петък, 25 август 2017 г.

TV РОКАДИ: Николета Лозанова напуска "Папараци", Венета Райкова "Горещи срещи", а Стаси Кара "Като на кино"


Днес две от водещите на актуални предавания в bTV обявиха, че вече не са част от екипа на медиата.

Тази сутрин Николета Лозанова изненада всички с новината, че напуска "Папараци" след три сезона в ефир. Тя използва профила си във фейсбук, за да съобщи решението си: "Навсякъде, през където мина, оставям дълбока следа - души, очи, сърца... и разбира се - тв ефир! Придадох му достатъчно чар и сексапил, постигнах рекорди, поставих нова ера, а сега ще отворя и нова страница, оставяйки "Папараци" просто като една графа от богатото ми портфолио. Тези, които години наред живяха, за да чуят това, че предавам щафетата, не бързайте да ликувате. Много скоро аз лично ще "гръмна шампанското", обещавам да почерпя всички, както и да споделя кога и къде! И няма да бъде просто хипотетично, а много рейтингово и епично!".

Според таблоидите Ни Ло е обърнала гръб на bTV и продуцентите си Иван и Андрей, за да се измести в редиците на NOVA, която била и любимата ѝ тв програма. Преди обаче да започне чисто ново шоу преймейтката щяла да се включи като специален гост в предстоящия сезон на "VIP Brother", който тръгва на 10-и септември (неделя) в 20:00 часа. За наследничка на Лозанова се спряга името на Венета Райкова, която от месец бива ухажвана от bTV да оглави коментарното студио към "Фермата". Факт е обаче, че днес тя напуска BIT, където наскоро започна поредното си предаване "Горещи срещи": "Приятели, преди месец подадох предизвестие за напускане на BIT, днес ще се излъчи последното предаване с мен като водещ на тази телевизия. Желая на ръководството и на екипа много творчески успехи. Тръгвам си с много нови приятелства и обич в сърцето. А от септември ще ме гледате по друга телевизия".

Освен Николета и друго лице от групата на bTV обяви своето оттегляне. Водещата на предаването "Като на кино" по bTV Cinema Стаси Кара също се сбогува със своите зрители с пост в социалната мрежа: "Мили приятели и зрители, бих искала да ви съобщя, че пътищата ни с "Като на кино" се разделят през новия сезон. Това бяха четири години рубрика, два сезона предаване, документална книга и три години "Студио Оскари", пълни с колкото трудности, толкова и с невероятни преживявания за мен. Но идва момент, в който трябва да потърся нови предизвикателства в живота си и дано вместо да отразявам кино, да бъда част от правенето му (поне това е идеята). Всеки един човек, с когото съм се срещнала по този път, ме е научил на нещо и аз много благодаря, че създадохме това предаване с толкова любов. "Като на кино" винаги ще бъде част от мен и мога само да се гордея с него и с интервютата, които сме правили, а на вас да благодаря, че го гледате".