сряда, 2 декември 2015 г.

Ана Бренда: „Не е лесно да кажеш: ‘Развеждам се’”

От малка Ана Бренда е мечтала да се омъжи и да създаде семейство.


„Когато бях малка, имах един списък с неща, които исках да постигна”, разказва актрисата за американско списание. „На 16г. исках да играя в първата си теленовела, на 20г. да получа първата си главна роля, на 22г. да си купя къща, на 26г. да се оженя и на 28г. да имам деца”. Не всички желания обаче са се сбъднали. 28-годишната мексиканка споделя, че трудно е преодоляла развода си с бикобореца Алехандро Амая. „Аз съм нормална жена, която допуска грешки и на която й се случват неприятни неща, както на всички. Не е лесно да излезнеш пред света и да кажеш: „Ще се развеждам”. Моята реакция бе да кажа, че ще се грижа сама за себе си, ще пазя сърцето си. Не исках да говоря с никого и не исках да знам нищо за никого. Не беше лесен етап и не го пожелавам на никого”. Ана Бренда и Алехандро сключиха брак в края на март 2013 в Лас Вегас и планираха да направят религиозна церемония на 23 ноември същата година, но дни преди това обявиха раздялата си.
 Въпреки развода, актрисата от „Непростимо” е отворена към любовта. „Изключително съм благодарна за всичко, което изживях. Промених се за добро. Бях много стриктна към мен самата”. Какъв би бил перфектният мъж за нея? „Няма такъв и съм убедена, че господин перфектен не съществува. Не обичам да търся някого специално, но бих искала мъж, който да не ми реже крилете, който да ме подкрепя, да се гордее с мен и да иска да лети с мен”.
 След като изпълни ролята на Вероника в „Непростимо” и показа музикалните си данни в мюзикъла „Лъжи”, актрисата си взе почивка, преди да се върне отново на работа.