четвъртък, 17 октомври 2019 г.

Катерин Сиачоке поставя кариерата си на пауза заради


Никога не е късно да научиш нещо ново.

Катeрин Сиачоке е доказателство за това. След повече от две десетилетия успешна артистична кариера като злодейка в успешни телемундели като "Изпитание на любовта", "Чужди грехове", "Земя на страстта", "Любов в пустинята" реши да сложи кариерата си като актриса на пауза за известно време, за да учи в университета.

Развълнувана от новия си живот като студентка в университета, колумбийската актриса сподели новината със своите над 4 милиона последователи в Instagram. "Да, господа, сега съм студентка. Мнозина ме питаха защо отсъствах през последните месеци и това е причината. Започнах да уча в университета", съобщи Сиачоке.

Актрисата, която скоро ще празнува 23 години любов със съпруга си Мигел Варони, призна, че в началото не й е било лесно да възобнови студентския си живот. "Винаги е подходящ момент да го направиш. Никога не е късно. Това ме докосна много силно, бях отвикнала и позабравила, но съм щастлива", каза Сиачоке.

Щастие, което се отразява на снимката, която актрисата сподели в Instagram и на която можем да я видим с небрежен вид, докато носи раница на едно от раменете си. "Това е папарашка снимка на Маурисио, един от моите колеги и добри приятели", обясни Катерин за фотографа.


В момента актрисата е на екраните на Teлeмундo в САЩ като част от актьорския състав на "Краят на рая".