събота, 22 август 2020 г.

Сабрина Сеара и Даниел Елбитар - брак, пълен с любов и подкрепа


Преди 7 години Сабрина се кълнеше, че никога няма да се обвърже с актьор. Той я срещна и заяви, че тя ще бъде жената на живота му. Нещо се случи на първата им среща и магията продължава и до днес - 6 години след като сключиха брак и почти 4 от раждането на сина им Макс. 

- Какво имаше в онова първо кафе, което ви остави в плен на любовта?
Сабрина: Признавам, че имах предразсъдъци относно хората от средата ... Казах, че никога няма да имам връзка с актьор. Но от първия път, когато излязохме, напълно промених мнението си, влюбих се веднага, когато започнах разговор с него, защото ние споделяме ценности. 
Даниел: Казах си, след като я срещнах: "Тя е!" И от първия път, когато излязохме, кълна се, че бях убеден, че това е жената на живота ми.

- Какво правите заедно?
Даниел: Закусваме. Вечеряме. Ходим на кино и дори се къпим заедно ...
Сабрина: Ако единият отиде при лекаря, другият отива с него. Тъй като той обича да пее, ако съм в кухнята, а той е в хола, взима китарата си и ми посвещава песен, а аз се влюбвам повече.

- Кое е най-хубавото в другия? 
Сабрина: Той е много трудолюбив човек и всичко, което си постави за цел, го осъществява. Обичам неговия изключителен характер, защото той винаги е в добро настроение и точно това ме кара да кажа, че той е човекът, с когото искам да прекарам остатъка от живота си. 
Даниел: Тя е много забавна, фокусирана в семейството, трудолюбива, стабилна, честна, много любяща жена и отдадена на своите близки. Най-хубавото нещо, което има, е голямото сърце, като никоя друга жена.

- На какво ухае другият? 
Сабрина: Кафе ... и пуканки! Е, обичаме да споделяме кафе и да ходим на кино ... Той също мирише на Аберкромби. 
Даниел: Подарих й около десет парфюма ... 
Сабрина: Смешно е, но Даниел има много деликатен нос, затова ми даде няколко парфюма, търсейки един, който да му хареса. Сега имам аромат, подобен на цитрусови плодове, който му харесва.

- Историята ви определено би била комедия ... 
Сабрина: Романтична комедия! 
Даниел: Това винаги е било доста спонтанно и хубаво. Всичко протича в процес, на който все още се наслаждавам и това има много общо с хумора, който вложихме във връзката.

- Имате заразен хумор, който показваха в минисериала си "Не ставай лудо, момиче" ... 
Сабрина: Работата е там, че освен двойка, ние сме приятели, шегуваме се с всичко и оттам идва сериалът. Но това, което представя, са типични ситуации, нямащи нищо общо с нашия личен живот; всъщност там поставяме майката на Даниел като досадна свекърва, но тя е най-добрата.
Даниел: Освен това не беше планирано нищо. Всичко ни хрумва и го правим, когато ни провокира ... 
Сабрина: Ние не продаваме личното си пространство. Разбира се, нашите последователи се интересуват от нашите неща и ние ги споделяме, защото благодарение на тях открихме чувството си за хумор, което е по-добро, отколкото сме мислили. 
Даниел: Всъщност споделихме видеоклипове от сватбата, защото те са красиви спомени от нашия живот.

- Даниел ревнува ли те от сцените с други актьори?
Изобщо. Съпругът ми не е ревнив и това е свързано и с моя начин на живот, поддържам дистанция с моите колеги, имаме просто работни отношения и това дава сигурност на половинката ти. Даниел не е ревнив и не му давам поводи. Той ме подкрепя, не ми поставя граници.

- Животът ти с Даниел е...
Перфектното състояние, която съм търсила цял живот.
 



На кого прилича повече Макс? - На мама или на тати?