вторник, 7 юли 2020 г.

Емоционална среща на 5 от шестима актьори от "Трима братя, три сестри". Кой липсваше?


Главните герои от успешната телемундела се събраха виртуално за радост на феновете си 16 години след големия финал на мелодрамата.

Звездният актьорски състав на хитовата теленовела "Трима братя, три сестри" се събра отново в понеделник (06 юли), а поводът бе повторното (поредно) излъчване на мелодрамата в Колумбия.

Пет от шестимата главни герои - Дана Гарсия (Норма), Марио Симаро (Хуан Рейес), Паола Рей (Химена), Хуан Алфонсо Баптиста (Оскар Рейес) и Наташа Клаус (Сарита), бяха на линия за  удоволствие на феновете си.

Първа вълнението си към колегите си изрази Наташа Клаус: "Какво вълнение да ви видя отново! Имам буца тук в сърцето си, че се виждаме отново тук заедно, това наистина е нещо много специално за мен".

Незабравимият Хуан Рейес призна: "В момента имам пеперуди в стомаха си, както първия път. Прекрасно е това, което чувствам в момента."

Големият отсъстващ беше Майкъл Браун, който изигра нежния Франко Рейес.

"И Майкъл, къде е той?" Много последователи на сериала започнаха да се чудят. Но обяснението за отсъствието на аржентинския актьор така и не стана ясно. Малко по-късно той написа в Инстаграм: "Кажете ми как тръгна повторението в Колумбия... години по-късно."

Симаро, който не беше виждал Дана повече от десет години, нямаше как да не похвали партньорката си от хитовата телемундела.

"Мисля, че химията, която имаме, е естествена. Това за актьорите е нещо, което, ако ни се случи, е благословия. Тази благословия ми се случи с Дана. Има моменти, когато химията не съществува, затова трябва да използваме техника и подготовка, за да я създадем, но в случая не беше така - в случая химия имаше още щом се срещнахме", призна кубинският актьор.

"Вярвам, че всички сме били благословени с този проект. Бог, Вселената, кармата искаха от нас да се съберем. Лично аз бих искал в бъдеще всеки път, когато имам проект, да срещам хора като тези - талантливи хора, щедри хора, добри хора. А главна героиня като Дана - за Бога, нека ми се случва по много", добави Симаро, който от няколко години е далеч от сериалите.

Дана увери, че участието й в тази история е било голямо предизвикателство за самата нея като актриса. "Когато трябваше да направя проекта, не бях майка, бях несемейна и си спомням, че когато прочетох сценария, си казах: "Това е огромно предизвикателство", защото съм много срамежлива и за мен е много трудно да съм кокетна. Беше нещо много специално", призна Дана. "Мисля, че споделям с колегите си мнението, че беше вълшебно от първия ден. Спомням си как пристигнах и започнах да реализирам дизайна на костюмите. Истината е, че беше уникален, дори самите места бяха необичайни и мисля, че част от успеха е, че създадоха свят извън времето".

Дана Гарсия сподели откъде идва фобията й към конете, която преодоля в "Амазонките". "Преди да се снимам в "Трима братя, три сестри", участвах в друг сериал, където партньорът ми и аз се бяхме качили на кон, но той падна и ние паднахме, конят се обърна върху нас и оттогава имах фобия към конете. След това в сериалите съдбата все ми поставяше коне в сцените и успях да го преодолея години по-късно с "Амазонките"."

Марио Симаро разказа за една случка с Гато. "Той се срещаше с едно колумбийско момиче и поиска разрешение да я заведе в къщата, която строяхме (тази, която братята строят и се срутва в сериала), за да прави не знам си какво с нея."

Накрая Наташа сподели, че това е проект, направен с много любов, а Гато добави, че този сериал е оставил следа и у тях самите.

Así fue el emotivo reencuentro de 5 de los 6 protagonistas de Pasión de gavilanes, ¿quien faltó?

Цялото видео: