вторник, 14 април 2020 г.

Фахрие Евджен с трогателни думи към сина си


Вчера (13 април) Бурак Йозчивит и Фахрие Евджен отпразнуваха първия рожден ден на сина си - Каран Йозчивит.

Фахрие използва социалната мрежа Инстаграм, за да поздрави малкия рожденик, като публикува тяхна обща снимка с изключително трогателно послание. За отрицателно време постът събра близо 1 милион харесвания, а в коментарите Каран получи хиляди поздравления от почитателите на звездните си мама и татко.

"Моят Каран! Смехът ти е най- прекрасният звук, който съм чувала. Ароматът ти е най- прекрасният, който съм вдъхвала. Очите ти са най-силната светлина, която съм виждала. Личицето ти сияе по-силно от всички звезди на небето и по-ярко от слънцето. Моята пътеводна звезда! Когато се усмихваш, в мен разцъфват цветя. Когато те боли, сякаш нож се врязва в сърцето ми. Ти си там - дълбоко в сърцето ми! Мое сърце... Бъди щастлив, мой Каран! И знай, че по пътя ти аз винаги ще бъда до теб! Честит рожден ден, сине! Хубаво е, че те има! Мама!"...