре. Това правя аз. В новелата също се възползваме, за да кажем на родителите да внимават. Важно е да открият проблема навреме.

- Какво е за теб истинската любов?

- Понякога не знам дали съществува, съмнявам се. Как се определя истинската любов? Не знам, може би никога не ми се е случвало, но може да дойде. Любовта няма нужда от прилагателни. Само тя е. Когато дойде, ще го осъзнаеш. Не може да се определи. Само знаеш, че ако има любов, има доверие и обич.

- Разкажи ни нещо любопитно от "Истинска любов" ("Amores verdaderos").

- Бях първата избрана, никога не ми се беше случвало. Направихме много кастинги, за да изберат кой ще бъде моя майка, мой татко, моя охрана. Беше супер.

- За първи път в "Истинска любов" ("Amores verdaderos") се обличаш като булка...

- Да и бях много нервна. Всичко беше много хаотично, стана наведнъж - грим, прическа, рокля, а и климътът на Колима ми въздейства много. Но се чувствах много щастлива да се облека за първи път като булка. Това е актьорско израстване и му се насладих, попих от всяка ситуация.

- Казват, че някои актриси се страхуват да се облекат като булки, понеже им носело лош късмет. Имаш ли такова предубеждение?

- Не, защото Ейза ще бъде самотна вечно след "Истинска любов" ("Amores verdaderos") (смее се). Това си го измисляш сама.

- Предлагали ли са ти да се снимаш за списания за мъже?

- Да, но определено това не е сред плановете ми. Не го правя, нямам интерес, градя работата върху усилията си, не по външния вид.

- Какви планове имаш, след като приключи теленовелата "Истинска любов" ("Amores verdaderos")?

- Сега приоритет ми е новелата. Когато приключи, искам да си почина, да се отпусна, да отида на почивка и след това ще видя какво ще правя, но определено след като приключи ангажимента ми към сагата, ще замина за Лос Анджелис. Преминавам през странен етап от живота си, не мога да реша какво искам да правя, към какво да се насоча - към музиката или към актьорството. Надявам се пътуването да ми помогне да размисля.

- Как се поддържаш?

- Храня се добре, ям здравословно, пия витамини, не правя упражнения, танцувам много, обичам да вървя и да бъда щастлива, спя много - добре е за тялото.

- Какво би посъветвала момичетата, които имат проблем с ниското самочувствие?

- Това може да доведе до две неща - ако имаш ниско самочувствие, може както да надебелееш, така и да отслабнеш драстично. Не трябва да си казваш: "Тя е по-хубава, аз не съм толкова красива". Това, което препоръчвам, е да търсите равновесието. 

- Любимият ти парфюм?

- Жените никога не трябва да разкриват аромата си.

Като поздрав Ви оставям песента на Ейза "Ще си спомняш за мен" ("Te acordaras de mi"), която е композирала сама. Харесва ли Ви?