петък, 31 март 2017 г.

Серенай Саръкая за новия си сериал и любовта си с Керем Бурсин


Серенай Саръкая даде интервю за известно списание, като в следващите редове можете да разберете какво споделя тя за новия си сериал и любовта ѝ с Керем Бурсин...

"Връщам се на малкия екран с вълнуващ проект. След последния епизод на сериала "Кварталът на богатите", почти две години търсех следващия подходящ такъв. Чета книги на Азра Коен (авторката на книгите, по които се прави новият сериал "Фи" със Серенай) и ми харесаха много. Когато научих, че книгата ще се превърне в сериал, се отказах от всички други предложени ми продукции. Имаме страхотен екип от професионалисти и отлични условия за работа. Мисля, че епизодите от по 60 минути (такава ще е продължителността на епизодите на "Фи") ни дават много повече възможности за изява и нещата са съвсем други. При 170-минутните епизоди актьорите имат време да предадат всички чувства на своя герой, но когато серията трае един час, е по-трудно, защото трябва да се концентрираме много добре. Щастлива съм, че попаднах в такъв проект. Колкото до Керем, с него имаме чудесни отношения. Наскоро станаха две години, откакто имаме връзка. Той притежава необикновена душа и това ми се отразява положително. Керем е човек на мира. Като жена съм много щастлива с Керем до себе си.", разкрива красавицата от "Кварталът на богатите".