събота, 1 юни 2019 г.

Вие пожелахте: Химена Дуке


Колумбийската актриса Хименa Дукe се сбогува с теленовелите за неопределено време, тъй като проучва други аспекти от живота си като бизнесдама и особено като майка.


34-годишната актриса твърди, че не възнамерява да участва в теленовели или поне не засега.

Дуке се намира в момент от живота си, където тя може, за щастие, да си позволи лукса да избира с лекота проектите, в които иска да участва, затова тя не желае да се впусне в дълготрайна история.

"Не искам да играя в теленовела, която продължава 6, 7, 8 месеца, и да оставя малката (Луна) с бавачка. Не искам."

Дуке описва семейството си като "моя смисъл на щастие, моята скала, моят щит". Когато тя забременя на 18-годишна възраст с първото си дете, Дуке се е страхувала, но майка й и бащата на бебето, актьорът Кристиан Карабиас, й помогнали изведе напред сина си. "Всичко изглеждаше много тъмно, но действителността беше много по-различна, противоположна на тъмнината, беше път, пълен със светлина и любов, и наистина това беше най-доброто, което можеше да се случи", разсъждава тя. "По пътя той и аз сами тръгнахме напред, с неуспехи, но винаги знаехме как да станем", казва тя за сина си. "След дълго пътуване срещнахме един прекрасен мъж, който днес мога да нарека мой съпруг, с когото се чувстваме сигурни и обичани и който ни даде най-красивия подарък, който днес наричаме Луна, която изпълва дома ни с безкрайни усмивки и моменти на щастие."

Луна
Луна, на 1 годинка, е отговорът на нейните молитви, защото колумбийката винаги мечтаеше да има момиче.

Кристиан
Нейният син Кристиан е най-голямата й гордост. "Растат много бързо ... Нека живеем пълноценно живота с нашите деца, всяка секунда трябва да ги образоваме и да бъдат добри мъже и жени."

Нейните деца са основната й мотивация да продължава да сбъдва мечтите си, сред които завладяването на меката на киното - Холивуд.

- Наскоро хората те критикуваха много за коментара, че искаш да възпиташ Луна да стане добра съпруга. Какво можеш да кажеш за това?
След като публикувах пост, много жени ме критикуваха, защото казах, че ще науча дъщеря си да бъде добра съпруга, и да, да бъде добра съпруга е съпруга, която се грижи за съпруга си. Това не означава, че човек дава и дава и не получава нищо от съпруга си. Съпругът ти също трябва да те обича и трябва да те глези, но трябва, например, да видим дали са яли, или не са яли. Нуждите, които имат като мъж. Трябва да се грижиш за тях. Луна ще бъде добра съпруга, няма да бъде покорна съпруга, която да мие, а която се опитва да бъде трудолюбива жена, която се бори за мечтите си, но поставя съпруга си като приоритет.

- Даваш ли си време да бъдеш сама с мъжа си Джей Адкинс?

Поне майка ми остава два пъти седмично, за да спи вкъщи, а съпругът ми и аз отиваме някъде и имаме време за себе си, защото това е проблемът, много отношения, след раждането на децата, са приключили, страстта свършва, възхищението, а не, че е свършила любовта, просто забравяме да продължим да се култивираме, като майки се посвещаваме на нашите деца, но мъжът също е като дете и изисква нашето внимание.

- Като говорим за независима жена, какво би казала на хора, които казват, че си се омъжила за богат съпруг?
Много хора казват, че съм се омъжила за богат съпруг, но не, всеки да си прави заключения, но аз съм независима жена и мога да направя екип със съпруга си, не съм типичната жена, която продължава да гледа тавана, не. Уважавам всеки, който го прави, но това не е моят случай, аз съм трудолюбива жена от малко момиче и работя от петнадесетгодишна, в тази страна никой не ми е дал нищо.

- Синът ти Кристиан вече има приятелка. Как се чувстваш?
Не съм депресирана, защото вече ми казват свекърва, не, не съм, спокойна съм. Ако синът ми има приятелка, аз съм добре, нищо ми няма, нормално е на 15-годишна възраст... Не, лъжа. Истината е, че ми е много трудно да го приема, ужасно е.

- "Почитателката" е последната ти теленовела и там имаш комедийна роля...
Най-привлекателното и най-стресиращото за мен в тази продукция е, че ме изведе от зоната ми на комфорт. Открих, че да накараш хората да се смеят, е много трудно. Това беше доста различна роля от всички, които съм правила. В момента, в който изгубих страха си да се направя на глупачка и спрях да мисля как изглеждам или какво мислят другите за работата ми, започнах да се забавлявам. Отпуснах се и започнах да играя сякаш съм вкъщи с моя син, и малко по малко ролята започна да тече.

- Преди време разкри, че са ти правили неприлично предложение в замяна на главна роля...
Един мениджър, когато тъкмо бях излезнала от "Изпълнители от теленовели" (2003), ми каза: "Аз ще бъда твой мениджър, имам това за теб, ти ще си звезда утре…". След подписването, един ден той ме извика в офиса и каза: "Виж, аз имам идеалния план, ще ти обясня как се ръководи тази професия. Има дълъг път и има кратък път - краткият път е много прост, ти и аз отиваме на среща с ръководители на някои компании и можеш да имаш главна роля утре или да правиш сериали, или да правиш теленовели, но има дълъг път, по който ще се забавиш много, защото кой знае кога ще ти дадат главна роля или кой знае кога ще те вкарат в теленовела, но ти решаваш? 

- И какво му каза?
Погледнах го и казах: "Няма значение колко време ще ми отнеме, 10 години, 20, но аз избирам дългия път". А пътят беше много дълъг, защото още не съм имала главна роля. И е много тъжно също, че има мъже, които за една роля може би спят с друг мъж, и е тъжно. А хората, които са в тази ситуация, сега ти дават водеща роля, но кариерата ти свършва, когато изпълнителният директор вече не е там.