четвъртък, 9 май 2019 г.

Вие пожелахте: Жаклин Бракамонтес


Жена, пълна с търпение, любов и усмивка, която показва колко е щастлива със семейството си.


"С усмивка, защото това е моята марка:  да се усмихвам." Майка на пет момичета, Жакита, Каролина, Рената, Паула и Емилия, бивша кралица на красотата, водеща, актриса, почитателка на футбола и вечно усмихната - това е Жаклин Бракамонтес. Имаше успешна кариера в теленовелите до 2009г., преди да направи пауза и да реши да участва само със специални участия. 

Пет сезона водеше "Гласът на Мексико" за Телевиса, а тази година беше ко-водеща на "Гласът на САЩ" за Телемундо, където се премести миналата година и има дългогодишен договор за много проекти, сред които и сериал.

- Дъщерите ти и "Гласът"...
Винаги съм казвала, че дъщерите ми са дъщери на "Гласът", така че тези близначки не можеха да бъдат изключение, също са дъщери на "Гласът". Всъщност заради тях не можех да бъда в първия етап на кастингите, защото бях на път да родя, но по някакъв начин моите бременности винаги са свързани с "Гласът".

- Каза, че не искаш повече деца... 
Вече се оперирах, така че това е последната бременност. Не повече, Божичко, моля те! Не си играй с това!

- Жаки, как разпределяш времето си между работата и петте ти малки момичета? 
Обичам да работя, обичам да съм майка, това е най-добрата роля, но също обичам да работя, обичам да бъда част от този проект, който подготвях от бременността, защото трябваше да планирам какво ще правя с бебетата си, хранене, мляко. Нося помпата си за мляко навсякъде, кърменето е най-добрият подарък, който мога да дам на дъщеря си. Опитвам се да не се разделям от тях.

- Какви механизми използваш, за да може Жаки, Каро и Рената да не усещат липсата ти у дома?
Говорила съм с тях, че мама трябва да работи. Питам ги: "Мама къде работи?" и те ми казват в "Гласът..." и ме питат кога ще ги заведа. Денят, в който ги заведох, бяха доста развълнувани, седнаха на столовете на треньорите, питаха това за какво служи. Седнаха сред публиката и аплодираха много, развълнуваха се, когато видяха участниците. Дъщерите ми вече знаят на какво се посвещава майка им и усещам, че като ги водя в студиото, е вид възпитание за тях. Знам, че те са горди с мен.

- След няколко години ще станат тийнейджърки. Какво би ги посъветвала относно момчетата?
Бих им казала да бъдат самите себе си и да се обичат повече от всеки друг. Първо са те, после са те и след това са те и накрая останалите. Когато пораснат, искам да им дам книгата ми да я прочетат и да видят в какво се е провалила майка им и да видим дали моят опит ще им помогне да избегнат грешките. Знам, че ще грешат, но поне ще го премислят добре, преди да попаднат в същата ситуация.

- Каква е твоята формула да се обичаш?
Да се уважавам винаги.

- Как беше в "Гласът на САЩ"?
Имах възможността да работя с Алехандра Гусман, Уизин и Карлос Вивес, те вече ме познават и знаят начина ми на разговор, знаят, че се смеем много. С Луис Фонси работим за първи път, той е велик певец, страхотен човек. Сигурна съм, че публиката се е забавлявала много.

- Какво харесваш най-много в Мартин?
Влюбих се в неговия начин на съществуване. Той е голям човек. Като гледам какъв баща е, се влюбвам повече. Той е голям баща. Много е семеен. Грижи се много за майка си. Той е моя противоположност, а аз съм спокойна и резервирана. Той е много по-открит, социален, много забавен. Допълваме се много добре.

- Кое е било най-трудното изпитание, което сте преодолели досега?
Това, че сме изложени пред медиите. Който казва, че има перфектен брак, лъже. Има спадове, добри и лоши моменти, но всичко се разрешава с говорене и уважение. Когато си изложен пред медиите, всяко нещо, което ти се случи в двойката, се представя по различен начин и комуникацията става по-трудна, доверието също. Не става дума само да разрешиш нещата заедно с половинката ти, винаги ще има реплики на това, което казват хората, и това е най-тревожното.

- А моментът, който ви сближи най-много?
Несъмнено загубата на сина ни. Това беше много голямо изпитание, на което животът ни подложи. Слава Богу, имахме нашата Жаки, която ни утеши и ни донесе спокойствие, за да се сплотим още повече.

- Смяташ ли за консервативна или си по-релакс?
Мисля, че съм по-консервативна заради семейството ми, заради това, че идвам от Гуадалахара. Трябваше да пречупя доста бариери, което костваше много на семейството ми да разбере, като това да правя доста силни сцени в теленовелите, защото беше трудно за семейството ми и за мен също. Знам, че това е моята работа и се впускам в героинята си, но когато гледам сцена, ми става жал. Мисля, че съм консервативна, въпреки че вече го преодолявам.

- Завръщане към теленовелите?
Форматът на теленовелата от осем, девет, десет месеца записи, никога! Отхвърлено е, но има сериен филм тук за Телемундо, който все още не сме определили какво ще бъде, но вече говорим за него, така че много скоро ще разберете.

- И каква би искала да е тази роля?
През целия си живот като актриса представях доброто момиче, което плаче и страда, затова бих искала да направя нещо като злодейка, представи си, не знам, трябва да започна да репетирам лицата си на лоша.