петък, 28 февруари 2014 г.

Дивият ангел Наталия Орейро

Наталия Орейро от малка е наясно, че иска да стане звезда и от 8-годишна започва да учи драма, а от 12-годишна започва да се явява на прослушвания за реклами.
В родината си Уругвай се е снимала в повече от 30 за марки като Кока Кола, Пепси и Джонсън § Джонсън. На 16г. се качва на ферибота за Буенос Айрес, където живее и днес. Тогава започва кариерата й на актриса с роли в "Сладката Ана" ("Dulce Ana") и "Модели 90-60-90" ("90-60-90 modelos"). Първата си главна роля получава през 1997г. едва на 20г в излъчения и у нас сериал "Богати и извести" ("Ricos y famosos") с Диего Рамос. През 1998 снима първия си филм "Един аржентинец в Ню Йорк" ("Un Argentino en New York"). Чрез него започва и своята музикална кариера. В същата година 
издава дебютния си албум, озаглавен "Наталия Орейро", включващ хитове като "Умирам от любов" ("Me muero de amor"), "Заменям болката" ("Cambio Dolor") и др. Песента "Заменям болката" ("Cambio Dolor") става заглавна на следващата й теленовела "Дивият ангел" ("Muñeca Brava"), донесла й голяма международна слава и която гледаме и в момента по Евроком. В Русия става много популярна с тази роля и дори я канят да се снима в руски сериал. Има издадени общо три албума. Снимала се е в продукциите "Качора" ("Kachorra"), "Ти си моят живот" ("Sos mi vida"), "Аманда О" ("Amanda O"), "Лънч" ("Lynch") и последната й теленовела "Само ти" ("Solamente Vos"). 
 Наталия е излизала с актьора Пабло Ечари и музиканта Иван Нобле. 2001 е годината, в която се запознава с рокмузиканта Рикардо Мойо, настоящият й съпруг и баща на сина й Мерлин, роден през 2012-а. Отпечатъците на актрисата са положени на Алеята на славата. Освен актриса и певица, Орейро е бизнесдама. Заедно със сестра си Адриана имат собствена модна линия Las Oreiro. Рекламно лице е на марки като Sedal и LÓreal Paris. Дни след като се сбогува с ролята си в теленовелата "Само ти" ("Solamente Vos"), приключила преди няколко дни в Аржентина, снима клип към песента "Всички ме гледат" ("Todos me miran"), пя пред 50 хиляди човека в Русия. Сега планът й е 'да си почивам, да се възстановя и да се посветя на семейството си'. Наскоро откри салон за красота на Sedal на плажа на Мар дел Плата. 
 "Сега си почивам и какво правя? Нищо! Почивам, играя си с кучетата, слушам птичките, грижа се за градината. Имам сценарии за четене, но не мога да ги пипна. Наслаждавам се на сина си, който се учи да кара колело. Харесва китари, пиано, природата. Мерлин ходи като Рикардо и има моя смях. Обича песните за костенурката Мануелита и за Чебурашка".

- 13 години си заедно с Рикардо Мойо (на 56г., тя е на 36г.). Как се е променила връзката ви?
В началото си по-несигурна, понеже не знаеш дали ще те приеме с качествата и недостатъците ти. Пет години като сте заедно вече не само че те е приел, но е станал твой другар. Десет години заедно и обмисляте общ семеен проект. С него имаме една и съща представа за света. С него се чувствам добре, защото ме подкрепя, грижи се за мен и е щастлив, когато и аз съм. Любовта е като растенията, ако не ги поливаш, увяхват.

- Каква е твоята тайна за продължителна връзка?
Аз съм искрена и истинска. Той ме приема всякаква. Ако трябва да се променяш заради него, значи не е правилният човек. Любовта ми с Рикардо я има, понеже се обичаме каквито сме и сме влюбени дори в различията. 

- Какво беше преживяването да се върнеш в Русия?
Много вълнуващо. Бях в Санкт Петербург през 2012-а, но от пет години не съм ходила там на турне. Този път разбрах какво й става на публиката с мен: била съм с тях в детството им. Много от тях са научили испански с моите новели и песни. Там продължават да се излъчват "Дивият ангел" ("Muñeca Brava") и "Ти си моят живот" ("Sos mi vida"). Веднъж ме попитаха там дали усещам, че в предишен живот съм била рускиня и отговорих, че да. На Червения площад се чувствам като у дома си. Те имат нещо латиноамериканско, много романтично. 

- На последното ти турне имаше велик китарист, Мерлин се качи на сцената...
Да! Не беше замислено. Дойде с китарата. Гледаше концерта отзад, след това баща му го е сложил отстрани на сцената и избягал. Сцената е няколко метра, аз бях от другата страна и изведнъж започна да се приближава. Аз продължих да пея, понеже не го видях и в един момент се обърнах, защото хората започнаха да викат.

- Разконцентрира ли се?
Очевидно. Ако беше планирано, нямаше да се получи. Най-хубавото беше, че Мерлин имаше пълно спокойствие на сцената. Не можех да повярвам.

- Говори ли?
Говори всичко. Навърши две години на 26.01 и вече спряга глаголи. Казвам му 'трябва да отида да купя моркови' и той ми отговаря 'трябва да отидем да купим моркови.

- Кой избра името Мерлин Атауалпа?
Бащата. Хората много говориха за това, но няма общо с векове нито с крал Артур. Струва ми се глупаво да го асоцират с това. 

- Имаше хубаво раждане?
Да, беше красиво, много бързо. Мъчно ми е, че не беше по естествен начин, а с цезарово сечение. Упорита съм и искам нещата да се случват, както искам аз, но си давам сметка, че когато реалността ме сблъска с друга ситуация, отстъпвам. Исках само да се получи добре.

- Очаква ли се друго бебе?
Засега не. Никой не знае какво му е подготвила съдбата. Мога да си предвидя в работен план, но в личен не. Искам да си направя филма с Хуана Асурдуй, за който вече репетирам от доста време. Сигурна съм само, че две години няма да правя телевизия. Ще се фокусирам в семейството и киното.

- Миналата година как се раздели между снимките на "Само ти" ("Solamente vos") и Мерлин?
Много е трудно да работиш и да си майка. Възхищавам се на самотните майки. За да отгледаш едно дете, трябва да си винаги до него. Рикардо винаги е до него. В края на годината се събраха много неща: турнето, новелата и представянето на филм. Опитах се да се организирам и да съм със сина си,  щом се събуди и вечер.

- Тази година ще играеш ли в телевизията?
Не. Ще посветя първите шест месеца на семейството си. Ще пътувам, имам ангажименти. Имам турнета в чужбина. Втората половина от годината ще правя кино. Ще пътувам до Русия за концерти. Там ме искат много. Следващите две години никаква телевизия, само семейство, музика и кино.

- "Само ти" ("Solamente vos") имаше добър рейтинг. Адриан Суар, половинката ти в историята, не те ли притиска за друга новела?
Всъщност аз приключих в края на септември и след това се върнах. За мен бе много трудно, затова в последните епизоди не присъствах. Върнах се само за финала. Адриан знае, че в следващите седем години няма да правя нищо. Шегуваме се с това, защото преди тази теленовела с него играхме в "Преди седем години" ("Siete años atrás"). С Адриан имаме химия, позоваваща се на чувството за хумор, приличаме си много. Той е несравним комик. Гениален е.

- В един момент си се отказала от сигурна кариера на попзвезда...
Винаги съм се чувствала като актриса, която пее и не обратното. В един момент видях, че актрисата у мен изчезва. Бях на 24г. и имах турне. Един ден се озовах на сцената, пеейки до Марая Кери и осъзнах, че никога не съм искала да ставам попзвезда! Водовъртежът не ми даваше време да видя какво наистина искам да правя и как. Анулирах договора си с музикалната компания. Казаха ми, че съм луда, но желанието ми беше да спра, така че отмених всичките си ангажименти за шест месеца. И когато спрях, се влюбих.

5 неща, които не знаете за Наталия Орейро...

1. Най-секси дрехата в гардероба й е една бяла риза.
2. Голяма домакиня е, обича да изненадва приятелите си с вегетарианска лазаня и мус от маракуя.
3. Живее в прекрасна къща с градина, две котки и две кучета.
4. Възхищава се на стила на Гуен Стефани.
5. Нито тя, нито Рикардо разбират от футбол, но когато играят Аржентина и Уругвай, следят мачовете и спорят кой ще спечели.