сряда, 26 февруари 2020 г.

Шарик Леон: "Исках много да бъда Росарио Монтес"


След като триумфира преди седемнадесет години с "Трима братя, три сестри", актрисата се оттегли почти изцяло, за да се грижи за децата си и след две раздели бърза да се влюби.

Няма значение колко години ще минават... за зрителите Шарик Леон винаги ще бъде чувствената певица на бар Алкала и те няма да забравят историята й на любов и омраза с Франко (Майкъл Браун). Актрисата признава, че тази популярност я обременила, докато не е успяла да я разбере.

- Отдавна не знаем нищо за теб. На какво се посвети?
Напуснах шоубизнеса, когато родих децата си, Лусиано и Левана, които са на 11 и 5 години. Исках да се съсредоточа изцяло върху тях. Въпреки че получих оферти, имах ясни приоритети и се стремях да дам стабилност на децата си.

- Можем ли да кажем, че се оттегли?
Не съвсем. Станах много избирателна: не се премествам от Богота и приемам само кратки роли. След последната ми главна героиня в "Бивши съученици" участвах в "Животът на Гарсон" и "Законът на сърцето".

- Как се появи Росарио Монтес?
Бях гледала "Опасна любов", на която е базирана "Трима братя, три сестри", и когато ме извикаха за кастинга на теленовелата, исках да бъда певицата, която Патрисия Ерколе изпълни.

- Какво те привлече в нея?
Всичко. Тя е певица, има екшън, красота и естетика. Тези цялостни героини ме вълнуват, защото по природа съм артист: рисувам, харесвам фотография ... Признавам, че ролите на лекар или адвокат са ми скучни.

- Какво си спомняш от бума, който предизвика "Трима братя, три сестри"?
Беше страхотно преживяване, което ме накара да порасна бързо. Бях младо момиче, което не виждаше отвъд работата си и не беше наясно какво означава славата. Сега, когато хората продължават да ме наричат ​​Росарио, осъзнавам колко важен беше сериалът. Имам фенове по цял свят! Станах приятели с някои, като една аржентинка, която ми каза, че благодарение на това, че ме е гледала, е спасила живота си. Това те бележи по някакъв начин.

- Липсва ли ти този етап?
Оттогава нищо не ми липсва. Хората ме питат защо не се върнах на работа и почти ме упрекват (смее се). Поне разбират, когато им кажа, че съм майка.

- Страхотна си. Как поддържаш форма?
Имах късмет с генетиката и се грижа добре за себе си. Занимавам се със спорт и йога, много съм духовна, храня се здравословно и спя добре. Правя го за благополучие, а не за суета. 

- Физиката ключова ли е за тази професия?
Може да бъде положителен фактор, но не и определящ. Има традиционна красота и друг тип, който привлича по други причини. Например Роси де Палма. Голям фен съм й.

- На теб отвори ли ти врати?
Считам, че възможностите, които имах, бяха смесица от професионализъм, сериозност, уважение, знания, опит и харизма.

- Как минава твоят ден?
Живея с децата си и детегледачка. Сутринта върша домакински неща, отивам на пазара, за да избера какво да ядем ... и когато Лусиано и Левана се върнат, се посвещавам на тях. Преди два месеца започнах курс по история на изкуствата и току-що завърших "Мирна операция" за Телемундо. С помощта на бащите на децата ми имам дни, в които си почивам повече.

- Имаш ли желание да се влюбиш?
Сърцето ми винаги е готово, но има своя момент и сега съм съсредоточена върху децата си. Когато си сама няма значение дали връзката идва и си отива, но с децата е различно, защото ги завличаш. Така че станах много взискателна в любовта.

- Какъв е работният ти график?
Участвах във филма "Los Ajenos Fútbol Club" и сега заставам зад един много хубав проект в Каракол.