петък, 12 април 2019 г.

Известна актриса отказала да играе с Марлене Фавела


47-годишна актриса призна, че не иска да работи с Марлене Фавела.

Красивата актриса на 47 години, Алехандра Барос (Тъмна орис, Не ме оставяй), обясни по време на интервю за програмата "Изповедите" защо отхвърли предложението за сапунена опера, където трябваше да работи с Марлене Фавела.

Преди няколко дни Алехандра Барос беше гост в предаването "Изповеди", където направи изненадващо изявление, в което спомена, че заради Марлене Фавела отказа да работи в теленовела. Барос обясни, че през 2007 г. се направи мелодрамата "Любов без грим", където беше поканена да участва.

"Имах среща, те ми казаха каква е моята роля, предложиха ми злодейката, не ми допадна. Но те успяха да ме убедят, когато ми казаха, че Анхелика Вале, която току-що бе постигнала небивал успех с "Най-красивата грозница" (мексиканската версия на "Грозната Бети"), щеше да бъде главната героиня" - каза актрисата.

"Имах много съмнения, че тя (Анхелика Вале) ще бъде там и аз поисках (от изпълнителните директори) да го поставят в договора ми, защото в противен случай нямаше да го направя и така беше подписано", добави тя.

"Исках Анхелика да е главната героиня, защото много й се възхищавах, наистина исках да работя с добра актриса, някоя, която да ти отговаря като нея. И не исках да работя с актриса, която едва започваше и не беше предизвикателство за мен.

Оказва се, че вече е втората седмица от записите и Анхелика не се появява, а дават ролята на Марлене Фавела. Мисля, че тя е успешна, трудолюбива, красива девойка, но не исках да работя с Марлене Фавела! Това не ми се стори добра възможност" - каза Алехандра.

Поради тази причина актрисата отказа да участва в тази продукция, тъй като те не са изпълнили договореното в договора, който вече е бил подписан.

Необходимо е да се спомене, че "Любов без грим" е продуциран от Роси Окампо, имаше 25 епизода, в които освен Марлене Фавела, участваха Лусия Мендес, Кармен Монтехо, Хоан Себастиан и Серхио Гойри.