четвъртък, 30 март 2017 г.

Серенай Саръкая: "Наложи ми се от малка да работя"


Прочетете част от новото интервю на Серенай Саръкая от "Кварталът на богатите"... 

Какво ще кажете за новия Ви проект? 
Аз също съм много развълнувана. След сериала "Кварталът на богатите" много внимателно се отнасям към новите проекти. 

Имам усещането, че Вие обичате да се контролирате. Каква сте като сте по-освободена? 
Такава съм, защото от малка ми се наложи да работя. Все още живея с майка си. Много рано пораснах и ми се наложи бързо да стъпя на краката си, ето защо имам имидж на пораснала девойка. Честно казано не помня кога за последно съм правила купони. Винаги съм имала желание да бъда търпелива и да се контролирам. Може би в приятелски кръг понякога си позволявам да бъда малко по-освободена, но не съм забелязала това.