петък, 28 август 2020 г.

Елчин Сангу: "Къванч Татлъту е "


Родена в турския град Измир през 1985 г., Елчин Сангу винаги се е характеризирала с това, че е била весело и общително момиче.

Дори раздялата на родителите й, когато е била едва на 7 години, не успява да свали усмивката от лицето й. "Детството ми бе наистина красив етап, играех си много и имах приятни моменти", казва актрисата, която ако се почувства тъжна или притисната, прибягва до музиката. "Това е моят лек, кара ме да се чувствам щастлива на мига", доверява тя.

Резултат с изображение за „елчин сангу“
Не е изненадващо, че повече от десетилетие по-късно, след като показва художествените си умения, решава да учи опера в университета в Мерсин (Турция). "Там ме научиха на много повече неща, отколкото можех да си представя", казва тази дама, чийто приключенски дух я подтиква да влезе в театралното училище на Сахне Тозу. В същото време Сангу прави своя пробив като модел, превръщайки се в основното лице на няколко рекламни кампании, най-вече свързани с продукти за косата: "Производителите ги привлече червения цвят на косата ми, те смятаха, че е боядисана, но не е. Естествена е, точно като тялото ми, тъй като никога не съм си оперирала лицето или гърдите".

По-късно, през 2013 г., екранната Зейнеп от "Ирония на съдбата" получава първата си важна роля в сериала "Времето лети", където играе Жале. В някои сцени красавицата оставя публиката изумена с таланта си да пее, докато свири на пиано. След това идват други роли и разбира се, главната героиня в турския хит "Любов под наем". За ролята си на Дефне Елчин пази приятен спомен: "В живота си се смея много, аз съм човек, който обича да се забавлява. В това тя и аз си приличаме".

Чаровната актриса доверява, че се радва, че е споделила екрана с Баръш Ардуч - нейния партньор в сериала: "Той е невероятен, много талантлив и това те кара да се чувстваш сигурна и защитена по време на записите с него. Атмосферата на снимачната площадка беше страхотна!"...

Баръш не е единственият красавец, с когото Сангу е работила. През 2014 г. тя застава рамо до рамо с Kъванч Татлъту в "С Русия в сърцето", а през 2018 г. двамата си партнират отново в "Ирония на съдбата". За него Елчин казва само мили думи: "За мен е чест да играя редом до него, той е много скромен и винаги помага".

С толкова много проекти зад гърба си, червенокосата красавица търси моменти на откъсване пътувайки - нещо, към което е пристрастена: "Обогатяващо е да наблюдаваш други култури и различни пейзажи. Да се отдалечиш от дома си за няколко седмици, ти позволява да се опознаеш, да се усъвършенстваш". В профила й в Instagram можете да видите много от дестинациите, които е посетила - например Тайланд или Лондон. Това не са единствените фотоси, които Елчин споделя със своите последователи в социалната мрежа. Те са свидетели на романтичните й почивки с бизнесмена Юнус Йоздикен, с когото има сантиментални отношения от 2013 г. насам. "Това, което ме привлича най-много в един мъж, е неговата интелигентност, а не физиката му. Мисля, че красотата е нещо второстепенно, което малко по-малко може да отмине", споделя актрисата.

Резултат с изображение за „elcin sangu ve unus ozdiken“
Двойката има обща любов към животните. Двамата дори осиновиха куче, което е главният герой на много от видеоклиповете, които пускат в интернет. "Харесва ми феновете да знаят какво е ежедневието ми, когато светлините угаснат и не съм изправена пред камера", споделя Елчин, която е много благодарна за постоянните съобщения, пълни с любов и обич, които получава. "Ние правим сериалите за публиката и без нея нашите кариери не биха съществували", сигурна е тя.

Що се отнася до бъдещето, Сангу предпочита съдбата да я изненада както лично, така и професионално: "Бих искала животът ми да бъде същият, както досега, да продължавам да се наслаждавам на семейството и кариерата си".