събота, 6 юни 2020 г.

Вие пожелахте: Дана Паола


Дана Паола започва да работи от дете, като се е снимала в детски теленовели. Днес е една от най-популярните мексикански актриси и певици.


Една от най-популярните й фрази от теленовели е "Не ми пука" от "Мария Белен". През 2009-2010 оглави "Осмели се да мечтаеш" за Телевиса, последната й теленовела за тази компания. След петгодишна пауза от телевизията Дана Паола се върна в теленовелите, като дебютира за Телемундо. Първо изигра самотната майка Палома в "Кой кой е?", а после непримиримата Моника в "Доня Сандовал" и кратко участие в биосериала за певеца Хосе Хосе. През лятото на 2017 г. Дана Паола - с повече от 20 сериала, четири филма и толкова много постановки и мюзикъли - избра да се премести в Испания и да заложи на продукция, която нямаше представа дали ще проработи, или не. След триумфа на "Eлит" Дана Паола успя да се позиционира в музикалните класации благодарение на песни като "Лоша слава" (Mala fama) и "Щастлив финал" (Final feliz). По същия начин следващата й песен "Слушай, Пабло" (Oye Pablo) предизвика голямо любопитство сред феновете й заради текста. Зад него се крие истинска история, в която мексиканката търси един испанец, който й привлече вниманието и изчезна. Най-новата й песен, която пусна преди седмица, показва сантименталния й статус - "Сама" (Sola), която можете да чуете ТУК.


- Разкажи ни за Палома...
Палома е прекрасна героиня, тя е млада майка, силна и борбена, с много нюанси. Хубавото беше, че ме оставиха сама да изградя ролята си. Трябваше да отида в Маями за снимките, живях със сестра си само и пораснах бързо. Колегите и екипът бяха страхотни. "Кой кой е?" дойде в точния момент и направих голяма крачка в кариерата си с него. Да работя в Телемундо означава да премина граници и да достигна до нова публика както с актьорството, така и с музиката.

- Моника и Палома са различни, но хората се влюбиха в тях, защото са пример в живота...
Напълно и са доста контрастни. Истината е, че са пример и за мен, защото Моника, която изиграх в "Доня Сандовал", до момента е героинята, на която се насладих най-много. Много е сложно заради тематиката, която засягаме, а именно насилието над жени. Понякога хората й се ядосват, защото е много добра, но това е хубавото, защото се променя и се развива по време на историята. Беше предизвикателство да влезна в кожата на много хора и да говоря за този вид насилие. Започнахме инициатива с Давид Чокаро и Телемундо, защото е важно хората да не си мълчат и да издадат агресора си. Насилието те афектира, дори в социалните мрежи, и ти нанася психологическа вреда.

- Във филма "Най-простото е да усложниш всичко" си партнираш с Марджори де Соуса...

Марджори е супер талантлива, забавлявахме се много, лесно се работи с нея, защото е много спонтанна и има хубави вибрации. Станахме семейство с екипа, сякаш се познаваме отдавна. Гледайте филма и се осмелете да се смеете!

- Представяше ли си успеха, който ще пожънеш с испанския сериал "Елит"?
Нямах представа. Всичко беше много ново за мен. Видях си имейла от Нетфликс след две седмици и много бързо трябваше да направя кастинга. За 5 дена пратих кастинга, одобриха ме и трябваше да си организирам живота, защото следващите 6 месеца щях да бъда в Испания да снимам. Беше голям шок, но не съжалявам. Никога не бях играла злодейка. И бях оставила всичко в Мексико. Напуснах апартамента си, напуснах семейството си и отидох без нищо. Преди "Elite" бях загубила пътя си като артист. Бях много дезориентирана, но в крайна сметка самият живот ти връща всичко, което си посял. Година по-късно не можех да повярвам какво ми се случи. Благодарна съм. Парчетата винаги се движат заради нещо и въпреки че едното се обърка, винаги има своята отплата.  

- Как се чувстваше в Испания?
Бях много щастлива да бъда част от този сериал с нотки на трилър. Този сериал беляза преди и след в живота и кариерата ми. Живях няколко месеца сама там, имах свободата да се разхождам свободно из улиците, без да бъда разпозната, да живея по друго време, да се адаптирам с часовата разлика, за да комуникирам със семейството и феновете си. Благодарение на "Елит", на колегите си, на приятелите си мексиканци в Мадрид преоткрих себе си, музиката си, гласа си, новата аз. Беше прекрасно изживяване. Открих способността си да правя различни неща. Винаги съм била тази, която страда, а с този сериал видях другата страна на монетата. Много е забавно да си лошият. Освен това включиха три мои песни в саундтрака на сериала.

- Как се разбираше с колегите си, някои от тях дебютираха като актьори?
Освен прекрасни хора, те са много талантливи. Научих много от тях. Когато си дълго време в тази професия, казваме, че сме много прозорливи, но там, в Испания, експериментирах тази част от невинността в началото, върнах се към първите си моменти в кариерата.

- Каква е историята зад "Слушай, Пабло" (Oye Pablo)?
Веднага щом пристигнах в Мадрид, в моя много самотен живот там, дадох грешно номера си на момче, което току-що срещнах, което ме спря на улицата и се уплаших, защото нямах представа кой е. Но беше много хубаво, много автентично всичко и много готино. После разбрах, че съм му дала номера неправилно, исках да умра и започнах да го търся във всички социални мрежи. Приятелите ми ми помогнаха да го търся. Две години го търсихме. Нямаше го. Мислех си, че приказният ми принц няма да се появи, защото смята, че съм "луда". Ако се бях представила "правилно"... Той не знаеше, че аз съм Дана Паола. Казах му, че съм актриса, играя в сериал и живея в Мадрид. Беше жалко, но с чудесна песен между нас. Това е нещо, с което трябва да се работи интелигентно. Предпочитам да запазя лични неща за себе си, защото това е единственото, което ми остава, а животът ми вече е изложен в публичното пространство.

След два месеца търсене Дана Паола разкри, че е намерила своя Пабло. Всъщност това е бил нейният колега Алехандро Спейцер, който оглавява сериала на Нетфликс "Клубът" и героят му се казва Пабло. С тази мистерия певицата е искала да привлече вниманието на феновете си и да популяризира още повече песента си... и успя.

- Стана ясно, че няма да участваш в новия сезон на "Елит". Как се чувстваш?
Благодарна съм, че участвах в този проект, направи ме много щастлива и благодарение на него съм жената, която съм днес. По-силна съм, с по-голяма увереност в себе си, срещнах невероятни хора, които ще нося в душата и живота си. 

- Разкажи ни за Моника...
Харесва ми много, че е борбена, има много екшън, спасява всички, страда, плаче, има голяма драма, наистина ми харесва героинята ми. Има много лица по време на историята, променя се, случват й се много неща и като актриса ми позволи да експериментирам много неща. Обичам Моника.

- Какво ще кажеш за "Доня Сандовал 2"?
Много исках да участвам, но заради времето и записите в Испания успях да си взема само няколко дни и да участвам само в първите епизоди на втория сезон. Моника е една от най-важните роли, които съм играла в кариерата си. С нея зрителите спряха да ме виждат като дете, направих по-зряла роля и винаги ще остане в сърцето ми.

Дана Паола за Арасели Арамбула
"Моята красива майка, ти си кралица. Какво удоволствие да споделя толкова много с теб през тези години. Благодаря ти за всичко, което научих на и извън снимачната площадка, за твоята любов, чувство, всеотдайност и сила в тази невероятна история, за това, че я направи толкова емблематична и непоколебима. Моята Алта винаги ще се грижи за този малък ангел Моника, защото любовта на дъщеря към майка й винаги ще бъде безусловна. Благословии за теб винаги, благодаря за всичко."

Партнираше си с Давид Чокаро и Еухенио Силер, съответно в "Доня Сандовал" и "Кой кой е?"...

Давид Чокаро се разбирахме най-добре в "Донята", станахме добри приятели. 

Еухенио Силер е прекрасен, професионалист, разсмиваше ме, пееше с мен, помогна ми при престоя ми в Маями. Обожавам го."

- Свикнала си да живееш със славата. Кариерата ти започва на петгодишна възраст... 
Нямам друг живот освен този. Нормалният живот не може да ми липсва, защото никога не съм имала такъв. Учих у дома почти през целия си живот. Вярвам, че има неща, които човек губи, като рождени дни или Рождества, но съм спечелила други. Научих неща, които никога не бих научила, ако не бях в това и за мен е голямо богатство. Нямам травми. Само големи уроци. 

- Каква си извън камерите?
Свободна, чувствителна, обикновена, с чувство за хумор. Обичам модата и да готвя. От малки майка ми учеше мен и сестра ми винаги да сме безупречни от главата до петите. ОБичам да съм спретната. А готвенето ме отпуска. Обичам да пътувам и да пиша.

- Как се справяш с негативните коментари в социалните мрежи?
Като съм сигурна в себе си. Това ми помага да не губя настроението си заради лошите коментари към мен. Не го позволявайте и вие.

- Знаем, че много играеш на видео игри. Коя беше първата?
Super Mario Bros и The Sims. Бях на 7 години и вече работих. И тъй като бях много палава, така се забавлявах и учех. Друга от любимите ми беше Brian Age от Nintendo DS, за да уча математика.

- Какво правиш тези дни?
Композирам и продуцирам новия си студиен албум с колаборации с няколко колеги. Мисля и за следващото си турне в Латинска Америка и Европа. Толкова ми липсват концертите! Готвя, пиша, чета, изучавам португалски език, сглобявам лего.

- Как се забавляваш?
Като се събирам с приятелите си, излизам да хапна... Не съм много по баровете, излизала съм, но не е моето.

"Всеки персонаж идва да ни научи на нещо и да запазим добри спомени" - Дана Паола.