сряда, 20 март 2013 г.

Тали Дуклауд: "И Жанкарлос Канела, и Давид Чокаро, и Еухенио Силер са красиви и талантливи"

Красивата и мила мексиканска актриса Талина Дукло успява да покори всеки с очарователната си усмивка.
Тя е участвала в едни от най-успешни латино новели за изминалите няколко години, като "Чужди грехове" ("Pecados Ajenos"), "Неопитомена душа" ("Alma Indomable"), "Дявол с ангелско сърце" ("Más sabe el diablo"), "Аурора" ("Aurora") и уеб новелата на Телемундо "Secreteando" ("Шушукайки"). Преди да се посвети на актьорството, Тали е била част от музикалния театър в Мексико, тъй като пеенето страшно й се отдава. Относно личния й живот - има две сестри и един брат, а също и племеник, когото обожава. Актрисата живее в Маями, разделена е със съпруга си и преминава през труден етап. В момента я гледаме в две новели - "Дявол с ангелско сърце" ("Más sabe el diablo") и "Аурора" ("Aurora"), в едната е добра, в другата - лоша. Ето какво сподели тя с нас:

- Какво ти харесва най-много у Нина, героинята ти в "Аурора" ("Aurora")?
- Най-много ми харесва, че се бори да намери щастието си, заради което и страда, учи се и помъдрява.

- Какво мислиш за Пабло Асар?

- Пабло е голям приятел, момче с голямо сърце и най-вече здраво стъпил на земята. Освен това е изключително талантлив.

- Кое е най-милото, което си спомняш от "Аурора" ("Aurora")?
- За мен най-милото беше опитът да изиграя персонаж, който страда много, но се променя по време на историята. Беше голямо предизвикателство и добра възможност за мен.

- В "Аурора" ("Aurora") танцуваш много добре. Знам, че като малка си ходила на уроци по балет. Това помогна ли ти в тези сцени?
- Да, от малка ходя на уроци по балет и за теленовелата имахме божествен хореограф, който не ни оставаше да си поемем въздух (смее се). Преследваше ни между сцените и почивките, за да упражняваме хореографиите.

- Ще ни кажеш ли нещо любопитно от "Дявол с ангелско сърце" ("Más sabe el diablo")?
- Ха-ха, нещо, което си спомням, е, че не можех да слагам белезниците и винаги наранявах Жанкарлос. Какъв срам! Освен това, свалих доста килограми, заради екшън сцените.

- С кого искаш да работиш?

- Нямам специални предпочитания. Мисля, че имах възможността да работя с големи актьори и това е и най-хубавото - винаги е голяма възможност да учиш още и още.

- Какви роли предпочиташ?

- Разбира се, повече се наслаждавам на отрицателните персонажи, защото вършиш неща, които в реалния живот не би направил.

- Имаше късмета да работиш с трима от най-секси мъжете от теленовелите в момента - Жанкарлос Канела, Давид Чокаро и Еухенио Силер. С кого имаше повече химия и с кого се разбираше по-добре?

- Ха-ха, да, имах късмет. И тримата са красиви и талантливи. С тях имах добра химия, но мисля, че този, с когото се идентифицирах повече, що се отнася до начин на възприемане на живота, е Давид Чокаро - голям партньор, с прекрасно семейство и това говори какъв човек е.

- Имаш ли някакъв талант, който не си разкрила все още?

- Имам още много скрити таланти, винаги съм казвала, че съм талантлива. Харесва ми всичко, свързано с изкуството - да танцувам, да пея, да играя, да рисувам, да проектирам... Но без съмнение, най-много ме влече музиката.

- За какво мечтаеш?

- Разбира се, една от най-големите ми мечти е да пея професионално и да мога да предавам това, което музиката ме кара да чувствам. Мечтая да намеря любовта на живота си, да имам семейство, деца, да бъда добра майка и също да съм удовлетворена, правейки това, което обичам най-много - да бъда актриса.

- Би ли искала да посетиш България?
- Кой не иска?! Да, бих желала.

- Ако не беше актриса, какво би искала да правиш?

- Ако не бях актриса, щях да съм домакиня... с много деца. Ако животът не ми беше дал шанса да играя, сигурно бих правила нещо друго артистично.

- Коя е ролята, белязала живота ти?
- Мисля, че Нина е персонажът, който ме накара да израстна като актриса и като човек.

- Как се поддържаш?
- Опитвам се да правя някакви упражнения. Фитнеса не ме сдържа, затова ходя на зумба, много се забавлявам. Колкото до останалото, все още имам много да уча, за да се грижа за себе си възможно най-добре. Спя достатъчно, прилагам балансирана диета и още много други неща, знаете как е при нас...

- Работиш ли сега?
- Да, всеки ден работя, за да постигна мечтите си. Все още не мога да кажа кога ще се снимам отново в някой проект, но съм сигурна, че денят, в който ще мога да споделя добрата новина, наближава.

- Какво ще пожелаеш на читателите на Теленовелас Новини?
- На всички читатели на Теленовелас Новини пращам огромна целувка и цялата си обич, винаги благодарна за подкрепата Ви.