събота, 13 юни 2020 г.

Вие пожелахте: Сандра Ечеверия


Най-важният й проект е в личен план. Влюбена в семейството си жена, не спира да търси нови предизвикателства.


От 9-годишна впечатлява с музикалния си талант, на 14г. се включва в групата Perfiles и оттогава не напуска артистичния свят. За мексиканската актриса, която се е отличила заради работата си редом до Джон Траволта и Марк Антъни, е най-важно да научи сина си да си спечели собствено място в света. Не се страхува да минава от един жанр в друг. 

- Разкажи ни за някоя твоя мания, която не е известна...
Обожавам да се къпя на тъмно сутринта. Тъмнината ме отпуска. Обичам ритуала да запаля тамян, да слушам музика. Обичам арабската музика. Мисля, че в друг живот съм била арабка. Откакто направих "Клонинг", се влюбих в културата. Всеки път, когато чуя арабска музика или видя нещо мюсюлманско или арабско, кожата ми се наелектрезира. Затова мисля, че съм била такава.

- Коя роля те беляза?
Ролята на Хаде в "Клонинг" ме беляза и ме научи на това, затова имам такава връзка с тази музика, тамяна и всички тези духовни ритуали. 

Cómo logró Sandra Echeverría construir a Paola y Paulina? | La ...
- Какво смяташ за "Узурпаторката" 2019?
Знам, че публиката хареса работата, която направих, и мисля, че показах, че мога да правя неща, които са по-интензивни, много по-силни от това, което бяха свикнали да виждат от мен. Мисля, че никога не трябва да подценяваме един или два проекта, които човек е направил. Това приключение ме накара да демонстрирам много емоции - радост, наситеност, гняв и неуспех само за един ден. Този тип работа е мястото, където наистина можеш да се покажеш като актриса. За мен това беше голямо предизвикателство. 

- Какво ти хареса най-много в този сериал и в двойната роля на Паола/Паулина?
Нещото, на което наистина много се насладих, беше лудостта на Паола и сладостта на Паулина, но най-вече да направя две героини, силни жени, всяка със свой собствен различен стил. 

- Следеше много внимателно всеки от коментарите, направени чрез различните социални мрежи. Как ти подействаха?
Коментарите бяха демотивиращи и понякога дори абсурдни преди премиерата на сериала. Веднъж един коментар ме разсмя, който гласеше защо аз ще играя узурпаторката, щом нямам опит да правя близначки. Тогава се замислих кой има опит да прави близнаци?. Това не е нещо, с което някой може да има опит, просто това е дали си добра актриса или лоша актриса и тези от нас, които сме подготвени, можем да го направим.

- Как минаха записите?
Това беше страхотна школа за концентрация и тези сцени на сестрите близначки, където изглежда, че се карам, бия се и плача с някого, в действителност нямаше никой срещу мен, изкарвах си всичко на тенис топка, която беше извън снимачната площадка.

- Какво ще правиш сега?
Време е да се посветя на 100 процента на сина си Андрес, на 4г., защото когато записвам, е много трудно да го водя на училище, на плуване, да го вземам, да правя всички тези рутинни, ежедневни неща. Обичам да бъда с него и да прекарваме заедно по-голямата част от деня. Няма да се хващам на работа през тази година, вероятно следващата, когато пусна филма "Хапчета на моето гадже". 

- На какво искаш да научиш сина си?
Бих искала да научи, че всички сме работили много, за да стигнем там, където сме сега, защото нищо в живота ни е било лесно. Не се родих в златна люлка, напротив, родителите ми са били много млади, когато са се оженили и сме се родили аз и сестра ми. Баща ми трябваше да учи и работи от 18-годишен, за да ни изведе напред. Аз започнах да правя малки неща, малко по малко си спечелих мястото, но трябваше да се подготвя и все още го правя, вземам курсове, защото в никоя работа нямаш нищо сигурно. Боря се за всеки проект, това, че съм работила в един проект, не означава, че ще имам работа завинаги. Всеки ден трябва да работиш за следващия проект и да покажеш на хората, че си идеална за него. Затова искам да предам на сина си стойността на усилието, за да бъде работлив, постоянен и упорит. Трябва да се бори, да се подготвя, винаги да търси това, което идва, за да може да постигне това, което иска, и да не се предава лесно.

- Как успяваш да комбинираш кариерата и това да си майка?
Когато се налага да работя, е по-сложно за мен, защото ми е трудно да се отделям от сина си, на него не толкова, защото е малък. Въпреки това се опитваме да балансираме. Сега избирам по-внимателно проектите, в които да участвам, защото мой приоритет е синът ми. Затова, ако проектът, който ми предложат, мога да го адаптирам към живота си с него, мога да го вземам с мен на сета, го приемам. Ако ще ме отдалечи от него за дълго, предпочитам да го отмина.

- Какъв баща е Леонардо?
Имаме еднакви мисли за много неща, свързани с възпитанието на сина ни. Лео ми помага много. Той има и други деца, има нужния опит и ми показва как да стигна до Андрес по много по-мил начин вместо да го назидавам. Аз идвам от по-строго семейство, затова мисля, че е важно да се обяснява на децата "защо", да разговаряме повече с тях, да ги изслушваме и те да ни разбират. Тази част Лео я прави много добре, по-общителен е, чрез игра му обяснява нещата и това научавам от него.