сряда, 12 февруари 2014 г.

Вие пожелахте: Майрин Виянуева

Красотата, талантът и късметът са съпровождали Майрин Виянуева през цялата й кариера. 

 От малка обича да пее, да танцува и да влиза в образи. Майрин навлиза в света на теленовелите с малки роли, докато не се снима в "Приятелки и съпернички" ("Amigas y rivales"), когато името й започва да се запомня. Това не й носи главна роля веднага, но идват по-важни персонажи. По-късно не успява да спечели главната роля в "Любовен облог" ("Apuesta por un amor") и това й донася голямо разочарование, но не се отказва от кариерата си. Известно време се отдалечава от мелодрамите, за да се посвети на децата си Ромина и Себастиан от тогавашния си съпруг, актьорът Хорхе Поса. Усилията и актьорският потенциал на 
Майрин карат продуцента Хуан Осорио да я избере за протагонистка на новелата му "Аз съм Хуан Керендон" ("Yo soy Juan Querendón") през 2007, работа, която я удовлетворява, но я изправя пред трудна ситуация, срещайки там нова любов в лицето на Едуардо Сантамарина, половинката й в историята. Тогава Виянуева решава да се разведе с Хорхе Поса: "Беше неудобно, понеже един развод не е лесен, напротив, затова винаги препоръчвам двойките да се борят да спасят връзката си. Хорхе и аз се опитахме, но ни липсваше зрялост и сила, за да продължим напред. Най-важното е да осъзнаеш, че животът тече и те учи на някои неща, хубавото е, че и двамата уредихме живота си след това, доволни сме и имаме добри отношения, най-вече защото имаме деца, за които да се грижим". След скандала около развода й и новата й връзка с 
Едуардо, за когото се омъжи и с когото сформира голямо семейство, животът й пое по друг път: "У дома има голяма хармония, но и големи скандали (смее се), макар че нито ги усещам, това е част от етапа, на който се наслаждавам много. Опитвам се да бъда със семейството си, още повече когато аз и Едуардо снимаме теленовели. Например, отивам да снимам, след това вземам децата си, вземам и Едуардо и отиваме да обядваме близо до Телевиса. Истината е, че е трудно да съчетаваш времето между децата, които обожавам, и работата, която харесвам". Майрин и Едуардо са двойка, която постоянно е загрижена за възпитанието на децата си. "Децата ми са родени в артистична среда, за щастие както Ромина, така и 
Себастиан са добре гледани и от баща си Хорхе. С Хорхе доста говорим за отглеждането им. От своя страна, Хулия (дъщерята на Майрин и Едуардо) е много малка още, но е заобиколена от много любов, Едуардо се разтапя по нея. Децата не се радват на никакви привилегии, затова че са деца на актьори, напротив, живеят по-встрани от медиите, много са спокойни дори по-големите също живеят в хармония и се притесняваме. Всеки ден ставам в 6ч., за да видя дали отиват на училище, вечер като се прибера ги строявам пред банята, преглеждам им домашните и им чета приказка". 
 Майрин е много спокойна жена: "Истината е, че съм скучна, не ходя по купони, аз съм повече домошарка. Мъжът ми е по-сприхав, повече вика, скандален, но и спокоен също. Той е страхотен човек, научил ме е на много, впечатлява ме любовта му към семейството, как ни обича и ни защитава, харесва ми как се разбира с децата ми от Хорхе и какъв е с неговите близнаци от Итати Канторал, той е невероятен". Майрин пък се опитва да подарява усмивка на всички, да бъде в равновесие с околните. Актрисата споделя, че съжителството помежду им е по-лесно, отколкото е мислила, тъй като децата им се обичат много. "За щастие имаме много интелигентни деца, които се справят с тази ситуация. Обичат се, липсват си, бият се като всеки брат и сестра, но е хубаво". Мексиканката добавя, че когато не са заедно, се усеща празнота. "Много шум, да, много скандали в колата, но това е част от хубавото. Когато не са всички, се усеща страшна самота, липсват тези скандали". 
 "Откакто започнах в тази кариера до днес има огромна разлика, когато пораснеш, виждаш живота по различен начин. Както всеки изминал ден, така и всяка теленовела е урок. Израстването ми като жена е пълно, от първата ми теленовела до сега съм напълно друг човек". Благодарение на тази еволюция Майрин е могла да пробва различни проекти от драмата до комедията. Последната й комедия е "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte"), която бе успешна в Мексико, след това имаше специално участие с героинята си Ребека от "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte") в "Защото любовта командва" ("Porque el amor manda"), а последната й новела е драмата "Лъжа, за да живея" ("Mentir para vivir") от миналата година. "Имах късмет да играя в три комедийни теленовели и им се наслаждавах много, отивам на работа и през цялото време се смея, докато построим сцените, където публиката да се смее". Майрин е доволна и удовлетворена от последната си новела. След нея си взе почивка и се наслаждава на семейството си, в очакване на нови предложения за работа.

- Как се чувстваше като Ориана в "Лъжа, за да живея" ("Mentir para vivir")?
Различно е от всичко, което съм правила досега, затова съм много благодарна, че попаднах в тази добре подготвена продукция. Имаше много адреналин, страст, радост и беше много напрегнато. Да играя Ориана ми дад голям урок. Беше страхотно да я изиграя. 

- Едуардо подкрепяше ли те?
Винаги ме е подкрепял много и ми е давал свобода, за да си върша работата. Щом прочетох сценария, ме заболя корема, беше ми притеснено, заради това какво ще се случи на Ориана, понеже се поставям на нейно място като майка.

- Какво ще запазиш от "Лъжа, за да живея" ("Mentir para vivir")?
Това, което ще запазя е големият брой приятелства. Всички се държаха изключително. Направихме много добър екип, всички се радвахме да работим заедно и си прекарвахме много добре.

- Имаше специално участие в "Защото любовта командва" ("Porque el amor manda") с героинята си Ребека от "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte")...
Семейство Лопес е от тези, които ще останат завинаги. Беше нещо красиво. Два дни снимахме сцените си с Бланка Сото, Фернандо Колунга, Арат де ла Торе и Алисия Мачадо и атмосферата беше много сърдечна, хармонична.

- "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte") беляза връщането ти в телевизията, след като стана майка за трети път. Трябваше ли ти много време, докато решиш да приемеш ролята?
Не, когато прочетох сценария, ме грабна. "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte") е много добре написана, разбрах го, когато Хуан Осорио ми даде няколко епизода да прочета, трябваше ми да прочета малко, за да кажа 'къде да подпиша?'. Веднага усетих, че това е историята.

- Кой те изненада в "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte")?
Даниела Кастро. Да я гледаш как плаче в теленовелите... дори изглежда добре, но е невероятна способността й да те накара да се разсмееш.

- Кое забелязваш първо у един мъж?
Очите, ръцете и усмивката.

- Колко време ти отнема да се оправиш дневно и за някое парти?
За парти се подготвям към един час, а иначе половин час.

- Как се грижиш за себе си?
От понеделник до петък се храня здравословно, уикенда не много. Правя упражнения, спя добре, слагам си слънцезащитен крем на лицето.

- Какви са ти оръжията, за да флиртуваш?
Смея се много.

- Имаш ли планове?
Сле новелата "Лъжа, за да живея" ("Mentir para vivir") исках да си почина и да се погрижа за семейството си. Имам предложения за театър, но за момента смятам да си почивам. Беше кратка новела, но с доста напрегната. Когато работя така, съм доволна. Сега е ред да се наслаждавам на близките си.


Любими:
марка - Долче и Габана
парфюм - Том Форд
аксесоар - обеци
цвят - розов
кола - мерцедес
град - Оахака