събота, 12 декември 2015 г.

Виктория Руфо и Сесар Евора отново двойка в теленовела

Двамата са потвърдени за една от новите теленовели на Телевиса.


Виктория Руфо и Сесар Евора ще протагонизират новата продукция, която подготвя продуцентът Салвадор Мехия "Дианите" (Las Dianas). Тази двойка е една от най-обичаните, играли са заедно в "Прегърни ме силно", "Мащехата" и "Триумф на любовта". Относно участието си в мелодрамата, Вики коментира: "Много съм щастлива, още повече, че ще е със Салвадор, с когото съм правила няколко теленовели. Аз съм зрялата протагонистка, добра жена, жена от село, много емоционална". От своя страна, Сесар сподели: "Историята е много добра, модерна, сигурен съм, че ще Ви хареса много, освен това играя отново с Виктория Руфо и удоволствието е двойно, разбираме се прекрасно с нея пред и извън камера". За Мехия също е голямо предизвикателство, тъй като, освен че ще е кратка, ще е доста напрегната история.

За младата двойка се споменават Дана Гарсия и Андрес Паласиос.
"Разговаряме с Дана да бъде другата протагонистка, всъщност, ще бъдат три, майка и две дъщери, искаме Дана да е по-голямата сестра. Също мислим за Андрес Паласиос, ще видим".


Други актьори, които се споменават за тази продукция, са Ливия Брито, Химена Наварете като лошата, Жаклин Андере като зрялата лоша, както и Маргарита Гралия. Очаква се снимките да започнат през февруари.