събота, 10 септември 2016 г.

"Светлината на моя живот" приключва днес


Един от най-успешните и харесвани индийски сериали "Светлината на моя живот" приключва днес (10-и септември) в Индия.

Главните актьори Дипика Сингх (Сандия) и Анас Рашид (Сурадж) заснеха последния епизод на 07-ми септември (сряда). 

Не бе лесно на актьорите да се сбогуват, имайки предвид, че поредицата им донесе слава и пари, но най-вече израснаха и станаха професионални актьори. 

"Помня първия ден, когато застанах пред камерата. Бях малко нервен. Наистина не очаквах сериалът да оцелее толкова години наред, но феновете са тези, които направих това възможно. Днес е последният ни снимачен ден и изпитвам смесени чувства. От една страна съм щастлив, че "Светлината на моя живот" приключва, докато е на върха. От друга страна обаче ще ми липсват моментите, прекарани на снимачната площадка. Особено ще ми липсват предизвикателствата, пред които бяхме изправени всеки ден. Тук се изградих като личност. Станах по-добър човек. Чувствам се благословен, че бях част от този прекрасен екип", сподели Анас Рашид. 

Дипика качи видео от последния ден, в което се сбогува с всички и благодари на феновете си. "Светлината на моя живот" завършва днес (10-и септември) с 1487 епизода. 

Какъв ще бъде краят за Сандия и Сурадж - щастлив или тъжен - предстои да разберем...