петък, 12 юли 2019 г.

10-те най: Секси актьори в момента


Освен че вълнува публиката с различните истории, разказани в десетки епизоди, различните звездни измислици на Унивисион и Teлемундo също карат зрителя да изплакне очи с атрактивните актьори, които успяват да предизвикат повече от една въздишка сред женския сектор и защо да не го кажем, също и сред мъжкия. 


10-те най-секси актьори в момента...

Ерик Елиас
Мексиканският актьор триумфира като главен герой на "Бети в Ню Йорк", един от най-гледаните сериали в момента на испаноезичната телевизия. Но това, на което 40-годишният артист се радва най-много, е да прекарва качествено време с двете си дъщери: Пенелопе и Оливия. "Като баща аз съм най-глезещият и винаги развалям работата на жена си, правилата и структурата на къщата, защото малкото време, което прекарвам с тях, се опитвам да ги поглезя напълно."

Давид Сепеда
Мексиканският актьор, който даваше живот на адвоката Рикардо Бустаманте в супердрамата на Унивисион "Да обичаш без закони", се превърна в едно от любимите лица на зрителите след две десетилетия успешна артистична кариера.

Родолфо Салас
"За мен физиката в тази професия не е важна. Ако помага добре, но не й придавам значение", казва венецуелският актьор, който играе деспотичния и егоцентричен Даниел Валенсия в хитовата теленовела на Teлeмундo "Бети в Ню Йорк". "Винаги съм обичал да съм във форма, защото се чувствам добре, заради здравето, заради физическото състояние, заради всичко." Резултатът е видим.

Поло Морин
Само на 28-годишна възраст този млад мексикански актьор, който стана много популярен в резултат на участието си в хитовата теленовела "Сърцето ми е твое", разчупва всичко с младия си главен герой в сегашния звезден сериал на Унивисион "Кралицата съм аз", където играе Ерик. "Това е свръхсложен проект, в актьорско отношение, много завършен, правя двама герои, които са напълно различни, които също са певци, а аз никога в живота си не съм бил в тази област. Това беше много голямо предизвикателство."

Ламбда Гарсия
Мексиканският актьор краси екраните на Унивисион като лошия в "Кралицата съм аз". "Чарли Флоу има много от моята личност: той е очарователен, забавен, той е мошеник ... Мисля, че много от личността на Ламбдa е в Чарли."

Маурисио Гарса
Познаваме го като приятеля на Бети в хитовата сага на Телемундо "Бети в Ню Йорк", но в реалния живот мексиканският актьор не изглежда никак като непривлекателния Николас Рамос. "Определям себе си като супер позитивен, щастлив, оптимистичен и много упорит човек".

Аарон Диас
С такива снимки мексиканският актьор от "Бети в Ню Йорк" разтапя своите почти 4 милиона последователи всеки ден.

Давид Паласио
Младият мексикански актьор играе сина на Хорхе Салинас в теленовелата "Малко твой" (Teлeмундo).

Раул Коронадо
Антагонистът на теленовелата "Малко твой" по Телемундо повишава температурата с такива фотоси, които споделя в социалните си мрежи.

Алехандро Спейцер
Той е част от актьорския състав на успешната супер продукция на Телемундо "Кралицата на Юга 2", където играе Рей Давила.













Кой е Вашият фаворит в момента?