събота, 16 ноември 2019 г.

Вие пожелахте: Нора Салинас


Актрисата е по-силна, щастлива и в мир със себе си благодарение на важния етап, който изживява.


Първородният син на Нора Салинас е от връзката й с Мигел Борбола, с когото се развежда през 2004 г. и впоследствие я съди, спечелвайки родителските права над сина им, но това няма значение за нея, тъй като именно никой не може да пребори голямата любов между майка и син. В момента актрисата играе в постановката "Най-извратеният начин", пиеса за семейното насилие, основана на реални събития, което несъмнено ще бъде друг успех в кариерата й.

В края на 2000 г. Нора се среща с адвокат Мигел Борбола, след като прекрати петгодишната си връзка с Хосе Мария Фернандес "Ел Пиру". Тя се омъжи за Борбола и плодът на любовта им дойде на 1 септември 2002 г. След раждането на Мигел Нора се установява в Керетаро, където живее посветена на семейството си. Двойката се разделя през 2004 г., след като бизнесменът съобщава на прокуратурата, че съпругата му е пратила хора да го пребият. Тя заяви, че Борбола я малтретира. През юли 2016 г. съдия от Керетаро определи, че Нора Салинас трябва да прехвърли попечителството над сина си на бившия си съпруг и дори трябва да му плаща месечна пенсия. 

Нора става известна с ролите си в "Есмералда" и "Росалинда". След това кариерата й тръгва нагоре и се снима в още над 16 теленовели. Последната й роля е през 2018 в "Дъщери на Луната".

- На 23 октомври постановката "Най-извратеният начин" бе пусната в Мексико Сити. За какво става въпрос?
Става дума за истински случай, който се случи в Монтерей, но тъжното е, че се случва по целия свят; най-големите кланета се правят в името на Бог и това е един от тях.

- Каква е твоята героиня?
Тя е психопат, който намира опора в Божието слово, за да направи злините си; много е трудно да се направи такъв характер, голяма отговорност, още повече, че се основава на реален факт; но децата, с които работя, са прекрасни, сътрудничат много, супер чувствителни са и много подготвени, така че всичко беше много добре направено.

- Как се подготви за този проект?
Всичко беше за два месеца, беше кратко време, но качествено, защото когато се срещнахме, всички вече бяхме научили текстовете, бяхме изучили и работихме с режисьора.

- Какво си помисли за сценария, когато го прочете за първи път?
Бях шокирана, помислих си: "Хората наистина ли живеят в тези ситуации?" Много е силно! Всъщност, когато го прочетох, не можах да отговоря веднага какво мисля за произведението, трябваше да изчакам още един ден и когато научих, че това е случай, основан на истинско събитие, не можех да повярвам.

- Какво помниш от "Бурята"?
Ребека, героинята ми, беше бизнесдама, модерна, елегантна, весела. Щастлива съм, че участвах в този сериал със супер забавна роля.

- Трябваше да направиш силни героини, например тази, която изигра през 2005 г. във филма "Белези" ...
Да, винаги играя тези роли и това е друг случай от реалния живот. Случва се това, че когато въпросите са толкова близки до нас, разбира се, че ни засягат, но красивото е, че можем да разсъждаваме: какво правя? Какъв пример давам на децата си? Как мога да помогна? Какво да не правя?

- В твоя случай как лекуваш белезите?
Мисля, че в нас е решението - да плачем през цялото време и да си спомним лошия момент или да се поучим от ситуацията и да продължим напред. Всички имаме белези и всички живеем неприятни моменти в живота си, но всички сме в състояние да ги преодолеем. В личен план мога да кажа, че съм превъзмогнала много и знам много хора, които също са го направили, така че в нас е решението ... и днес съм по-силна от всякога.

- Личи си, виждаме те щастлива и влюбена!
Да, много съм щастлива, имам красиво семейство, божествени приятели, в мир съм с Бога, имам прекрасен човек, който ме обича, здраве, работа, имам всичко, благословен Бог! ... Скот е прекрасен човек, който влезе в живота ми, ние се грижим за себе си, обичаме се и се уважаваме много. Бог иска това да бъде красива връзка завинаги.

като малки
- Освен това имаш прекрасни деца, които те подкрепят във всичко ...
Да, децата ми винаги са ме придружавали от малки на работа. Мисля, че сме малко хората, които можем да кажем на децата си: "Това е моята работа. Оттук получаваме парите. Хората ме познават за това." Много е хубаво, че децата ти се възхищават и разбират работата ти.

- Големият ти син, например, какво ти казва?
Хосе Мигел от съвсем млада възраст беше във форумите и сега, когато той е по-голям, се подкрепяме взаимно, той в моите неща и аз в неговите.

- Между другото, видяхме, че се срещна с него наскоро ...
Не знам защо казаха, че онзи ден едва ли не го видях от много време насам, наистина не го разбирам, просто пуснах в социалните си мрежи, че имам голям късмет да имам децата си, но той (Хосе Мигел) и аз вече се бяхме виждали отдавна просто не го поствам, защото не му харесва, но ценя всички приятни коментари, които ни бяха написани и ги нося в сърцето си ...

- Попечителството още ли е на баща му?
Да, татко го има, но аз имам сърцето му, това е най-важното. Не е важно кой има хартийката, а че се обичаме, уважаваме и се грижим за себе си. Мисля, че не е толкова важно дали имаш попечителство или не, децата са наши по кръв; в момента, в който се родят, те са свободни и най-важното, което трябва да съществува, е любовта и уважението, а аз със сина ми имам много любов и много уважение. Не ме интересуват документите, казах на децата си още като малки: "Това е паспортът ти и актът ти за раждане", това са твоите документи, а не мои; децата са от Бог, а аз бях средство да дойдат на света, те имат моята кръв, която ни обединява и ние се обичаме на сто процента. Важно е да го изясним, тъй като много списания казаха много неща и е важно да коментирам, че никога не съм казвала или декларирала абсолютно нищо, за първи път го казвам сега. За мен най-важното е да имам красиви отношения с децата си, пълни с любов и уважение и това е, което имам, затова съм много щастлива.

- Как са отношенията ти с Хосе Мигел?
Имам връзка с него отдавна, красива, както трябва да бъде, и нищо повече, но синът ми се опитва да има по-личен живот, да бъде в училище с приятелите си и го уважавам, защото той не е публична фигура и на този етап от живота му не му харесва, че говорят за него, така че трябва да го уважим, той вече ме помоли преди няколко години и ние го направихме.

- На дъщеря ти също ли не й харесват медиите?
В случая със Сакарлет е различно, тя обича медиите и ми казва: "Мамо, сложи тази снимка", очароват я, така че трябва да има уважение, ако синът ми по-късно иска да бъде в средата, ще го подкрепя и ако след няколко години дъщеря ми ми каже: "Мамо, не публикувай нищо мое" ще го уважа. Най-важното за мен е любовта и уважението.

- Как се промени живота ти след като стана майка?
Да бъда майка е най-хубавият подарък от живота, моите деца са моите ангели и житейски урок. Винаги съм мечтала да стана майка. Идвам от многобройно семейство и винаги сме били обединени. Аз съм от провинцията, от семейство с традиции, затова да имам собствено семейство е сбъдната мечта.

- Без съмнение те виждаме много спокойна, щастлива и пълноценна ...
Да, всеки човек получава своето време и всички ние трябва да изживеем различни ситуации, за да им се наслаждаваме повече. Трябва да се грижим, ценим, да знаем, че всичко, което се случва в живота ни, е дело на Бог, а не на нас.

- Какво би казалa на предишната Нора?
Обичам те, уважавам те и се радвам, че си пораснала и помъдряла.