събота, 16 март 2019 г.

Вие пожелахте: Кармен Виялобос


По-щастлива, по-зряла и преди всичко по-пълноценна е актрисата. След една година, пълна с работни успехи, тя се готви да свърже живота си с голямата си любов Себастиан Кайседо. Смятана е за едно от най-важните и любими латино лица.


В душата на Йорли дел Кармен Виялобос Бариос живеят няколко Кармени. Първо, семейната жена, която в момента е много известна, защото споделя все по-качествено време с майка си и любимия й Себастиан Кайседо, с когото скоро ще стигнат до олтара, въпреки че нямат определена дата. Има и друга Кармен - актрисата, с по-сериозен поглед, която може да изпълни всякакви роли, но обича тези, които я предизвикват. Третата Кармен е по-спокойна и свободна, която се промъква в социалните си мрежи, прелива от ентусиазъм и култивира смях, танцува секси и краде лайкове с внушителната си фигура. И другата Кармен, любителка на косматите животинки, която се вълнува, когато говори за кучета, онези същества, които тя определя като ангели на земята. В момента е в Колумбия и трябва да се разкъсва между записите на новия сезон на "Без силикон ДА има рай", четвърти поред, който се снима в Жирардот, и нейния дом, където живее с половинката си и с майка си, в Богота.

Кармен чупи телевизионните рекорди с героинята си Каталина Сантана от "Без силикон ДА има рай", тя е една от най-успешните актриси в момента, неуморна анималистка, третата колумбийка с най-голямо дигитално значение, благодарение на своите 10 милиона последователи в Инстаграм, и станала една от най-важните влиятелни хора в Латинска Америка. Но нищо от това не е безплатно, това са години на постоянна работа и много жертви, за да го постигне. Кармен Виялобос го знае много добре. На 35-годишна възраст тя е на върха благодарение на водещата си роля в "Без силикон ДА има рай", история, която беляза преди и след в живота й. Въпреки славата и популярността, продължава да е здраво стъпила на краката си. Жена, която все още има много мечти да изпълни и копнее да записва някой ден в Холивуд.

- Какво означава за теб Каталина Сантана? 
Това е героиня, който ме изстреля, толкова красива роля, в която се влюбих и която промени живота ми, аз я ценя безкрайно и си я пазя. Това е най-сложният характер, който съм имала, преди единадесет години го изиграх за първи път и много етапи вече са минали, порасна и ме предизвиква всеки ден. Беляза преди и след в живота ми. 

- Помниш ли как започна всичко преди 11 години?
Винаги ще помня кастинга преди повече от 10 години за главната роля в "Силикон за рая". Дотогава бях прави второстепенни роли и бях щастлива с кариерата си, но усещах, че съм готова за първата си главна роля. Помня, че казах на мениджерката си: "Няма да правя кастинги, ако не са за главната роля". Тя ми каза, че това е голям риск. Държах на думата си и три месеца по-късно дойде тази възможност. Обадиха ми се да играя Каталина Сантана. Това прослушване продължи почти месец и половина. Много актриси се бяха явили на този кастинг и накрая останахме аз и още една колежка, която обичам много. Двете се борихме за тази роля. Дойде финалната сцена на кастинга, много трудна, емоционална и изтощителна... Като чух, че избраната съм аз, беше доста емоционално. Героинята беше моя. Никога не съм си представяла, че десет години по-късно, ще бъда отново в обувките й. С това научих, че ако наистина обичаш нещо, бориш се докрай, за да го получиш. Страстта към работата ми, истинската страст, е това, което ме характеризира. Направих и първия си филм, романтична комедия, заедно с Уилям Леви. Искам да направя нещо на английски. Винаги ще искам да играя роля, която да ме предизвиква, която да ме кара да излезна от зоната си на комфорт. Не е тайна, че външността е важна за тази професия, но без талант не можеш да се задържиш в тази среда. Вече са 16 години на посвещение, на здрава работа, на дисциплина, показвайки, че има талант, защото младостта си отива и ти остава тази подготовка, тази страст, този професионализъм. 

- Как преоткриваш този характер всеки сезон, без да доскучаваш на публиката? 
С работа и уважение към зрителите. Двадесет години са минали, девет години в реалния живот, това е героиня, която е живяла най-сложните моменти, а също и най-щастливите, това е жена, която трябваше да "умре", за да се прероди, да достигне дъното, за да осъзнае, че Раят не е това, което е мислила. Той е героиня, която еволюира от всички трудни неща, които е преживяла. 

- С какво ще ни изненадаш през новия четвърти сезон? 
Имаме споразумение за поверителност, истината е, че не мога да кажа много за това, но истината е, че идваме с много изненади.

- Как определяш тези години на професионално израстване? 
Слава Богу, имах прекрасна кариера. Щастлива съм, защото не само достигам върха, но и оставам там и мисля, че когато наистина обичаш това, което правиш, обичаш кариерата си, оставаш. 

- Какво помниш от ролята си на сляпо момиче в "Имението", теленовела, с която започна да ставаш популярна по света?
Тринидад Аяла, прекрасна! Това беше първата ми героиня за Телемундо. Работихме здраво, за да бъде достоверна героинята. Една от най-хубавите ми начални роли.

- Какво беше за теб да участваш в "Господарят на небесата"?
Беше невероятно да съм част от толкова хитов сериал, винаги ще съм благодарна на сценариста Луис Зелкович, че създаде героиня като Леонор, толкова обичана и толкова мразена. Насладих й се отначало докрай.

- Коя теленовела пазиш с най-голяма обич в сърцето си и защо?
През 2011 направих "Моето сърце настоява", героинята ми беше много силна жена, с решителен характер, като почти всички роли, които съм играла. Лола Волкан имаше татуировка на саламандър на гърба и беше първата теленовела извън родината ми. Заради много неща се превърна в специална роля.

- Какво означава да се върнеш в колумбийската телевизия с успех? 
Това ме изпълни с щастие. Кариерата ми се разви навън, но това завръщане в моята земя беше щастливо. Аз съм горда колумбийка, от Баранкия, обожавам културата си, моите корени, музиката си. Да се върна е прекалено хубаво и се връщам по-зряла професионално, с повече обич от публиката.

- Подобно на Каталина, най-доброто време в живота си ли изживяваш? 
Преживявам един от най-хубавите моменти, не само професионално, но също така се чувствам напълно пълноценна благодарение на семейството си, ще се омъжа за Себастиан, моята голяма любов и най-любящото и готино гадже, което съществува, и ние също планираме да развиваме собствен бизнес през 2019г., ще бъдете изненадани от това, което сме подготвили за вас.

- Какво е да работиш по собствената си марка? 
След като съм била лице на няколко фирми, осъзнах потенциала на името си и искаме да се възползваме от него. Себас винаги е имал този бизнес нюх и има няколко свои проекта, идеята е да работим с четири ръце и да развиваме няколко вида бизнес, не искам да издавам много, но ще ви хареса това, което сме планирали за вас. 

- Ти си една от колумбийските актриси с най-много последователи в социалните мрежи ... Обичаш ли прекия контакт с феновете си? 
Цяло щастие е да имам толкова много хора, които да ме следват в социалните мрежи. Много съм щастлива, защото тези последователи са част от живота ми, нося ги в сърцето си и те са много важни за мен. Признавам, че съм пристрастена към Инстаграм, очарова ме. 

- Как определяш изминалата 2018? 
Като най-добрата година в живота ми. Преминавам през един от най-добрите моменти на професионално и лично ниво, не можеше да бъда по-добре. Чувствам се напълно пълноценна и тази година беше пълна с благословии, успях в работата, постигнах няколко рекламни кампании, направих божествени пътувания като това в Израел, споделих време с майка ми и се сгодих със Себас след десетгодишна обич, не мога вярвам, че ще се оженим.

- Как върви подготовката за сватбата? 
Върви бавно, в началото на годината се срещнах със сватбен агент. Много се вълнувам, защото е дошло времето. Аз съм от крайбрежието и ще се оженим на морето. Ще бъде нещо много красиво и интимно на плажа, в Картахена и заобиколени от приятели и близки. Аз ще бъда облечена в бяло, но искам да се чувствам много удобно и мечтая за това парти, където ще танцувам от началото до края, искаме хубава музика и, разбира се, ще имаме чампета и вайенато. Искаме спокойна церемония, безполезно е да правим пищна сватба, която да не трае. Искаме дълъг и траен брак. 

- Очакваше ли това искане на ръката и да го направи чрез телефонно обаждане? 
Бяхме разделени в продължение на почти два месеца, докато той беше в риалито предаването и ме помоли да се омъжа така, бях изненадана, беше много хубаво, много нежно, плаках от емоция. Пръстенът го е поръчал на една моя приятелка бижутерка в Лос Анджелис, грижа се много за него. Даде ми го в Картахена, беше много вълшебно, много емоционален момент.

- След десет години заедно, как оставате толкова влюбени? 
Нашето не беше любов от пръв поглед. Вече бяхме приятели, но се срещнахме малко по-късно и започнахме да излизаме, изживяхме много моменти, но всеки ден го обичам все повече и повече, влюбих се в неговото кавалерство, защото е от малкото мъже, които все още обръщат внимание на детайлите, едно обаждане, красиви думи, които ми казва в добри и лоши времена. Той винаги ме подкрепя ... той е там и той е безусловен и ме оставя да бъда себе си.

- Как определяш тази любов? 
Като истинска, с възходи и падения, с лоши и добри моменти. Направили сме нещата спокойно. Днес взаимоотношенията са по-краткотрайни. Те започват и завършват сякаш нищо и ние не искаме това. Ние се уважаваме и се ценим, но не е било лесно, помъдряхме и сме готови да остареем заедно.

- Нетърпелива ли си да стигнеш до олтара? 
Да, не мога да ти го обясня! Чудесно е да знаеш, че с такава красива церемония ще празнуваме тези години на любов. Беше много магично да оцениш, че той е човекът на моя живот и аз съм жената на живота му. Знанието, че се обичаме и че искаме да бъдем заедно завинаги, е нещо много красиво. Да намеря стабилен партньор и да обичам човек, който ме разбира и уважава моята работа и моето пространство, е много важно. Какво повече мога да искам от живота?

- Мечтаеш ли да бъдеш майка? 
Обичам децата, но да бъда майка не е нещо толкова ясно. Обичам племенника на Себас много, видях го да расте, ние сме много близки приятели, но все още не мога да си представя да имам собствени деца, имаме време да мислим малко повече за това.

- Какво означава майка ти Бети Бариос в живота ти? 
Майка ми е центърът на дома, Себас и аз прекарваме много време в пътувания и в много задължения, тя е тази, която ни подкрепя и съпътства във всичко. Живеем щастливо и тя е моята голяма любов, тази, която ме глези, тази, която ме прави толкова щастлива,  тяе моят ангел и Себас я обича. Ние живеем тримата заедно с Фройд, кучето ми, много щастливи.

- Кое е най-ценното, на което те научи баща ти?
Имам ангел в небето, който ме обича! Той винаги беше позитивен човек и със страхотно чувство за хумор. Оплаквах се, като му казвам: "Ай, тате, тези дни бяха много тежки", и той ми отговаряше: "Добре, дъще, млада си, можеш да работиш много" или ми казваше: "Силна си, млада си, ще спиш, като умреш". Освен че ме мотивира, ме научи на силата на думите. Сега си казвам: "преди всичко, винаги позитивна."

- Каква мечта ти остава да сбъднеш? 
Да мога да играя в Холивуд. Искам да работя на английски, да изпълнявам роля и да се преместя в Лос Анджелис за заснемане на филм. Отложих тази мечта, защото не съм имала време да се концентрирам върху английския си, но през тази година, 2019 г., ще работя повече върху езика, за да постигна мечтата си.