сряда, 18 септември 2013 г.

Вие пожелахте - Елисабет Гутиерес

Млада майка, успешна, елегантна... такава е талантливата актриса Елисабет Гутиерес, половинката на кубинския актьор Уилям Леви, от когото има две красиви деца, Кристофер и Кайли.
В следващите редове Ели говори за личния си живот, работата и най-важната роля в живота й - да бъде майка. "Да се превърна в майка беше най-хубавото изживяване", ни казва Елисабет, спомняйки си раждането през 2006 на Тофи, първородният й син. "Аз съм най-малката от седем братя и сестри и когато бях на 12-13г. започнах да гледам бебета вкъщи, защото сестрите ми вече си имаха свои деца. Спомням си, че тогава беше много трудно и винаги си мислих: 'искам да си почина... искам да спя'. Този опит ме беляза и през цялото тийнейджърство си казвах: 'ще направя кариера и тогава ще имам деца'". Актрисата 
разказва, че всичко това се променило щом любовта се появила в живота й, запознавайки се с Уилям преди десет години. "Когато любовта дойде, имаше вътрешна промяна, която не мога да обясня. В онзи момент започнах да мисля: 'ако се случи, би било хубаво'... и се случи!". За Тофи казва, че е "фотокопие на баща си, макар да казват, че има моя поглед, все нещо ще има от мен, нали съм му майка". Четири години по-късно се появи и Кайли, която ще навърши три годинки през тази година. "Имам друго дете, защото исках Кристофер да си има компания. Ние имаме трудна кариера и това винаги ми се е струвало важно. Кайли е смесица от двамата". Говорейки за това колко е сложно да се намери баланса между 
професионалния живот и ролята на майка, добавя: "трябва да се разделиш на две. Обичам това, което правя, и се наслаждавам много на работата си, но щом стане девет вечерта, а аз съм все още на снимки, губя контрол, защото искам да съм в леглото с децата си". Преди няколко месеца актрисата беше в Мексико, взимайки си почивка, сега пътува между Маями и Мексико, докато Уилям се снима в "Бурята" ("La tempestad"). "Часовете на снимачната площадка са дълги и много месеци работиш здраво, затова реших да си взема това време, без да работя и да се радвам на семейството си. Поне, докато не се появи проект, който наистина да си струва, не бих се върнала на работа. Искам да посветя времето си на децата, те имат 
нужда от мен". Но макар предаността й на майка да е очевидна, Елисабет споделя, че не смята да се отдалечи напълно от малкия екран, тъй като има нужда и от това свое лице в живота си. "Смятам, че не бих могла да оставя кариерата си на сто процента, защото това ме изпълва като човек и смятам, че е важно. Също смятам, че е добре децата ми да виждат майка си реализирана". Гутиерес осъзнава, че любовта, която изпитва към кариерата си, е нещо необходимо за личното й развитие, нещо, което потвърждава с това: "Не мога да си представя да спра да правя това, което правя напълно, да играя ме прави пълноценна, носи ми голямо удовлетворение и вярвам, че всички трябва да намерим това, нещото, което наистина ни прави щастливи. 
Всеки път, щом имам ново предизвикателство пред себе си, се вълнувам прекалено, сякаш за първи път ще играя". Тази страст към работата й е очевидна в безброй случаи, има хиляди почитатели, защото е изиграла успешно доста важни главни роли в мега продукции като "Лицето на другата" ("El Rostro de Analía"), "Призракът на Елена" ("El Fantasma de Elena"), "Непокорно сърце" ("Corazón Salvaje"). "Обичам актьорството, хората, които ме познават, могат да ви кажат, че когато влезна в един персонаж, се трансформирам. Аз съм много 
скромна, резервирана и се въздържам в много случаи, но когато съм пред камерата... ставам друга". Връщайки се назад във времето, Елисабет си спомня героинята Аналия и предизвикателството, което изживя, в някои от сцените. "Когато Аналия танцуваше, аз се измъчвах в тези сцени, но го направих. Усещам отговорността да предам на публиката един хубав продукт, тя го заслужава. Опитвам се персонажите ми да бъдат възможно най-реални. Харесва ми, че мога да се преобразявам, да излизам от мен самата и да давам живот на друг". Миналата година жената на Уилям Леви беше за кратко в теленовелата "Лицето на 
отмъщението" ("El Rostro de la Venganza"), където играеше Мариана, безскрупулен и пресметлив супермодел, но поради мотиви, които не желае да разкрие, напусна продукцията преди да приключи. За героинята си каза: "За трети път играя героиня на име Мариана и за втори името на теленовелата съдържа думата "лице". Аз съм най-голямата си критичка, понякога не ми харесва да гледам крайния продукт, защото критикувам доста работата си. Винаги обичам да давам най-доброто от себе си" Преди да започне този проект, Елисабет отсъстваше две години от малкия екран, като последно беше играла в "Призракът на Елена" ("El fantasma de Elena") през 2010. "След две години, в които не съм играла в теленовела, първия снимачен ден дойдох мислейки как ще се чувствам като се върна. Щом направих първата си сцена, си повярвах, 
вече се чувствах като риба във вода, обичам да правя това и това е най-важното. Трябва да му се наслаждавам и останалото просто се получава". Талантливата актриса споделя ключа към успеха на телемунделата: "Тайната на целия успех е, че се разбираш добре с колегите ти, защото това се вижда на екрана и тук се разбирахме много добре". Много се говореше, че талантливата актриса ще изиграе главната роля в "Бурята" ("La Tempestad"), заедно с половинката си Уилям Леви, но ставаше дума просто за един кастинг. "Първият ми инстинкт беше да кажа не, откакто ми заговориха за проекта. Уилям и аз мислихме: 'ако работим заедно в Мексико, това е сякаш да отворим вратите за пресата, за да говорят, каквото 
искат'. Не искахме да се излагаме на показ и да ни обсъждат, критикуват и търсят сензации, където няма. Бих искала да работя с него, но не знам какво би ни донесло това. Понякога искаме неща, без да знаем какви ще са последствията с тях. Не искам никой работен ангажимент да разруши семейната ни хармония". 
 С идването на половинката й Уилям Леви в Холивуд, много се говореше, че двамата ще търсят възможности в меката на киното. "Желанието ми винаги е било да правя нещо различно, да израствам като актриса и да опитвам нови неща. Следващото предизвикателство пред мен би било да направя кино и ако мога да направя нещо на английски, ще бъде страхотно".
 "Който е до теб трябва да ти се възхищава, да те уважава и чувството трябва да е взаимно. Опитвам се да му дам неговото си пространство, не съм господарка на никого, аз съм негова партньорка". Винаги когато Ели вземе решение относно кариерата си, разполага с подкрепата на Уилям, който й служи за основа в кариерата. "Подкрепяме се взаимно, той ме съветва, ориентира ме, всичко е едно равновесие. Ако той работи доста, аз се опитвам да не поемам много проекти в същото време или един проект, който изисква много. Той винаги иска най-доброто за мен, винаги е на разположение, когато ми трябва, винаги ми желае най-доброто и ме подкрепя във всичко". Двойката, която се запознава през 2003 в 
риалитито "Изпълнители от теленовели" ("Protagonistas de novela"), е имала своите върхове и спадове, включително съобщавайки раздялата си пред пресата преди няколко години. "Много хора интерпретираха зле всички неща, които ни се случиха в кариерите ни и в личния живот. Но нашият интерес никога не е бил връзката ни да става публична. Ние сме двойка като всяка друга, минаваме през ситуации като всяка друга двойка, млада двойка, която се опитва да дава най-доброто на децата си, те са основното за нас и нашият живот се върти около тях". Връщайки се във времето, Елисабет си спомня моменти с любимия, когато започнаха 
да се появяват за първи път в медиите. "Тези десет години минаха много бързо... дори се разчувствах. Оттогава бяхме наясно какво имаме и това ни поддържаше заедно. Спомням си, че живеехме в един апартамент, ядохме риба тон и нямахме пари почти да си плащаме наема. Само имахме една взаимна мечта... и я постигнахме".