вторник, 25 август 2020 г.

Демет Йоздемир избухна срещу турската преса


Демет Йоздемир се умори от непрестанните клюки по неин адрес и се разбунтува срещу пресата.

През последните месеци изданията в Турция приписваха на Демет връзки с Огюзан Коч, Keрем Бурсин, Kaaн Йълдъръм и Mурат Боз. Актрисата използва социалните мрежи, за да заяви позицията си и по този начин да сложи край на спекулациите.

Главната героиня от "Ягодова любов", която винаги е държала личния си живот далеч от светлините на прожекторите, не се сдържа след поредните неверни публикации по неин адрес и бе принудена да проговори, за да защити достойнството си. "Мълчах, мислейки, че всичко ще свърши, но се чувствам длъжна да заявя позицията си, за да прекратя всички тези слухове, които чета с изненада и на които понякога се смея от сърце", написа Демет, като потвърди, че не е била с никого през последните месеци. "Според вас, изглежда, че сменям мъжете на всеки 3 дни, но истината е, че не съм имала връзка отдавна"...

Демет не скри разочарованието си, че я свързват с хора, с които просто излиза, за да се наслаждава на свободното си време: "Работя с интензивно темпо и когато съм в почивка, прекарвам време с приятелите си и живея живота си. Имам това право, както всеки един друг човек. Омръзна ми да бъда обвързвана с хора, които не познавам или които са просто мои колеги или приятели".

Накрая актрисата припомни, че винаги е имала добри отношения с пресата, като отправи апел към изданията в южната ни съседка: "Надявам се да възобновите онова уважително отношение, което имахте преди. Винаги съм отговаряла на въпросите ви с усмивка и обич. Вие вършехте работата си, отнасяхте се с мен със уважение всеки път, когато се срещахме лице в лице. Единственото ми искане е да не публикувате неща за мен, без да проучвате и без да сте сигурни. Надявам се на Вашето разбиране".

От друга страна, Демет Йоздемир бе последвана в Инстаграм от световноизвестния певец Рики Мартин.